![]() |
|
![]() |
Er is weer iemand overleden door een omgevallen boom. Het gaat om een vrouw uit de duitse stad Bocholt, Haar man en kind raakten zwaargewond. Eerder overleedt iemand uit Enschede door een omgevallen boom.
bron: http://www.nieuws.nl/news/NEWS/artic...rticle_id=1277
|
![]() |
|
Het klinkt hard, maar vraag je niet een beetje om ongelukken als je met windkracht 10/11 op de pier bij Scheveningen gaat staan :/
Net zoals van die mafkezen die met dit weer met een caravan gaan rijden en dan verbaasd zijn als hij omwaait ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Kan er overigens niet om rouwen. Iemand die met dit weer naar buiten gaat kan op z'n vingers natellen dat-ie risico neemt. Eigen schuld. Bovendien was het dit weer vrijdagavond ook al in sommige delen van het land. Stukje minder erg.
Kijk als het om een Nederlander gaat dan is het plotseling vreselijk. En hoeveel mensen kenden nou helemaal die Nederlander. Wat heb je er uberhaupt aan om te zeggen dat het Nederlanders waren wanneer je hun namen niet weet. Daarmee wek je alleen maar angst van 'zou het familie of een vriend zijn'? Hetzelfde geldt voor mij voor die paar Nederlanders die gevangen zaten. Nee, er gaan elke dag duizenden mensen dood aan honger en vreselijke ziektes. En die mensen kunnen daar stukken minder aan doen dat ze sterven dan bijvoorbeeld een of andere halve gare zool die op een pier huppelt in dit weer. Eigen schuld sukkel!
||
![]() |
Citaat:
![]() Ben net (18:30-19:45) nog naar de stad geweest. ![]() Het treinverkeer ligt hier al vanaf 14:00 plat, in de hele regio (Zutphen). Ik kon overigens vanaf ±19:00 gewoon fietsen. Had eerder ook al wel gekund, vanaf 18:30, maar ik was toch bang dat er nog windstoten zouden komen. Hier in de buurt zijn wat bomen omgewaaid, paar schuttingen, en wegafzettingen bij wegwerkzaamheden. Die afzettingen ben ik zelf een half uur mee bezig geweest, nu staat het weer zo goed mogelijk overeind, de brandweer (die heb ik erbij gehaald) heeft de rest gedaan. ![]() Op het NS-station Zutphen waren circa tweehonderd gestrande reizigers aanwezig, het totale aantal gestrande reizigers in Zutphen werd geschat op zeker tweeduizend, mogelijk meer. Ook bus- en treinbedrijf Syntus, actief in de Achterhoek (Zutphen-Enschede-Winterswijk-Doetinchem-Arnhem), en exploitant van de spoorlijnen Zutphen-Winterswijk, Arnhem-Winterswijk en Almelo-Mariënberg, heeft reeds vanmiddag alle treinen en bussen stilgelegd. Busbedrijf ConneXXion heeft vanmiddag alle bussen terug geroepen. ConneXXion begint in de loop van de avond weer volgens de normale dienstregeling te rijden. De NS zal vanavond niet meer rijden: alle treinverkeer van NS Reizigers is om 20:00 stilgelegd en zal op zijn vroegst morgenochtend hervat worden. Morgenochtend worden, als gevolg van de schade aan het spoor, nog grote vertragingen en ontregelingen van het treinverkeer verwacht. Enkele trajecten zullen nog gesloten zijn i.v.m. gebroken bovenleidingen en ontspoorde treinen (tussen Deventer en Zwolle is een boom op een trein gevallen). Helemaal zelf getypt. En ik werk niet eens bij een krant. ![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Ik vind dit meer op een teltopic lijken: Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() REIE
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() |
Zou ik even mogen weten waar die opmerking "Belgen natuurlijk weer op slaat". We blijven wel lekker kortzichtig hier he... En die jongen van 13, die kende ik, niet persoonlijk, maar hij woonde in het dorp van mijn opa en oma, ik wist in ieder geval wie het was. Beetje respect dus graag!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
juist hetzelfde als enkele nederlanders die eventjes met een stormwind hun caravan bovenhalen om een eindje te gaan rijden, en dan verwonderd zijn dat die van de baan gaat domme voorbeelden genoeg (die belgische duikers trouwens ook)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
(stoner)verhaal Ghoulscout | 4 | 23-07-2003 00:23 | |
Verhalen & Gedichten |
(stoner)Verhaal Ghoulscout | 0 | 21-07-2003 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Zelf Varen (ik heb weer eens in het water gesprongen) Dreampoet | 5 | 16-09-2001 20:36 |