Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 20:30
notbonefish
notbonefish is offline
wie heeft hem al gezien, en is het zo goed als het lijkt?
http://us.imdb.com/Title?0267287
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2002, 20:42
legatus
legatus is offline
De TRAILER (die ik gezien heb) zelf schildert het geheel af als een spectaculaire science-fiction aktiefilm, niets is minder waar.

Het is een filosofisch drama tegen een science-fictionachtige achtergrond van een computerspel, maar het script is niet geweldig en naarmate het einde ook ietswat onduidelijk in zijn bedoelingen.

De effecten zijn buitengewoon mooi op momenten, en Malgorzata Foremniak als Ash is ook een verassing

Prachtige muziek in de film, vooral het terugkerende Opera-thema.

Laatst gewijzigd op 20-09-2002 om 20:47.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:43
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
overigens van dezelfde maker als Ghost In The Shell (als ik et goed had begrepen)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Silent Enigma schreef:
overigens van dezelfde maker als Ghost In The Shell (als ik et goed had begrepen)
Regisseur van Ghost In The Shell, maker was Masamune Shirow, maar ik zit weer ff te mierenneuken
Visueel erg sterke film, maar hij behandeld weer dezelfde thema's als in ghost in shell.....en die vond ik al niet zo goed.....
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:54
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Regisseur van Ghost In The Shell, maker was Masamune Shirow, maar ik zit weer ff te mierenneuken
Visueel erg sterke film, maar hij behandeld weer dezelfde thema's als in ghost in shell.....en die vond ik al niet zo goed.....
nu vond ik Ghost In The Shell een mangameesterwerk, en idd regisseur als we toch aan zoofilie doen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 02:42
Verwijderd
Had m al gezien op Lowlands, en vond m wat tegenvallen. Acteerprestaties zijn niet denderend, beetje emotieloos (Foremniak bijvoorbeeld). Verder was het script niet zo goed en miste het verhaal de nodige diepgang. Had er meer van verwacht dus.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 18:30
Verwijderd
gheheh op Lowlands verliet de ene na de andere de zaal, terwijl wij buiten aan het kleumen waren.. vroeg een droge gast: is de film niet leuk? Avalon zeker hè.. ja, je moet ook volgend jaar gaan, naar B-valon, dies véééél beter!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:
gheheh op Lowlands verliet de ene na de andere de zaal, terwijl wij buiten aan het kleumen waren..
Kwam ook onder andere omdat de ondertiteling bijna niet te lezen was omdat iedereen ervoor zat.. was de film engelstalig dan was het geen probleem maar Pools is toch knap lastig te volgen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 08:14
NecroDopey
NecroDopey is offline
Op Lowlands goed kunnen volgen

Kvond 'm erg intrigerend, hele langzame opbouw, neemt overal de tijd voor, prachtige surrealistische donkere wereld waar de somberheid van afdruipt. En virtuele spelwereld trekt me erg aan

Kvond het een toppertje
Oud 23-09-2002, 21:38
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Veel over gehoord..
Krijg er morgen nog meer over te horen..
Oud 24-09-2002, 15:15
Hannibal
Hannibal is offline
Gezien, mooi, Pools, gave muziek. Te vergelijken met Existenz en Dark City, visueel en audiueel een genot voor de zintuigen. Met het ontbreken in diepgang kan ik me enigszins vinden, maar de film biedt prachtige beelden.
Oud 27-10-2002, 21:20
Vash!
Vash! is offline
Kent iemand Serial Experiments Lain (animeserie) ? Ik vind de scenes met de tram en die tramkabels verdacht veel op elkaar lijken. Bevat ook een zelfde soort thema trouwens. Als je Avalon goed vond moet Lain ook maar eens kijken .
Reageren

Regels voor berichten