Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is inderdaad niet heel relaxed om naar te kijken
![]() Maarre het is wel de beste die ik van je heb gezien. Ik zie die rooie vlekken trouwens niet als bloed, meer als bloedingen onder de huid... Kan je trouwens misvormde mensen ook weer normaal krijgen? Misschien is dat een nieuwe uitdaging voor je en voor ons maaginhoudelijk gezien beter om naar te kijken... ![]() Mzzl
||
![]() |
Citaat:
![]() Besef goed het verschil tussen fictie en realiteit.
||
Citaat:
![]()
|
is het de bedoeling dat niemand meer gaat kijken dan? als je hierna nog zo'n ding maak.. tja uhm ik denk dat niemand daar op zit te wachten .. laat ze dan maar lekker op je computer staan en zet ze op je windows achtergrond als je het graag ziet
![]() ![]() ik geef toe dat andere mensen ook alleen photomanips doen..maar die zijn toch wel wat origineler dan alleen maar ogen en bloed enzow ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar om toch even opbouwend te blijven: Probeer meer uit het gegeven fotomanipulatie te halen. Er is meer dan alleen bloed, wonden en barsten om een gezicht mee op te vrolijken.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het trouwens niet bijzonder. Of mooi, of goed. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind deze ook super vet. Maar post het origineel eens?
|
|