![]() |
|
hihi
![]() ![]() maar als de wereld populatie dan nog groter word? wat moeten we dan doen? op een gegeven moment word de aarde toch uitgeput van energiebronnen, omdat wij het misbruiken. als iedere boom is gekapt, alle dieren uitgestorven zijn en er niets meer over is, wat moeten we dan?
||
Citaat:
Tenminste dat heb ik geleerd op school.
|
![]() |
hmjah, ik ben dan eigenlijk meer voor 2 kinderen per gezin. wanneer er 1 overlijdt is er nog altijd 1 over, en ook het geval van is het een meisje of jongen of hoe tevreden ben je met het kind is dan minder aan de orde.
maar ik ben op het moment ook het boek 'de derde zoon' aan het lezen en dat gaat over de derde zoon in een maatschappij waar gezinnen eigenlijk maar 2 kinderen mogen hebben en dat is ook behoorlijk fout en systematisch... ik denk niet dat het leven beter wordt wanneer je mensen verbied meer kinderen te krijgen, zolang mensen maar nadenken over de toekomst die de kinderen hebben...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
tegen. ik vind dat je mensen in bv. china moet aansporen weinig kinderen te krijgen. Door zoals dat blijkbaar ook in Japan gebeurt premies te geven als je maar 1 kind hebt. Maar ik vind niet dat je mensen moet dwingen maar 1 kind te krijgen.
Maar ik heb zelf ook een vraag. Stel dat iedereen in China trouwt en elk paar krijgt 1 kind. Dan zou toch de bevolking moeten halveren? Waarom groeit de bevolking dan nog steeds in China?
||
Citaat:
Daarnaast worden de medische en hygienische voorzieningen steeds beter, zodat mensen minder snel komen te overlijden.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Japan = meest kapitalistische land ter wereld. China = laatste communistische land ter wereld. Behalve dat beide landen in Azië liggen, is er geen ENKELE overeenkomst tussen China en Japan. ![]() En ja, die regeling bestaat in China. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Iran] homoseksualiteit Gatara | 17 | 03-09-2005 01:31 | |
[stelling] eenkindpolitiek invoeren Kapee | 48 | 01-10-2004 11:35 | |
Het jaar 2025 Nate | 71 | 25-05-2003 19:57 | |
Wat zijn JOUW politieke standpunten? Evito | 150 | 15-05-2003 20:46 | |
De Kantine |
jouw vrienden als standaard voor de wereldbevolking Verwijderd | 36 | 12-05-2003 02:32 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
oorzaken groei wereldbevolking PimP | 12 | 05-02-2003 13:51 |