Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Arafat is maar één individu, hij kan onmogelijk ál die extremisten onder de duim houden...er zijn zoveel Palestijnen die het gezag van Arafat niet eens meer erkennen. Hoe moet hij die afremmen als die joden zijn hele politie- en veiligheidsapparaat vernietigen? Er hoeft maar één gek tussen te zitten en Sharon springt er meteen bovenop om Arafat de schuld in de schoenen te schuiven. Het moet maar 'ns afgelopen zijn met die jodenzooi daar...Sharon is een werkelijk onverbeterlijke moordenaar, iemand die eigenlijk in de gevangenis zou moeten zitten. Sharon is geen haar beter dan Adolf Hitler was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() geschiedkundig onderzoek heeft uitgewezen dat de Palesteinen er langer zitten dan de Joden, ik vindt deze bron persoonlijk iets betrouwbaarder dan de bijbel. Ook de manier waarop de Joden er na WO2 terecht zijn gekomen is niet echt kosher, de joden treft geen blaam hier. Ik denk dat ik toch een beetje overhel naar de palesteinse kant, zeker nu Israel een soort sattelietstaat van Amerika is geworden in het midden-oosten. |
![]() |
||
Citaat:
de Torah dus, hetzelfde als de eerste 5 boeken van de bijbel. Verder is de bijbel wel een historische bron met een hele hoop informatie.
|||
![]() |
Het probleem is dat er 2 groepen bestaan. Die groepen leven in eigen omgevingen. Ze zonderen zich van elkaar af. Wanneer de extremisten dan iets flikken dan wordt er meteen wraak gepleegd. Dat is een trieste instelling! Je moet dan juist denken van: fuck you ik geef niet toe om daar geweld tegen te gebruiken. Als het volk -naast de hoge popi jopi's- dat ook inziet en dat aan beide fronten dan kun je werken aan integratie. Want waarom niet 1 staat met beide bevolkingen door elkaar heen levende? Dat kan in Nederland toch ook die multicultuur?
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israël/Palestina V T_ID | 500 | 07-08-2006 15:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Het grote Israel topic, nr. zoveel Gatara | 411 | 28-01-2004 20:57 | |
Palestijnse staat LJ Flem | 342 | 21-05-2003 10:43 | |
Schrijfster Anja Meulenbelt vast in Gaza (wat zielig nou :p) Sweet_Hadar | 52 | 15-05-2003 14:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |