Advertentie | |
|
![]() |
|
als je optredens wilt krijgen moet je:
1. in het begin aan mensen vragen of je mag spelen (vooral als je geen demo hebt) 2. zo snel mogelijk eigen nummers hebben die enigsinds goed klinken. 3. Als je er klaar voor bent meteen een demo opnemen, die je een paar tactische mensen met connecties moet geven (En bijvoorbeeld moet opsturen naar de aardschok enzo, daar behandelen ze dingen ook en een paar grote (nederlandse) zines op het internet) niet dat ik er veel ervaring mee heb, maar dit lijkt me allemaal wel te helpen..
|
Verwijderd
|
www.fenix.nl <- programmeren je vrij snel, zijn vrij vaak amateuravondjes. 90% kans op programmering.
www.oefenbunker.com <- 100% kans op programmering maar die zullen Go Ape! vast al kennen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wij rijden ook vanuit apeldoorn overal naar toe... (al is met dichte mist terugrijden vanuit de kop van N-holland nie echt tof ![]()
|
no such thing as easy gigs
![]() persoonlijk contact is iig wel een goede, en verder lekker veel bellen enzow, en evrvolgens ziek worden van alle demo's die je de deur uit moet doen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik verwacht alleen niet dat men hier het gehucht Coevorden kent. Ligt in Drenthe, bij Emmen in de buurt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Namens Cedric ![]() hey rutger!! ![]() ja, daar kennen ze ons wel ja, hoewel we in de fenix nog nooit gespeeld hebben, mail me anders eens daarover op g0ape@hotmail.com (met een 'nul' ipv een 'o') Groeten! -Cedric |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() is goed je hoort wel wat. zal wel wat regelen met jozef (programmeert het meeste punk/hardcore gerelateerde) van de fenix. |
![]() |
|
www.google.com jongerencentra e.d. zoeken, blijven mailen en bellen, veel demo's rond sturen, (anders snel een demo maken) op veel boards je band promoten. jezelf naamsbekendheid geven.
probeer vooral kleine zalen/jongerencentra's/cafe's grote zalen zoals de melkweg doen toch niet aan kleine beginnende bandjes. en vraag niet teveel geld! kom gewoon voor drinken en eventuele onkosten opdraven en gewoon alles aanemen wat je kan krijgen ook al liggen de andere bands niet in jullie straatje enzo... |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #146 rare kwast | 500 | 09-06-2009 22:41 | |
Muziek |
Promoot de nieuwe generatie bands gobo | 66 | 10-03-2005 16:03 | |