Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Oh my god was een eenmalig probeersel, het word wel een "echte" rockplaat. Ik ben benieuwd of buckethead de stijl van Slash een beetje goed kan na-apen
||
![]() |
Citaat:
Maar met optredens enzo worden die paar nummers die ze een keer bij een gedoe van MTV hebben gespeeld? Want dat is het enige wat ze hebben gedaan naar mijn weten...ze zouden ook naar Nederland komen vorig jaar ofzo (had lekker kaartjes klaarliggen) maar ja toen leek het ze wel een leuk idee om de tour maar af te zeggen... Ik zou trouwens niet te veel verwachten van de nieuwe cd...op tv zeggen ze altijd dat het een superplaat is...en als ie al uitkomt zal ie zeker niet op het niveau zijn van Use Your Illusion of Appetite for destruction... |
![]() |
||
Citaat:
hmm mja, slash zag er wle cool uit, maar is zijn kiunnen op de gitara neit beetje overrated **gewwagd he:** maar buckethead heeft stijl een emmer op den kopf ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Volgens mij is de apostrof voor en na de komma.
Guns 'n' Roses Verder kan het me niet veel boeien want ik heb het sterke vermoeden dat ze hun tijd wel gehad hebben. De eerste cds zijn goed maar ik denk niet dat ze nog muziek kunnen maken die EN populair is EN dezelfde qualiteit heeft. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad. We stonden gewoon fucking anderhalf uur in de fucking kou te wachten.. op een band die we niet echt wilden zien, inderdaad meer om het we hebben ze gezien gevoel. Dus na 20 minuten maar een moddergevechtje gehouden en teruggegaan.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
I used to love her, but I had to kill her (2x) I had to put her 6 feet under and I can still hear her complain I used to love her, but I had to kill her (2x) I knew I'd miss, so I had to keep her she buried right in my backyard she bitched so much, she drove me nuts heerlijk nummer ![]()
|
![]() |
|
|