Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ben ook limburger ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() haha.. Mjah ik weet echt niet wat mn vriend allemaal voor woorden heeft af en toe, maar ik weet wel dat ik er nooit van gehoord heb en dat die echt niet in de Dikke van Dale voorkomen!! ![]() Maar goed, in feite ben ik nu dus ook een limburger ![]()
|
als hij zijn haar staat te doen is dat altijd een soort ritueel waarbij heel vreemd met het hoofd geschudt wordt enzo, ziet er wel grappig uit, vooral als hij zijn handen er ook nog bij gaat gebruiken (sorry poepie
![]()
|
Bjorn is een schatje als ie staat te koken of op de wc zit. Hij heeft namelijk de gewoonte (zonder dat ie het weet) dat ie in zichzelf zit of staat te praten. Staat ie in zn eentje in de keuken en dan hoor je zo'n zacht gefluister van: sshhqusshuwhss, haha, kan ik niet uitleggen.
En dat ik weet dat ie dat ook op de wc doet... haha, ik wilde hem een keer laten schrikken toen ie van de wc af kwam. Maar het duurde zo lang, dat ik op de trap ben gaan zitten. En toen hoorde ik hem ook al zo lief smiespelen!!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: mijn ex had de rare gewoonte om met z'n hand over z'n buik te wrijven, of met z'n hand in z'n nek te krabbelen, als hij met een vreemde of minder-bekende praatte. Erg vreemd om te zien ![]()
||
Citaat:
![]() oehhh khoop maar dat ie niet ziek wordt joh!!
|
Verwijderd
|
als mun vriendje (sinds 2 week *trotzzz*
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als mijn vriend een bed ziet wordt hij moe, en als ie een bed aanraakt slaapt ie meteen
![]() Haha Maar verder, euh... hij kan gigantisch irritant zijn. Hij heeft van die aparte humor. Maandagochtend-humor, en zondag-humor enzow.. Vreselijk ![]() Verder weet ik het niet.. hij is eigenlijk gewoon raar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*No you're not. -Nobody likes me. *You're beautiful. -People didn't like me in High School. *Everybody loves you. -Oh, thank you, so sweet Naomi! Bio-dome, bio-dome! ![]() Mijn vriend schrijft vaak liedjes voor mij, maar durft ze uiteindelijk niet te zingen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wilde er al bijna iets over zeggen tegen mijn vriendin ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar daar op de camping, waar we waren, iig wel! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja sorry hoor.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
hij wil zich maar op een plaats in zijn kamer aan/ omkleden
voor de spiegel. Dan doet hij even een ander shirt aan, en loopt hij eerst naar zijn spiegel, doet oude shirt uit, nieuwe aan. rare gewoonte vind ik dat En hij wil niet (op een aardige manier) tegen zijn ouders en broertje praten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
iets wat jij zoekt ----> een teletubbie met een groot hoofd geen mening geen doel geen vriend geen toekomst tjaa die lopen er niet veel rond
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Leuke topic
![]() Ehm... mijn vriend heeft ook wel een paar gekke gewoonten, zo drinkt hij altijd zijn drinken aan het aanrecht. (Dat heeft mijn moeder mij afgeleerd, ik moest altijd eerst drinken pakken, dan ergens gaan zitten en dan pas drinken, hehe, anders leek het zo gulzig.) En hij heeft een heel tut-ritueel, gaan hij echt een uur lang voor de spiegel zichzelf optutten ![]() En hij is ook Limburgs, dus schrok ik eerst wel van het taaltje dat hij mij familie spreekt. Maar inmiddels praat ik zelf gewoon mee, ben een snelle leerling ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op Lowlands ging ik met een jongen uit Limburg praten, en dat klonk zo schattig!! Moest ik dingen nazeggen (kom zelf uit Amsterdam) zoals zon en zee enzo.. en dat scheen ik dan son en see te zeggen.. hmz Maar goed, ontopic.. Ja, mn ex had wel wat rare gewoontes zoals echt supernetjes zijn met bepaalde dingen zoals zn boeken. Als ik er eentje leende moest ie perse nog even zeggen: wel voorzichtig mee doen he? Terwijl ik dat na een jaar toch echt wel weet ![]() ach, dat soort dingen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven? Gatara | 106 | 21-06-2008 12:37 | |
Eten & Drinken |
Vragenlijst :bloos: Calyx | 40 | 12-04-2008 11:07 | |
Psychologie |
Rare periode, compleet veranderd. dotdott | 1 | 26-09-2006 20:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Drugs & Alcohol |
hehe raarste plek waar je drugs vond? Verwijderd | 86 | 02-12-2004 15:58 | |
Liefde & Relatie |
stelling : maanmeisje17 | 19 | 15-09-2003 08:09 |