Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
en sommige mensen maken zo'n mooie kunstwerken van origami dat ze er van kunnen leven. dan zijn dat ook sporten ![]() maar volgens het woordenboek heb je gelijk: Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-11-2002 om 20:19. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar voor de ene is het een sport, voor een andere een hobby, en voor een andere bestaat het gewoon niet. Net zoals zovele andere bezigheden.
|
ik denk dat mn ouders zwaar beledigd zijn als ik zeg dat het geen sport is.
Maar ik vind het wel een sport, je hebt echt uithoudingsvermogen nodig wil je goede prestaties leveren en je moet ervoor door het land heen reizen etc. etc. Voor vele mensen is het een uit de hand gelopen hobby, wat eindigt in sport. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Jah dansen is naar mijn mening een sport.
|
help dit wordt me te moeilijk
![]() wat is kunst? iets zo precies mogelijk doen (realisme) of zo mooi mogelijk of iets mooi doen om het mooi doen? kan iemand nog origineel zijn? Is het imiteren van iemand anders ook kunst? als iets zo precies mogelijk (na)doen een kunst is, is darts dat ook maar dan is het ook kunst dat alle treinen in nederland hetzelfde zijn ik vind het verschil tussen darts en dansen dat je bij darts een bepaald doel hebt en het er helemaal niet om gaat of je het nou mooi of niet mooi doet maar dat je zo snel mogelijk precies 501 punten weggooit en je bij dansen niet een vastgelegd doel hebt maar het er alleen om gaat iets zo mooi mogelijk te doen. en het mooist is geen doel want wat is mooi ![]()
|
Absoluut!
Heb 2 jaar aan stijldansen gedaan, en geloof me het is echt wel zwaar (indien je het serieus doet dan he!). En trouwens, waarom zou het geen sport zijn? Zelfs klaverjassen wordt als sport bestempeld, dus waar hebben we het dan over?! M!K
|
![]() |
dansen? wat voor dansen?
klassiek ballet wordt egt supervaak gezien als iets wat GEEN sport is...believe me: zonder doorzettingsvermogen wordt het NIX!!! neehoor, je beentje langzaaaaaam in de lucht tillen en daar houden is niet zwaar hoor neeeee joh dat LIJKT maar zo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Sport gezocht! Saarah | 58 | 20-09-2006 16:52 | |
Vrije tijd |
Wat is Sport? Nona | 39 | 27-01-2006 16:10 | |
Vrije tijd |
Dansen, sport? Sitia | 23 | 12-04-2005 21:39 | |
Vrije tijd |