Advertentie | |
|
![]() |
||
Trouwens, de goeie ouwe tijd van de voorfilm lijkt terug te keren. EMERGENCY EXIT van Dennis Bots draait voor CHANGING LANES.
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wat een saaie film man.
Heb hem in de bios gezien, in de eerste helft ben ik geloof ik in slaap gevallen en in de tweede heb ik me misselijk aan de popcorn gegeten. Er zit totaal geen actie in die film, zelfs harry potter lijkt me nog spannender. Twee kleine auto ongelukjes en meer aktie zit er niet in. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Een film om over na te denken. Ik vond hem zeker niet slecht, maar het is nu ook weer niet de film om te roepen dat de oskars uitgedeelt moeten worden.
Leuk verhaal, goede drame film. Eigenlijk zou iemand hetzelfde verhaal moeten gebruiken in een actie film, en op momenten er dan van afwijken. Is volgens mij perfect mogelijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Je film top-10 Mevrouw Lul | 99 | 03-03-2010 13:21 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? Verwijderd | 499 | 18-08-2003 11:55 | |
De Kantine |
Dminor's "maak een opmerking over de forummer boven je" V WolterB | 500 | 08-06-2003 17:49 | |
Films, TV & Radio |
De slechtste film. The Crash Bash | 139 | 16-12-2002 17:32 | |
Films, TV & Radio |
NL Bioscoop Releases 2002 legatus | 12 | 02-12-2002 15:17 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Filmposters legatus | 16 | 01-03-2002 17:29 |