Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2002, 18:43
knijtert!
knijtert! is offline
De (ver)nieuw(d)e LPF.
Zo gaat de splinterpartij van wijnschenken heten van de LPF. Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Want wat heeft de partij van wijnschenken te maken met Pim Fortuyn?
Ik vind eigenlijk dat de broer van Pim zou moeten ingrijpen want dat kan dus echt niet he!
De splinter partij van Winny de Jong heet toch ook niet: Gestoordepartij LPF of iets dergelijks
Oud 16-10-2002, 19:07
NN
NN is offline
Heeft die man niets beters te doen? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die nadenkt voordat hij ergens op stemt (dat doet helaas niet iedereen) nog op die chaoten stemmen. Ze hebben de afgelopen maanden alleen maar ruzie gemaakt met iedereen, niets serieus is er tot stand gekomen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 19:13
Verwijderd
zal wel nul zetels halen.
Wat hebben we nu al:
- LPF
- nieuwe LPF (terwijl de oude nog bestaat ?)
- Groep Winnie De Jong

wie volgt...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 19:15
Freshmaker
Freshmaker is offline
wijnschenken?
Oud 16-10-2002, 19:17
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Hoeveel topics over de LPF was je nog van plan te openen??

*is voor 1 LPF topic, is veel overzichtelijker*
Oud 17-10-2002, 13:15
Verwijderd
Als je gister Barend en van Dorp had gekeken had je geweten dat hij die partij niet heeft opgericht, dat een of andere debiel daar een web-site over heeft gemaakt en dat hij daar niks mee te maken heeft...............
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 13:18
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
idd, maar het is wel ter sprake gekomen...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 13:53
Joël
Joël is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
zal wel nul zetels halen.
Wat hebben we nu al:
- LPF
- nieuwe LPF (terwijl de oude nog bestaat ?)
- Groep Winnie De Jong

wie volgt...
- Heinsbroek LPF? Wie weet...
Oud 17-10-2002, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Joël schreef:
- Heinsbroek LPF? Wie weet...
de SH

Spong & Hammerstein
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 18:42
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
jellerd schreef:
Als je gister Barend en van Dorp had gekeken had je geweten dat hij die partij niet heeft opgericht, dat een of andere debiel daar een web-site over heeft gemaakt en dat hij daar niks mee te maken heeft...............

Ja dat zag ik gister ook...
Maar toen had ik deze topic al geopend want ik had het op het journaal gehoord, normaal gesproken betrouwbaar.

Maar Wijnschenken en Heinsbroek
gaan wel samen een partij oprichten mischien, daar moet hij eerst ff over nadenken op vakantie

Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 19:03.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 19:28
disaster
disaster is offline
dan kunnen ze sowieso niet meedoen aan deze verkiezingen, zag ik gister op NOVA. heeft iets te maken met de tijd dat je je van tevoren ingeschreven moet hebben en de tijd die er nu is voor er nieuwe verkiezingen komen...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 19:38
Joostje
Joostje is offline
op zich wel belachelijk dat z enu de verkiezingen uit willen stellen omdat nieuwe partijen dan niet mee zouden mogen doen. Lijkt me juist een goed plan, omdat we met de lpf wel hebben kunnen zien als er zo een partij in de kamer komt zonder een sterk leider, zonder duidelijke strutuur, en zonder partijplan.
Oud 17-10-2002, 20:18
NERD
NERD is offline
Het wachten is nu op de volgende splinterpartijen:

ELPF - Echte Lijst Pim Fortuin
EELPF - Enige Echte Lijst Pim Fortuin
DBLPF - De Beste Lijst Pim Fortuin

en natuurlijk de DRVDISPKAMHKKWWZDEELPF - De Rest Van Die Idiote SplinterPartijen Kunnen Allemaal Mijn Harige Kloten Kussen Want Wij Zijn De Enige Echte Lijst Pim Fortuin
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 20:24
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Joostje schreef:
op zich wel belachelijk dat z enu de verkiezingen uit willen stellen omdat nieuwe partijen dan niet mee zouden mogen doen. Lijkt me juist een goed plan, omdat we met de lpf wel hebben kunnen zien als er zo een partij in de kamer komt zonder een sterk leider, zonder duidelijke strutuur, en zonder partijplan.
Het hoeft toch niet zo te zijn dat iedere nieuwe partij altijd misloopt?
In dit geval omdat iedereen af kwam op Pim Fortuyn zonder zelf enige politieke verstand te hebben.
Als een nieuwe partij rustig begint met 3zetels ofzow kan het wel denk ik
Oud 17-10-2002, 21:08
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
knijtert! schreef:
Het hoeft toch niet zo te zijn dat iedere nieuwe partij altijd misloopt?
In dit geval omdat iedereen af kwam op Pim Fortuyn zonder zelf enige politieke verstand te hebben.
Als een nieuwe partij rustig begint met 3zetels ofzow kan het wel denk ik
naja, het kan eventueel wel, maar ik denk dat partijen toch wel eerst de tijd moeten hebben om hun zaakjes op orde te brengen ipv dat ze zichzelf zomaar oprichten en zich in het verkiezingsgewoel mengen. en bij de lpf is die tijd totaal niet genomen.
Oud 17-10-2002, 21:11
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Joostje schreef:
naja, het kan eventueel wel, maar ik denk dat partijen toch wel eerst de tijd moeten hebben om hun zaakjes op orde te brengen ipv dat ze zichzelf zomaar oprichten en zich in het verkiezingsgewoel mengen. en bij de lpf is die tijd totaal niet genomen.
Nee, omdat men niet had verwacht dat pim werd doodgeschoten. De LPF had een stuk sterker gestaan als pim de leider was gebleven. Voor de rest ben ik het met je eens.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:25
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
Nee, omdat men niet had verwacht dat pim werd doodgeschoten. De LPF had een stuk sterker gestaan als pim de leider was gebleven. Voor de rest ben ik het met je eens.
dan had de lpf tenminste nog een leider gehad, waar de meeste leden vd fractie waarschijnlijk genoeg naar op hadden gekeken om niet tussen elkaar ruzie te lopen schoppen.
maar of de lpf dan wél een deugdelijk partijaopparaat hadden ontwikkeld, betwijfel ik.
Reageren

Regels voor berichten