Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik vind het gedicht echt goed. Zeker de eerste 2 zinnen maken een onuitwisbare (hehehe) indruk op me. Wat ik wel zou doen als ik jou was....is in de 2e strofe 'me' in 'mij' veranderen, loopt net iets beter, ook qua rijm. En ik zou naar 'Wel' een komma'tje plaatsen, zodat het meteen duidelijk is voor de lezer dat er een pauze moet vallen na dit beginwoord...
Maar goed, jij weet wel van jezelf dat je niet eens zo slecht ben zoals 99% wat hier rondloopt, maar die mensen moeten er ook zijn. En het is maar goed dat ze er zijn, anders zou het leven zo gecompliceerd zijn. Een frisse nogal gezonde literaire groet, Ringmastaaaah - Ruuth.
||
![]() |
Citaat:
Wat wel leuk (dit is een stijlfiguurtje) zou zijn, zou een motivatie en beargumentering zijn van waarom je het niet goed vindt, ik denk dat de schrijver dat liever leest dan een verontschuldiging...waar echt niemand iets aan heeft. Er is al genoeg vriendjespolitiek in de wereld ![]()
||
Citaat:
het 2e deel daarentegen, vind ik, zoals gezegd, veelzeggender, en het geheel spreekt ook meer gevoel uit dan het eerste naar mijn mening. zo mijn argumentatie, maar ik hield me eerst in omdat ik DoP n00b ben en iedereen alleen maar positieve comments gaf met daarbij vaak 'secreet is back!'-achtige zegsels, waarbij ik mij dan bedacht dat enkele DoP-frequenters misschien wel niet zo open-minded waren als het 'hoort' en dacht dan dat ik bij deze kortzichtigen weinig goodwill zou creëren als new bee in de bijt (wow creatief gezegd hè?), dus zodoende. ik moet nog een beetje mn 'ways finden' hier maar geloof mij als ik zeg 'i'm here to stay'... [edit] Offtopic: whaddup @ Type!!!! shout out! [/edit] (en nee die 2 nep tagz zijn niet verwisseld, dat is een chiasme! ![]()
||
Citaat:
![]() Wel mooi gedichtje!!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal, Vriendschap tot de dood xLittlemissamx | 9 | 18-10-2012 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |