Citaat:
Just Johan schreef:
ik vind het een beetje dom geindoctrineerd gelul.
|
Zo kun je het ook zeggen... (

)
Citaat:
BlauweBengel schreef:
En je hoeft echt geen christen te zijn om dit te kunnen bedenken/begrijpen!En waar ik dit op baseer? Van horen zeggen ja, maar het is zeker iets om over na te denken...
|
Zoek eens fatsoenlijke bronnen en beargumenteer je mening. Je hoeft niet ene "ropco" na te praten. Zie je niet dat je text volstaat met vage statements? Denk voor jezelf en wees kritisch. Napraten kunnen we allemaal, nu nog nadenken over je "geindoctrineerde gelul".
Ik begrijp je niet en ik ben ook geen christen. Ik wil geen goede en kwade krachten accepteren als ik ze niet zie (in de zin van "vatten/begrijpen"). Dit zijn dogma's! waarom moet ik ze accepteren als ze nergens op gebaseerd zijn behalve op een hallucinante bui van jouw ropco? Enkel de mens verdeeld dingen in nuttig en onnodig, of goed en kwaad. Dat wil nog niet zeggen dat het zo subjectief is, maar alleen zo voor bepaalde mensen zo uitkomen.
REIE