Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 20:38
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
wie van jullie heeft ervaring met een 'alternatieve' dokter (bv: homeopaat, acupuncturist..)

Ik ben namelijk helemaal 'uitgekeken' op de gewone huisarts.. ben altijd moe, heb last van slapeloosheid en heb constant hoofdpijn. Hiervoor ben ik al veel te vaak naar de gewone arts geweest.. Hij kan me NIET helpen.. Maar een andere soort dokter wel..?!
Oud 13-01-2002, 20:47
babygirl
babygirl is offline
Hierover zou ik eigenlijk ook wel eens wat meer willen weten, we hebben er ooit over geleerd maja zijn deze mensen duurder dan gewone dokters helpt het beter? Dit leer je natuurlijk niet hopelijk weet iemand hier ook een antwoord op!
xxx
Een belgisch meisje!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 21:11
kizzy
kizzy is offline
homopaat ben ik, broer en moeder bij geweest..
me moeder kon niemand ontdekken wat die had en die had een vorm van reuma die niet in nederland bekent is en wel in china enzow.. en die man heeft daar gestudeert en die wist zo wat het was.. hij deed vage dingen op me en ik vond het toen ik jonger was ontzettend eng.. je kan NIET geloven dat hij daarmee kan "meten" wat er met je is.... maar ja, ik ben nu beter, tenminste van die ziekte, en me moeder ook... en ja het is aan te raden, maar let er goed op dat hij gespecificeerd is!! want velen zijn bedriegers..

good luck!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 22:14
dreadje
dreadje is offline
Je zou idd naar een homeopaat of een acupuncturist kunnen gaan, maar verwacht niet dat ze wonderen kunnen verichten. Mijn vader is ook homeopaat en acupunturist en hij zegt altijd dat je nooit zeker kunt zeggen of je iemand beter kan maken....als je meer wilt weten mail je maar.
Oud 14-01-2002, 12:57
ekki
ekki is offline
van een acupuncturist is zelfs wetenschappelijk bewezen dat acupunctuur kan helpen. het is, als je het tenminste durft, echt aan te raden.

ook een iriscopist kan vaak goed zien wat er precies mis is, of iig waar het zit.

verder bestaan er best wel veel homeopaten enzo, maar je moet ff kijken welke goed is, even rondvragen in je buurt enzo, want sommige zijn echt niet goed en dat geldt ook voor iriscopisten.

maar het is zeker aan te raden en het genezen duurt meestal wel wat langer ofzo, maar er is vaak wel genezing mogelijk.

trouwens over de prijs:
het hangt van je verzekering af, maar de meeste verzekeringen vergoeden een bezoek aan een alternatieve arts. alleen de medicijnen worden vaak niet vergoed. maar je moet het even aan de arts zelf vragen, want het verschilt per arts en per verzekering.

succes en sterkte!

Regels voor berichten