![]() |
|
Zie voor de nodige inspiratie bijvoorbeeld dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...ht=gekste+plek
|
Nou, ik heb iets met mooie hoge gebouwen. Laatst ben ik op de Kennedy-toren in Eindhoven geklommen, die zijn ze nog aan het bouwen. Op zo'n hoog bouwwerk zou ik het nog wel eens willen doen. Mijn vriendin durft het niet, ze durft die toren al niet op, laat staan dat ze daar sex wil hebben. Bovendien is het strafbaar en zijn er laatst een paar mensen opgepakt...(niet voor de liefde bedrijven btw.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 01-12-2002 om 16:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee dat zou ik nooit willen... ennem... overal wel... zo lang niemand me ziet... ![]() ![]() in branding lijkt me mooi, romantisch, maar is niet echt origineel... op school lijkt me wel gaaf :-) op laatste schooldag ofzo... hmmmm ![]() |
![]() |
|
![]() |
hehe school is leuk ja das echt een aanrader... ik studeer fysiotherapie en als je nog net om half6 de sleutel van een oefenlokaal haalt met je vriendin(die even speelt voor klasgenoot/proefpersoon) kunnen er hele leuke dingen gebeuren op een massagebank
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb het pas in een turks stoombad gedaan, 't was wel een vluggertje, maar fijn!! En heel erg spannend.
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
'Veeleisende' ouders... duivelaartje | 55 | 31-10-2004 18:44 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |