Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2002, 17:12
Missy_X
Missy_X is offline
Hoeveel kilo val je af als je 3 dagen niks eet?
En wel 3 glazen melk per dag drinkt?
Oud 23-10-2002, 17:20
Quiana
Quiana is offline
Kweenie, verschilt per persoon lijkt me.
Wil je zo gaan lijnen oid?
(ben gewoon nieuwschierig )
Oud 23-10-2002, 17:20
romy17
romy17 is offline
is slecht voor je verbrandingsproces als je 3 dagen helemaal niets eet. je kunt beter een paar weken lang heel weinig eten. Melk moet je sowieso niet drinken want dat is heel slecht voor je
Oud 23-10-2002, 17:22
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
romy17 schreef:
Melk moet je sowieso niet drinken want dat is heel slecht voor je
Melk = slecht??
Volgens mij is melk vrij belangrijk hoor..
Ik ben zelf allergisch voor melkproducten,
moet elke dag van die pilletjes
slikken omdat k anders een calciumgebrek
zou krijgen..
In melk zitten toch allemaal bouwstoffen ed?
Lijkt me toch wel vrij belangrijk..
Oud 23-10-2002, 17:31
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Citaat:
romy17 schreef:
is slecht voor je verbrandingsproces als je 3 dagen helemaal niets eet. je kunt beter een paar weken lang heel weinig eten. Melk moet je sowieso niet drinken want dat is heel slecht voor je
Heel weinig eten is ook slecht, je lichaam gebruikt reservers,zodra jij weer normaal eet kom je gewoon weer aan,dus...het jojoeffect...

Ik zal je het weight-watchers programma aanraden...
Oud 23-10-2002, 17:35
Balance
Balance is offline
de kilo's vliegen d'r echt niet af hoor, als je 3 dagen niets eet.
't is alleen maar heel slecht voor je, echt sterk af te raden.

Als je echt kilo's kwijt wilt raken, zul je (gedurende een lange periode!!!) juist heel goed moeten eten: alle voedingsstoffen voldoende binnen krijgen.
Dat betekent iig 3 maaltijden op een dag!
Verder moet je snoep, snacks, enz zoveel mogelijk laten staan en vooral gezonde tussendoortjes (bijv. fruit!) eten.
Extra sporten is uiteraard ook altijd goed voor je.
Oh ja, light drinken of water is ook weer beter als cola/sinas/andere frisdranken.

En melk is wel goed voor je, maar in melk zitten maar bepaalde bouwstoffen die je nodig hebt, maar ook heel veel zitten d'r niet in...
Dus ga je zelf nou niet 3 dagen uithongeren, daar schiet je echt niets mee op!!
Oud 23-10-2002, 17:35
Missy_X
Missy_X is offline
Maar ik val nooit af als ik normaal blijf eten..dus doe ik het maar drastisch he
Oud 23-10-2002, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Missy_X schreef:
Maar ik val nooit af als ik normaal blijf eten..dus doe ik het maar drastisch he
Als je dood wilt, moet je dat vooral doen. Van een 'dieet' van drie dagen val je echt niet af. Sowieso denk ik dat je je van niks eten alleen maar ziek zult voelen. En als je al iets kwijt raakt, komt het er daarna net zo hard weer aan.

Lijntopic is hier voor. En verder raad ik je aan eens langs een dietist te gaan. Die kan je vertellen hoe het wel moet.
Oud 23-10-2002, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Missy_X schreef:
Wat is 'normaal' eten btw voor jou?
Oud 23-10-2002, 17:38
romy17
romy17 is offline
En melk is wel goed voor je, maar in melk zitten maar bepaalde bouwstoffen die je nodig hebt, maar ook heel veel zitten d'r niet in...
Dus ga je zelf nou niet 3 dagen uithongeren, daar schiet je echt niets mee op!! [/B][/QUOTE]

Melk is niet goed voor je. alleen voor de economie
Cat
Cat is offline
Citaat:
romy17 schreef:
Melk moet je sowieso niet drinken want dat is heel slecht voor je
Wat is dat nu weer voor onzin
Verwijderd
Citaat:
Betamethason schreef:
Melk = slecht??
Volgens mij is melk vrij belangrijk hoor..
Ik ben zelf allergisch voor melkproducten,
moet elke dag van die pilletjes
slikken omdat k anders een calciumgebrek
zou krijgen..
In melk zitten toch allemaal bouwstoffen ed?
Lijkt me toch wel vrij belangrijk..
Ik drink/eet ook nooit melkproducten, leef nog steeds.
Voor kinderen is het heel belangrijk, voor oudere kinderen en volwassen zijn de meningen daar over verdeeld.
Oud 23-10-2002, 17:42
Missy_X
Missy_X is offline
Normaal eten is gewoon smorgens, smiddags en savonds eten..smorgens 2 sneen brood met jam en glas melk
smiddags twee met kaas of vlees en een glas melk
savonds een bord vol met avondeten en een bakje yoghurt.
Tussendoor een banaan of een appel.
Oud 23-10-2002, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Missy_X schreef:
Normaal eten is gewoon smorgens, smiddags en savonds eten..smorgens 2 sneen brood met jam en glas melk
smiddags twee met kaas of vlees en een glas melk
savonds een bord vol met avondeten en een bakje yoghurt.
Tussendoor een banaan of een appel.
Als dat alles is wat je eet (en je avondeten niet elke keer patat met frietsaus en een hamburger met alles d'r op en d'r aan is) zul je er misschien niet van afvallen, maar er iig ook niet van aankomen. Wat ik al zei, ga eens langs een dietist (of iig je huisarts). Drie dagen niks eten heb je niks aan, in tegen deel.

Ben je btw te zwaar of vind jij dat je te zwaar bent?
Dat zal ook nog wel uitmaken.
Oud 23-10-2002, 17:47
DarkRaven
DarkRaven is offline
als je een slanker figuur wilt hebben moet je veel bewegen: sporten, fitness, lopen ofzo...
Oud 23-10-2002, 17:53
Missy_X
Missy_X is offline
Ik ben qua bmi niet te zwaar..heb er een van 23, maar ik voel me echt zo dik en vet
Ik ben 1.68 lang en weeg 66 kilo
Oud 23-10-2002, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Missy_X schreef:
Ik ben qua bmi niet te zwaar..heb er een van 23, maar ik voel me echt zo dik en vet
Ik ben 1.68 lang en weeg 66 kilo
Ik snap dat het vervelend is je dik en vet te voelen, maar het probleem dat jij hebt is denk ik een ander probleem dan 'te dik zijn'. Tuurlijk kan je af gaan vallen, maar denk je echt (eerlijk) dat je je dan beter voelt? 't zal voor een groot deel psychisch zijn, dat kan veranderen door af te vallen, maar het kan ook zo blijven. Ik denk dat je misschien beter hulp kunt zoeken, er iig met mensen (bv. vriendinnen) over kunt praten. En als je echt af wilt vallen doe dat dan met behulp van een dietiste, dan weet je iig zeker dat je het op de goede manier doet.
Oud 23-10-2002, 18:05
Missy_X
Missy_X is offline
Maar als ik ben afgevallen voel ik me gewoon zekerder en dan staat alles veel leuker..Ik zie het om me heen ook. Ben heel uiterlijk gericht en perfectionistisch. Ik kijk echt naar mensen hoe ze eruit zien. En als er al iets me niet bevalt vind ik ze al lelijk en zo kijk ik dus ook naar mezelf. Dan denk ik zo..als ik mezelf al zo erg vind vinden anderen dat al helemaal.
En om me op innerlijk te richten is niks voor mij omdat ik het gevoel heb dat ik geen echt karakter heb. Ik kan niet zeggen wie ik ben, ben echt heel tegenstrijdig. Wissel heel vaak van standpunt en zo. Ik praat het liefste met iedereen mee om maar niet op te vallen en ben super bang om fouten te maken. Vooral als de aandacht op me gericht is in krijg ik een rotgevoel. Maar ik weet niet hoe ik dit kan veranderen. Ik hoor vaak dat mensen mij niet kunnen leren kennen dat ik mensen teveel op afstand houd door mijn manier van reageren.
Oud 23-10-2002, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Missy_X schreef:
Ik zie het om me heen ook. Ben heel uiterlijk gericht en perfectionistisch.
En om me op innerlijk te richten is niks voor mij omdat ik het gevoel heb dat ik geen echt karakter heb. Ik kan niet zeggen wie ik ben, ben echt heel tegenstrijdig. Wissel heel vaak van standpunt en zo. Ik praat het liefste met iedereen mee om maar niet op te vallen en ben super bang om fouten te maken. Vooral als de aandacht op me gericht is in krijg ik een rotgevoel. Maar ik weet niet hoe ik dit kan veranderen. Ik hoor vaak dat mensen mij niet kunnen leren kennen dat ik mensen teveel op afstand houd door mijn manier van reageren.
Ik denk dat je daar dan eerst aan moet gaan werken ipv afvallen.
Oud 23-10-2002, 18:10
Missy_X
Missy_X is offline
Ik weet juist niet hoe ik eraan kan werken. En ik voel me toch lelijk als ik niet afval dus dat moet ik ook.
Oud 23-10-2002, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Missy_X schreef:
Ik weet juist niet hoe ik eraan kan werken.
Praten met iemand? Vriend(inn)en, ouders, broers, zussen, andere familie, docenten, huisarts...enz.
Oud 23-10-2002, 18:12
Missy_X
Missy_X is offline
Dat kan ik nu juist niet, als ik over mezelf praat moet ik gelijk al huilen. Tklinkt raar maar ik kan het echt niet.
Oud 23-10-2002, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Missy_X schreef:
Dat kan ik nu juist niet, als ik over mezelf praat moet ik gelijk al huilen. Tklinkt raar maar ik kan het echt niet.
Tja...je kunt het natuurlijk proberen, of een brief schrijven. En huilen is geen ramp, het lucht soms bv. heerlijk op. Alles wat je echt wilt kun je ook (okee, niet topsporten als je verlamd bent oid, maar goed ).

Als je dan persee af wilt vallen, doe het dan op een gezonde manier (wat dat is heb ik al gepost en kun je ook wel in de lijntopic lezen).
Oud 23-10-2002, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Missy_X schreef:
Hoeveel kilo val je af als je 3 dagen niks eet?
En wel 3 glazen melk per dag drinkt?
je weet toch wel dat als je niets binnen krijgt je lichaam langzamer gaat verbranden en je dus minder afvalt dan wanneer je normaal eet?
*zoek hulp aub*

do not read beauty magazines. they will only make you feel ugly
(bazz luhrman, sunscreen)
Oud 23-10-2002, 19:48
Snufje
Snufje is offline
Lijntopic
Topic gesloten

Regels voor berichten