Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2002, 14:00
Verwijderd
ik moet het toch ook een keer proberen, niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2002, 14:30
Verwijderd
Hm,dat oog past totaal NIET bij die vrouw Die lichte barsten zijn wel weer aardig.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 14:46
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef:
Hm,dat oog past totaal NIET bij die vrouw Die lichte barsten zijn wel weer aardig.
ik vond dat het oog er juist wel bij past. Ik heb verschillende soorten ogen geprobeerd maar hoe moet ik het zeggen?... allemaal een beetje empyrian achtig, ik wou mijn eigen stijl van toepassing laten en dat is me hiermee aardig gelukt. Het oog valt goed in zijn geheel. Trouwens, waarom let je zo op detail terwijl het hier juist om het hele geval gaat?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ulfheidin schreef:
Trouwens, waarom let je zo op detail terwijl het hier juist om het hele geval gaat?
Mjah ik vind dat oog persoonlijk een beetje fake uitzien, gene mooi geheel met de rest van het gezicht, maar das mijn mening maar

Enneh, details vallen me gewoon op. Bepalen ook voor een groot deel of iets mooi/speciaal is of niet.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 18:22
Verwijderd
Wat ik fijn vond:
Ik las deze afbeelding van links naar rechts, zoals de meeste mensen doen, en schrok me het apelazerus van dat oog. Dat was fijn. Iets anders moois vind ik hoe het dunne zwarte haar in de barsten overgaat op het voorhoofd en de Monster van Frankenstein-achtige steeksels in de nek.

Wat ik niet fijn vond:
Waarom nu weer groen? Het maakt de vervreemding nogal overdadig, waardoor het de toeschouwer minder grijpt. Je zet het veel sneller van je af als 'onzin'.
Het oog is best goed, maar misschien ben je iets te enthousiast aan het werk gegaan. Het is jammer dat de oogkas opgerekt is tot aan het neusbotje, waardoor je ziet dat het niet echt is. Hetzelfde geldt voor de wenkbrauw die nu half in het oog zit.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 18:37
empyrian
empyrian is offline
hehehe ik vind em wel tof dat oog lijkt wel, alsof het op het punt staat uit mekaar te spatten ofzo =]
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 20:02
Roos
Roos is offline
Die huid en die nek zijn erg mooi. Ik had liever gezien dat je het hele gezicht zo had gedaan, maar ja dit is jouw stijl he.
Oud 01-11-2002, 20:13
Vinzz
Vinzz is offline
hehe ik vind het oog ook wel bijzonder grappig... uit technisch oogpunt past het niet echt... maar wel leuk om te zien
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 08:27
Faery
Faery is offline
Ze doet me denken aan Almere Girl :]
Oud 02-11-2002, 09:31
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
En ik ga me steeds meer afvragen hoe jullie dit doen
Reageren

Regels voor berichten