Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja dat zag ik gister ook... Maar toen had ik deze topic al geopend want ik had het op het journaal gehoord, normaal gesproken betrouwbaar. Maar Wijnschenken en Heinsbroek gaan wel samen een partij oprichten mischien, daar moet hij eerst ff over nadenken op vakantie ![]()
Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 19:03. |
![]() |
|
op zich wel belachelijk dat z enu de verkiezingen uit willen stellen omdat nieuwe partijen dan niet mee zouden mogen doen. Lijkt me juist een goed plan, omdat we met de lpf wel hebben kunnen zien als er zo een partij in de kamer komt zonder een sterk leider, zonder duidelijke strutuur, en zonder partijplan.
|
Het wachten is nu op de volgende splinterpartijen:
ELPF - Echte Lijst Pim Fortuin EELPF - Enige Echte Lijst Pim Fortuin DBLPF - De Beste Lijst Pim Fortuin en natuurlijk de DRVDISPKAMHKKWWZDEELPF - De Rest Van Die Idiote SplinterPartijen Kunnen Allemaal Mijn Harige Kloten Kussen Want Wij Zijn De Enige Echte Lijst Pim Fortuin |
![]() |
||
Citaat:
In dit geval omdat iedereen af kwam op Pim Fortuyn zonder zelf enige politieke verstand te hebben. Als een nieuwe partij rustig begint met 3zetels ofzow kan het wel denk ik
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar of de lpf dan wél een deugdelijk partijaopparaat hadden ontwikkeld, betwijfel ik.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 | |
Nederland krijgt moslimpartij Mujahideen | 441 | 22-01-2005 12:27 | |
Wat zou je stemmen als er nu verkiezingen werden gehouden? Negrotiator | 158 | 19-11-2003 07:58 | |
Politiek MisterImpossible | 14 | 22-03-2002 17:46 |