![]() |
||
Citaat:
Ik zal je het weight-watchers programma aanraden...
|
de kilo's vliegen d'r echt niet af hoor, als je 3 dagen niets eet.
't is alleen maar heel slecht voor je, echt sterk af te raden. Als je echt kilo's kwijt wilt raken, zul je (gedurende een lange periode!!!) juist heel goed moeten eten: alle voedingsstoffen voldoende binnen krijgen. Dat betekent iig 3 maaltijden op een dag! Verder moet je snoep, snacks, enz zoveel mogelijk laten staan en vooral gezonde tussendoortjes (bijv. fruit!) eten. Extra sporten is uiteraard ook altijd goed voor je. Oh ja, light drinken of water is ook weer beter als cola/sinas/andere frisdranken. En melk is wel goed voor je, maar in melk zitten maar bepaalde bouwstoffen die je nodig hebt, maar ook heel veel zitten d'r niet in... Dus ga je zelf nou niet 3 dagen uithongeren, daar schiet je echt niets mee op!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijntopic is hier voor. En verder raad ik je aan eens langs een dietist te gaan. Die kan je vertellen hoe het wel moet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor kinderen is het heel belangrijk, voor oudere kinderen en volwassen zijn de meningen daar over verdeeld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben je btw te zwaar of vind jij dat je te zwaar bent? Dat zal ook nog wel uitmaken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Maar als ik ben afgevallen voel ik me gewoon zekerder en dan staat alles veel leuker..Ik zie het om me heen ook. Ben heel uiterlijk gericht en perfectionistisch. Ik kijk echt naar mensen hoe ze eruit zien. En als er al iets me niet bevalt vind ik ze al lelijk en zo kijk ik dus ook naar mezelf. Dan denk ik zo..als ik mezelf al zo erg vind vinden anderen dat al helemaal.
En om me op innerlijk te richten is niks voor mij omdat ik het gevoel heb dat ik geen echt karakter heb. Ik kan niet zeggen wie ik ben, ben echt heel tegenstrijdig. Wissel heel vaak van standpunt en zo. Ik praat het liefste met iedereen mee om maar niet op te vallen en ben super bang om fouten te maken. Vooral als de aandacht op me gericht is in krijg ik een rotgevoel. Maar ik weet niet hoe ik dit kan veranderen. Ik hoor vaak dat mensen mij niet kunnen leren kennen dat ik mensen teveel op afstand houd door mijn manier van reageren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je dan persee af wilt vallen, doe het dan op een gezonde manier (wat dat is heb ik al gepost en kun je ook wel in de lijntopic lezen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*zoek hulp aub* do not read beauty magazines. they will only make you feel ugly (bazz luhrman, sunscreen) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
afval thee ( senna blad ) lottjyy | 2 | 26-11-2009 20:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #23 Mobius | 500 | 10-08-2009 15:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
500 kcal per dag anjali | 1 | 04-08-2009 21:04 | |