Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2002, 12:17
reuffneck
reuffneck is offline
hee
ik vroeg me af: wat vinden jullie nou van de xbox
ik zelf vindt hem nie zo hijs veel tegroot en de controllers lijke mij dat je ze niet ken vast houde
maar ik heb ze nog nooit vast gehoude dus ikweet het nie zeker
greatz reuffneck
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2002, 12:34
Carn
Carn is offline
wil je het echt weten?

ik vind het een goed gemaakte console, met een paar goede games, maar door slechte timing en weinig naamsbekendheid zal het nooit sony of nintendo van de troon af kunnen stoten.
Oud 12-08-2002, 12:37
reuffneck
reuffneck is offline
ok d8 ik ook al eigenlijk
want ik heb de ps2
en ik heb nu ook de gamecube gekocht en eerst zat ik te twijfelen tussen xbox en gamecube maar gamecube leek me toch leuker
want er kome wel funny games nog voor uit
want mario sunshine en marip party lijkt me wel funny
zelda lijkt me ook wel leuk maar dat heb ik nog niks van gezien
gaak nu ff op zoek naar
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 13:11
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
reuffneck schreef:
ok d8 ik ook al eigenlijk
want ik heb de ps2
en ik heb nu ook de gamecube gekocht en eerst zat ik te twijfelen tussen xbox en gamecube maar gamecube leek me toch leuker
want er kome wel funny games nog voor uit
want mario sunshine en marip party lijkt me wel funny
zelda lijkt me ook wel leuk maar dat heb ik nog niks van gezien
gaak nu ff op zoek naar
pas dan op dat je niet te erg schrikt he

Ik vind de xbox btw behoorlijk op een pc lijken, en de spellen vind ik ook niet echt geweldig. Lijkt me niet dat ik er nog een keer eentje koop.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 17:07
Carn
Carn is offline
mjah, er zijn best een paar leuke games voor, maar dat vind ik de aankoop nogsteeds niet waard.

de grafische power is beter dan de ps2, maar goed, xbox is ook wat later uitgekomen, vind ik niet echt realistisch om die twee tegenover elkaar te zetten

ik koop er mischien eentje, als ie in de aanbieding is, voor 100 euro ofzo
Oud 12-08-2002, 18:41
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
doe mij maar een kartonnen doos.
Oud 12-08-2002, 21:41
Firebolt
Firebolt is offline
xbox controller is onbespeelbaar --> sucks
de third partys van de xbox letten alleen maar op graphics, waardoor de gameplay wordt vergeten
Oud 13-08-2002, 00:47
ChuCky16_:-)
ChuCky16_:-) is offline
ja ik heb er dus wel en een gamecube....

ik vind de xbox stukken beter qua graphs maarja dat is smaak he
en wat betreft de controller das gewoon wennen.....

(P.S. mijn gamecube heb ik weer weggedaan.= heeft alleen kinderachtge kutspellen)

maarja ik ben een dead or alive 3 fanatic...

greetz chuck
Oud 13-08-2002, 08:29
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
vind de x-box niks ze hebben tot nu toe maar een goed spel in elkaar gezet "HALO" maar dat is ook alles. gamecube spreekt me ook niet aan .

de PSII heb tot nu toe de beste spellen

en dan zegt x-box wel ja maar die spellen hebben wij ook en krijgen wij
heb max payne gezien op de x-box en vind hem vet lelijk
die op de PSII is mooier

maar vind de games van laatste tijd wat kort en er komt heel weinig uit
metal gear solid II heb je zo uit gespeeld deel 1 zijn twee cds ben je wel wat langer mee bezig

max payne had ik al in een week uit gespeeld en red faction in 2 weken

ik vind het een grote wedstrijd om wie de mooiste Graphics kan maken ze letten niet meer op de lengte
Oud 13-08-2002, 10:26
jesusforum
jesusforum is offline
dom ding dom ding
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 11:31
Mr Stilo
Mr Stilo is offline
Ik heb de Xbox......en vind het zelf vet cool....heb geen gamecube gekocht..ben niet zo'n mario/zelda freak...en hou ook niet van funny games......
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 11:32
Roytjuh
Roytjuh is offline
De meeste spellen van de xbox komen ook op de pc uit
Ik heb zelf de gamecube
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 11:35
reuffneck
reuffneck is offline
dus eigenlijk is de x-box gewoon zwaar kut toch?
want de mensen die op deze site zitte hebbe een pc en op de xbox kome veel pc spelle uit dus waarom zou je een xbox kopen
alleen ze moete voor de gamecube ff nieuwe spelle uitgaan brenge want zoveel zijn er volgens mij nie das wel jammer
greatz markjos
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 18:01
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
x slaat op sex wat dus fucken is dus the x-box is fuck euh ja...

Naja, ik vind ut gewoon veel te commercieel allemaal.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:22
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
hahaha.
Je hoort zoveel over de XBox, het is te lomp, het is te traag, controller is te lomp etc etc. En ze hebben nog gelijk ook. Man wat een koelvriescombi! Als ik strakke en snelle graphics wil speel ik wel met m'n pc en ook als ik DVD's wil bekijken overigens... en als ik goeie spellen wil met een briliante gameplay dan speel ik met m'n Cube! Mij zie je niet met een XBOx
Oud 13-08-2002, 22:52
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
hebben we niet al 100x een gamecube vs xbox vs ps2 topic gehad?
Oud 13-08-2002, 23:40
ZonerX
ZonerX is offline
Ok, voor al die mensen die het nog steeds niet snappen"

De xbox komt van microsoft, ja, diezelfde klootzakken die veel te veel geld met windows verdienen.
Kennen wij microsoft als console merk,
nee.
Kennen we microsoft als goed game merk,
nee.

Waar kennen wij microsoft dan wel van:
- BUGS
- PATCHES
- Vage errors
- Idiote prijzen
- Extreem veel illegale kopieen van hun software.

Nu komt het over hun console.
Je neemt een geldwolf, een processor boer en een gfx chip maker.
Je geeft ze een gigantische verhuisdoos en laat ze een systeem maken. Later als ze dan klaar zijn met hun lompe console maken schilderen ze de doos zwart met groen(alsof dat in iemands huiskamer mooi staat) en verkopen ze het als xbox.

Een klein tijdje daarna prijzen ze dat ding gigantisch af om stomme mensen zover te krijgen hun stuff te kopen.
Alle mensen die al zo dom waren geweest konden in de winkel verdere zooi gaan halen op op hun verhuisdoos te draaien.

De normale en denkende console gamer heeft thuis dus een PS2 of een GC. Ik heb zelf een PS2, voor wat ik speel is die het best.
Ik speel lightgun games, GC heeft dat nog niet, dus discussie over ja, maar die spellen heeft de GC maar dan beter hoef je nie te beginnen.

Ok de PS2 was dus na de dreamcast(super ding btw) zo een beetje de beste console verkrijgbare.
Toen de xbox kwam, begonnen degenen die het geld voor een PS2 hadden hard te lachen dat mensen met verhuisdozen rondliepen. En konden ze thuis genieten van hun toch best strak ontworpen console.

Later kwam de GC. De top van consoles. Gewoon domweg de beste op de markt. Niet lullen over specs enzo, want dat boeit niet. Het gaat om de vorm/spellen/mogelikheden.

GC heeft gewoon een mega sterk design, klein en handig.
GC heeft daarnaast ook nog goede spellen en de potentiele super titels. Mede dankzij het arsenaal aan Ninendo characters.
Verder beschikt ie over de mogelijkheid de GBA als display/semi controller te gebruiken. Dus technisch de bom.

Het is dus bewezen dat de xbox bagger is, waarom, hij heeft niks.
Geen uitstraling, geen exclusieve spellen(permanent, dus nie pc release paar maanden later).

GC en PS2 hebben exclusiviteit.
Resisent Evil komt alleen nog maar op GC.
PS2 heeft gewoon zijn beat em ups en vage japans georienteerde spellen.
Neem een Dynasty Warriros ofzo, erg vaag maar erg leuk.
Oud 14-08-2002, 13:00
darthraver
darthraver is offline
ZonerX, naiz speaking

weet niet wat ik er nog aan moet toevoegen, dus lees gewoon de reactie van ZonerX nog een keer

ok, wat die zegt over de xbox is iets minder, je kent ze btw wel van games als motocross madness (toch niet echt slecht toch?)

btw, ik heb cube, cube ownz da rest =]
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 07:25
Verwijderd
Citaat:
reuffneck schreef:
hee
ik vroeg me af: wat vinden jullie nou van de xbox
ik zelf vindt hem nie zo hijs veel tegroot en de controllers lijke mij dat je ze niet ken vast houde
maar ik heb ze nog nooit vast gehoude dus ikweet het nie zeker
greatz reuffneck
Tegroot? Evengroot als dvd/video, ding staat toch in een kast, wat boeit mij die grootte nou.
Controllers zijn precies goed, tis voor volwassenen bedoelt en niet voor kiddyhanden.

Citaat:
ZonerX schreef:
Ok, voor al die mensen die het nog steeds niet snappen"
Nou... *wrijft in handen* kom maar op!

Citaat:
De xbox komt van microsoft, ja, diezelfde klootzakken die veel te veel geld met windows verdienen.
Jouw mening.

Citaat:
Kennen wij microsoft als console merk,
nee.
Kennen we microsoft als goed game merk,
nee.
Sony had ooit ook een 1e console. Dus?

MS maakt overigens zeer goeie games.

Citaat:
Waar kennen wij microsoft dan wel van:
- BUGS
- PATCHES
- Vage errors
- Idiote prijzen
- Extreem veel illegale kopieen van hun software.
Bugs? Nooit last van gehad met W2k en WXP, patches? Ach, automatisch downloaden, merk er niks van. Vage errors? Sja, windows is zo goed als zijn gebruiker... Idiote prijzen? Bwahahaha Ooit prijzen gezien voor software paketten van Adobe?
Illegaal kopieren staat los van microsoft.

Citaat:
Nu komt het over hun console.
Je neemt een geldwolf, een processor boer en een gfx chip maker.
Je geeft ze een gigantische verhuisdoos en laat ze een systeem maken. Later als ze dan klaar zijn met hun lompe console maken schilderen ze de doos zwart met groen(alsof dat in iemands huiskamer mooi staat) en verkopen ze het als xbox.
Jaja, dit hebben we nou wel gehad. En niet iedereen zet hun console midden op tafel in de huiskamer. Hier staat -ie netjes in een tvmeubel boven de video en de stereo.

Citaat:
Een klein tijdje daarna prijzen ze dat ding gigantisch af om stomme mensen zover te krijgen hun stuff te kopen.
Alle mensen die al zo dom waren geweest konden in de winkel verdere zooi gaan halen op op hun verhuisdoos te draaien.
Zooi? Kom eens met wat feiten ipv. meningen.

Citaat:
De normale en denkende console gamer heeft thuis dus een PS2 of een GC. Ik heb zelf een PS2, voor wat ik speel is die het best.
Ik speel lightgun games, GC heeft dat nog niet, dus discussie over ja, maar die spellen heeft de GC maar dan beter hoef je nie te beginnen.
Ahhhh, de aap komt uit de mouw... Een PS2 fannetje.

Citaat:
Ok de PS2 was dus na de dreamcast(super ding btw) zo een beetje de beste console verkrijgbare.
Toen de xbox kwam, begonnen degenen die het geld voor een PS2 hadden hard te lachen dat mensen met verhuisdozen rondliepen. En konden ze thuis genieten van hun toch best strak ontworpen console.
Mja, als gamer ga je echt voor het uiterlijk van je console die je toch in je kast propt. Maar dit heb je nou al herhaaldelijk gemeld. Iets nieuws aub?

Citaat:
Later kwam de GC. De top van consoles. Gewoon domweg de beste op de markt. Niet lullen over specs enzo, want dat boeit niet. Het gaat om de vorm/spellen/mogelikheden.
De top van consoles, jouw mening. Ik vind van niet.

Citaat:
GC heeft gewoon een mega sterk design, klein en handig.
GC heeft daarnaast ook nog goede spellen en de potentiele super titels. Mede dankzij het arsenaal aan Ninendo characters.
Verder beschikt ie over de mogelijkheid de GBA als display/semi controller te gebruiken. Dus technisch de bom.
Vind ik niet. Als toploader kun je hem niet in je kast kwijt.
Goede spellen? Mwah, als je 12 bent misschien. Op die nintendo karakters ben ik nou wel uitgekeken eigenlijk.

Citaat:
Het is dus bewezen dat de xbox bagger is, waarom, hij heeft niks.
Geen uitstraling, geen exclusieve spellen(permanent, dus nie pc release paar maanden later).
Het is dus bewezen? Ehhhhhhh, sorry, waar?

Uitstraling boeit geen fuck... Genoeg exclusieve spellen (als je het over de PC release van Halo hebt, dat duurt nog wel een jaartje ofzo), daarnaast zijn er tientallen andere exclusieve spellen...

Daarnaast, voordat je met dat gaat komen zal ik even dit zeggen:

De xbox gebruikt NIET al zijn krachten bij Halo, Halo was origineel voor de PC geschreven en heeft GEEN xbox geoptimaliseerde engine. Wat bij Halo 2 WeL zo is... Dus kom alsjeblieft niet mekkeren dat de PS2 maar 50% van zijn krachten gebruikt. Als ze na 2jaar niet weten hoe ze dat ding moeten benutten dan heeft die discussie geen zin.

Xbox Live! zal ALLE andere consoles van de markt doen vagen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 12:04
Lakini's Juice
tuurlijk, zolang je er zelf maar in gelooft he
Oud 16-08-2002, 18:01
ZonerX
ZonerX is offline
MICROSOFT PROPAGANDA
Citaat:
spawn again(MICROSOFT SLAVE)schreef:

De xbox gebruikt NIET al zijn krachten bij Halo, Halo was origineel voor de PC geschreven en heeft GEEN xbox geoptimaliseerde engine. Wat bij Halo 2 WeL zo is... Dus kom alsjeblieft niet mekkeren dat de PS2 maar 50% van zijn krachten gebruikt. Als ze na 2jaar niet weten hoe ze dat ding moeten benutten dan heeft die discussie geen zin.

Just to shut this dumbass up.

VERDER OMDAT IK TOCH NIKS TE DOEN HEB.

Citaat:
Ahhhh, de aap komt uit de mouw... Een PS2 fannetje.
Ja en? Geef toch toe dat de GC beter is dus als ik zeg dat die xbox zuigt, wat dan nog.

Citaat:
Illegaal kopieren staat los van microsoft.
Illegaal kopieren=microsoft.

Bedoel tenzij je een Aldi/Lidl/AH pc hebt heb je een kopie van windows of een grote portemonee.

DAN NU EVEN HET ZAKELIJKE GEDEELTE

De xbox bestaat uit 100% known hardware.
Alle prestaties zijn volledig binnen verwachtingen.
De xbox draait op dit moment dus op 90% tot 100% omdat men precies weet hoe het werkt.
De kernel is zlefs een aangepaste win2000.
Ook heeft microsoft gezegd dat ze hem makkelijk te programmeren zullen maken zodat men van begin af aan de hardware ten volste kan benutten.

We gaan naar de GC.

GC is ontwikkeld als voleldig nieuwe ontwikkelde console die wel een makkelijk te programmeren is maar toch nog redelijk wat onbekende prestaties kan oplveren. De GC zit dus zeker aan 60% van zijn vermogen als niet hoger.

De PS2.

De console is ontwikkeld als TUSSENSTAP naar de PS3 gepland voor 2005/2006. Te verwachten was dus geen echt lange levensduur en prestatie.
Daarintegen wel een platform voor het ontwikkelen van technieken die voor de PS3 gebruikt kunnen worden.
Gamers word op de PS2 uitsluitend standaard werk geboden met als extra de nodige beat em ups en lightgun games.
Tot nu is de PS2 ook de enigste met lightgun shooters.

Wat echt console zijn aangaat is de GC de enigste echte console, puut gebouwt voor spellen en gamers voor ALLE LEEFTIJDEN.
(spwan again: is Resident Evil geschikt voor kleuters?)
De GC heeft de exclusieve rechten op verschillende niet echt kinderachtige spellen, waaronder Resident Evil.

De PS2 en xbox hebben een dvd functie, maar xbox alleen met remote die je appart moet kopen. Ze zijn dus meer richting multimedia. Ook aangezien de modems en hard disks.
De xbox beschikt hier al reeds over, de PS2 alleen met uitbreiding.

Laatste feit over de verhuisdoos van microsoft.
ALS DAT DING NIET TE GROOT IS, WAAROM WERKT MICROSOFT DAN AAN EEN KLEINERE VERSIE.

@spawn again.
Don't bother to reply.
You cannot stop GC and PS2 gamers.
Oud 16-08-2002, 19:57
Lakini's Juice
GC rulez!
Oud 16-08-2002, 20:39
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Om nog even iets aan het verhaal over de GC toe te voegen...
De GC games hebben altijd gameplay en hebben een goede replay waarde.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 21:34
Verwijderd
Overigens, als je het over hardware wil hebben.
Die xbox is zwaar overschat, als gameconsole that is.
Ik ben het artikel kwijt, maar daar werden xbox en ps2 naast elkaar gezet, wat betreft maximale potentie. Wat blijkt, de ps2 creamed die xbox ANYDAY. Hij poept meer gigaflops uit, grotere pipelines voor data en ga zo maar door. Waarom? Omdat de architectuur enkel en ENKEL alleen voor games was, de pc structuur doet onder aan deze op gamesgebied wat dus bij de xbox werd toegepast. Pure propaganda dus.
Het verleden heeft ook uitgewezen wat nou daadwerkelijk telt, wat betreft hardware vs software.
Herinneren jullie je nog een playstation 1 en een nintendo 64? Overduidelijk was de n64 beter wat betreft graphics/performance, maar games???
a) veel te duur, cartridges zijn nou eenmaal duur om te produceren tov cd's die voor minder dan 5 euro de fabriek uit gaan en in de winkel liggen voor een respectabel bedrag van 50 euro.
b) te schaars, want ja kindertjes. De cartridge bleken maar over een max capaciteit aan 256 megs te beschikken, dat bij lange niet genoeg was voor grote games, lees: final fantasy dat toch echt de dikke kaskrakers waren op de ps1.
Nogmaals, de GAMES maken de consoles. Per console wordt uitermate veel verlies gemaakt, het draait fabrikanten er enkel om dat jij zo'n bakkie in huis hebt, WANT de software is hun inkomst. Licenties licenties licenties.
Xbox? Waarom koop je niet een dikke radeon/geforce 4 en voila hetzelfde resultaat. De xbox is niets meer/minder dan een afgestripte celeron pc die genoeg cache lakt om te kotsen. Wat maakt die console? Die dikke nvidia chip die erin zit. Dus mijn advies, koop of een ps2 of een gc.
Ik heb beiden incl. dreamcast en lol dat ik heb aan alle 3
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 21:52
wyner
wyner is offline
Citaat:
spawn again schreef:

Controllers zijn precies goed, tis voor volwassenen bedoelt en niet voor kiddyhanden.
In de VS is een aangepaste, kleinere controller (van dezelfde formaat als die in Japan, dacht ik) uitgebracht en wat blijkt: hij krijgt massaal de voorkeur boven de standaard controller. Dacht dat de meerderheid van tech recensisten zich ook irriteerden aan de lompheid van de controller.

Heb ook gelezen dat de kleinere versie niet (officiëel) in Europa zal worden verkocht... de Europese markt wordt als derde rang beschouwd of zo.

Ovgs word ik ziek van dat hele machoisme van "GC is voor kiddies! Ik ga voor de echte grote mannen console de X-Box!" Speelbaarheid en duurzaamheid zijn belangrijker dan hoeveel bloed en expliciet geweld je wel niet voorgeschoteld krijgt.

Laatst gewijzigd op 16-08-2002 om 21:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2002, 23:41
Paperz
Paperz is offline
OMG... kan jij wel discusseren???
Ik skip je geblaat maar ff...

Citaat:
ZonerX schreef:

Bedoel tenzij je een Aldi/Lidl/AH pc hebt heb je een kopie van windows of een grote portemonee.
What's your point... wat hebben illegale kopieen... of legale versie IGN met de X-Box te maken?????

Citaat:
ZonerX schreef:

De xbox draait op dit moment dus op 90% tot 100% omdat men precies weet hoe het werkt.
Ook heeft microsoft gezegd dat ze hem makkelijk te programmeren zullen maken zodat men van begin af aan de hardware ten volste kan benutten.
o-k

Citaat:
ZonerX schreef:
We gaan naar de GC.

GC is ontwikkeld als voleldig nieuwe ontwikkelde console die wel een makkelijk te programmeren is maar toch nog redelijk wat onbekende prestaties kan oplveren. De GC zit dus zeker aan 60% van zijn vermogen als niet hoger.
o-k

Citaat:
ZonerX schreef:
De PS2.

De console is ontwikkeld als TUSSENSTAP naar de PS3 gepland voor 2005/2006. Te verwachten was dus geen echt lange levensduur en prestatie.
Daarintegen wel een platform voor het ontwikkelen van technieken die voor de PS3 gebruikt kunnen worden.
Gamers word op de PS2 uitsluitend standaard werk geboden met als extra de nodige beat em ups en lightgun games.
o-k, maar Sony smeer dus consoles aan van 1000 gulden die toch geen lange levensduur zijn bestemd... (hoewel ik 5 jaar redelijk vind)... daarnaast... lightgun shooters... nee daar wordt je blij van...

Citaat:
ZonerX schreef:
Wat echt console zijn aangaat is de GC de enigste echte console, puut gebouwt voor spellen en gamers voor ALLE LEEFTIJDEN.
De GC heeft de exclusieve rechten op verschillende niet echt kinderachtige spellen, waaronder Resident Evil.

De PS2 en xbox hebben een dvd functie, maar xbox alleen met remote die je appart moet kopen. Ze zijn dus meer richting multimedia. Ook aangezien de modems en hard disks.
o-k

Citaat:
ZonerX schreef:
ALS DAT DING NIET TE GROOT IS, WAAROM WERKT MICROSOFT DAN AAN EEN KLEINERE VERSIE.
Goh waarom heeft Nintendo ooit de Pocket Gameboy gemaakt...
Omdat dezelfde of gelijkwaardige hardware in een kleinere uitvoering past... en dat dat met de X-Box wat sneller gaat dan met de Gameboy... dat komt waarschijnlijk omdat de technieken er wat sneller op in spelen... of omdat de vraag naar een kleinere versie groot is... en een beetje slimme zakenman speelt in op de vraag... duh...

Citaat:
ZonerX schreef:
@spawn again.
Don't bother to reply.
Wie heeft 't over de gamers? Hij heeft 't enkel over de marktpositie... de X-Box heeft hoogst waarschijnlijk een heel andere aanhang dan de andere consoles... die verschillen maken de consoles en de games ook uniek... net als vroeger Nintendo en Sega gamers iets tegen elkaar hebben is dit blijkbaar weer het geval... maar het geld maakt de markt... en ook al geeft elke groep even veel geld uit... het komt neer bij de fabrikanten om er winst uit te slaan... en wie dat zal zijn.... dat weet niemand...
Oud 17-08-2002, 09:32
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
prototype schreef:
Overigens, als je het over hardware wil hebben.
Die xbox is zwaar overschat, als gameconsole that is.
Ik ben het artikel kwijt, maar daar werden xbox en ps2 naast elkaar gezet, wat betreft maximale potentie. Wat blijkt, de ps2 creamed die xbox ANYDAY. Hij poept meer gigaflops uit, grotere pipelines voor data en ga zo maar door. Waarom? Omdat de architectuur enkel en ENKEL alleen voor games was, de pc structuur doet onder aan deze op gamesgebied wat dus bij de xbox werd toegepast. Pure propaganda dus.
Als je er toch over begint, denk na man. PS2, die 2 jaar eerder uitkomt dan de xbox. Dat die sterker is dane en xbox? Ik had al m'n twijfels bij dat stuk, maar toen ik die gozer had gesproken die het gedaan had geloofde ik er al helemaal niks meer van. Die gozer had het over direct x op een PS2 En nog meer van die stomme dingen. En dat was dan ook op een forum, en toen ging die steeds meer reageren op mensen die gewoon domme dingen zeiden, maar de slimme dingen die wel konden kloppen, en waardoor zijn artikel dus niet klopte sloeg hij over.
En trouwens, al zou de PS2 hardware beter zijn, dan heb je er nog geen ruk aan, want als je na ongeveer 3 jaar kunnen kloten met een PS2 compiler enz nog niet meer dan 50% gebruikt dan is die gewoon heeeeel shitty gemaakt. En dan kan je beter een console hebben die minder sterk is (bijvoorbeeld eentje die 80% van de PS2 is) maar waar je wel gewoon 100% kan uitkrijgen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 11:03
verbal-violence
verbal-violence is offline
Gechipped istie echt veel beter Kanje zelfs divx erop afspelen
Oud 17-08-2002, 14:07
Verwijderd
ik ga voor de xbox.. (punt)

toekomst consoltje is dat .. en binnen kort lekker online gamen

enne xbox heeft een leuk imago basta!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:42
Lakini's Juice
ja een lomp imago, xbox zuigt de pan uit!
Oud 17-08-2002, 16:49
Verwijderd
Citaat:
ZonerX schreef:
MICROSOFT PROPAGANDA

Citaat:
Just to shut this dumbass up.

Citaat:
VERDER OMDAT IK TOCH NIKS TE DOEN HEB.
Ja, dat is te merken.

Citaat:
Ja en? Geef toch toe dat de GC beter is dus als ik zeg dat die xbox zuigt, wat dan nog.
Nix, èn... Maar je moet niet gelijk andere consoles afkraken omdat jij een PS2 fan bent. Waarschijnlijk heb je nog nooit uitgebreid op de xbox gespeeld.

Citaat:

Onzin. Windows is zo duur niet. Programma's als photoshop, dreamweaver, flash, 3dmax, bryce, etc, zijn veel duurder. Als je 't niet kan betalen moet je maar beter werk zoeken ofzo.

Citaat:

Jah, en dit is fout? Hoe? Als de developers de krachten goed kunnen benutten dan is dat juist een voordeel tegenover de andere consoles.

Citaat:
We gaan naar de GC.

GC = kiddies. Ook al is Resident Evil ervoor... De controllers, groot deel van de spellen zijn ontworpen voor de groep van 12-16 jaar.

Citaat:
De PS2.

Ik vind dat de PS2 niks boeiends heeft qua spellen. Of je moet van FF houden. Maar dat doet maar een laag percentage van de gamers.

Citaat:
Euhm... dat zei ik dus net al. Resident Evil is een uitzondering. Een groot deel van de spellen (voornamelijk die van Nintendo zelf) zijn gericht voor kids. Wil niet wegnemen dat ouderen ze niet spelen.

Citaat:
Of het zo handig is om bij de PS2 dvd's af te spelen met de controller.

Citaat:
Das onzin. Je kan het niet eens kleiner maken. Dat ding zit al propvol. Houd er rekening mee dat er een harde schijf in zit.

Citaat:
@spawn again.
Don't bother to reply.
Oehhh, ik ben onder de indruk. Echt... Maar ik zie nog steeds geen goeie argumenten waarom de xbox inderdaad zo extreem klote zou zijn... Ik ben niet degene die andere consoles haat, maar zelf een xbox heb aangeschafd omdat ik dat de beste console vind (games, dvd+hdtv, harde schijf), ook met flink wat toekomst erin (xbox live?).
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 16:50
Verwijderd
Citaat:
siNix schreef:
ik ga voor de xbox.. (punt)

toekomst consoltje is dat .. en binnen kort lekker online gamen

enne xbox heeft een leuk imago basta!
Ga je ook Unreal Championship aanschaffen? Dan moeten wij zeker een keer online gamen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:26
ZonerX
ZonerX is offline
Ignoring the smilies.

Citaat:
spawn again schreef:

Nix, èn... Maar je moet niet gelijk andere consoles afkraken omdat jij een PS2 fan bent. Waarschijnlijk heb je nog nooit uitgebreid op de xbox gespeeld.

Ik heb 3 weken op zo een ding gespeeld, net zoals de met de GC.
Als ik zeg een console sucked dan doet ie dat ook.

Citaat:

Onzin. Windows is zo duur niet. Programma's als photoshop, dreamweaver, flash, 3dmax, bryce, etc, zijn veel duurder. Als je 't niet kan betalen moet je maar beter werk zoeken ofzo.

Windows is duur als OS als je nagaat dat linux niks kost en lindows ook nie al te veel, hoewel ze in verhouding hetzelfde kunnen.

Citaat:

Als de developers de krachten goed kunnen benutten dan is dat juist een voordeel tegenover de andere consoles.

Als developers een console maken die nu al op 100& zit en een GC zit op hetzelfde moment pas rond 65% dan gaat de GC jouw xbox binnekort zo hard voorbij dat je eindelijk stil bent.

Citaat:

GC = kiddies. Ook al is Resident Evil ervoor... De controllers, groot deel van de spellen zijn ontworpen voor de groep van 12-16 jaar.

De controller is ontworpen op japanners, ok, die zijn ook niet zo klein meer, maar toch nog klein genoeg om in het algemeen geen problemen met de controller te hebben.
And besides, die van de PS2 is kleiner, dus wat heeft de size met kiddies temaken.

En trouwens, je weet wel dat microsoft de controller zo groot heeft gemaakt om het te laten lijken dat die console niet zo frikkin huge lijkt.

Citaat:

Ik vind dat de PS2 niks boeiends heeft qua spellen. Of je moet van FF houden. Maar dat doet maar een laag percentage van de gamers.

Jouw mening, check verkoopcijfers
Console Game Charts

De eerste xbox game komt pas op plaats 9.

Citaat:

Euhm... dat zei ik dus net al. Resident Evil is een uitzondering. Een groot deel van de spellen (voornamelijk die van Nintendo zelf) zijn gericht voor kids. Wil niet wegnemen dat ouderen ze niet spelen.

Verdere titles voor GC

Blood Omen 2
Driver 3
Mafia
Robotech
Smugglers Run
Star Wars Jedi Knight II
True Crime
Rainbow Six
Sum of All Fears
Lord of the Rings

Real kiddie games.

Citaat:

Of het zo handig is om bij de PS2 dvd's af te spelen met de controller.

Of het handig is om extra te moeten betalen om dvd's op je xbox te kunnen spelen.
Sony geeft je tenminste de optie om hem zonder een remote te gebruiken, bij de xbox MOET je VERPLICHT een remote kopen anders draaien dvd's niet.

Citaat:

Das onzin. Je kan het niet eens kleiner maken. Dat ding zit al propvol. Houd er rekening mee dat er een harde schijf in zit.

Check this, and shut up.
XBOX Size Reduction Artiekel
Ja, idd, minimaal 30% moet eraf van microsoft.

Citaat:

Oehhh, ik ben onder de indruk. Echt... Maar ik zie nog steeds geen goeie argumenten waarom de xbox inderdaad zo extreem klote zou zijn... Ik ben niet degene die andere consoles haat, maar zelf een xbox heb aangeschafd omdat ik dat de beste console vind (games, dvd+hdtv, harde schijf), ook met flink wat toekomst erin (xbox live?).
Hmm, laat de PS2 nu ook een modem hebben en een HD.
(ok, je moet hem los kopen, maar het kan als je wil)
In Japan loopt het al, maar het loopt niet storm, dus een super internet community zoals jij met je xbox live denkt te krijgen kun je ook vergeten.

Ik haat ook geen consoles.
Ik haat gewoon wannabee consoles.
Oud 17-08-2002, 17:28
ZonerX
ZonerX is offline
Citaat:
wyner schreef:

Ovgs word ik ziek van dat hele machoisme van "GC is voor kiddies! Ik ga voor de echte grote mannen console de X-Box!" Speelbaarheid en duurzaamheid zijn belangrijker dan hoeveel bloed en expliciet geweld je wel niet voorgeschoteld krijgt.
Look people, somebody actually has brains.

En die grote controller zit er trouwens bij omdat de mannen die een xbox kopen dan compensatie hebben voor hun kleine p....l

(Kwam me vriendin net mee)
Oud 17-08-2002, 20:10
Verwijderd
Citaat:
ZonerX schreef:
Ik heb 3 weken op zo een ding gespeeld, net zoals de met de GC. Als ik zeg een console sucked dan doet ie dat ook.
Bwahahahahahaha Je bent gewoon geen gamer.

Citaat:
Windows is duur als OS als je nagaat dat linux niks kost en lindows ook nie al te veel, hoewel ze in verhouding hetzelfde kunnen.
Jah, linux is niet bepaald gebruiksvriendelijk. En Lindows draait echt niet alle Windows programma's.

Citaat:
Als developers een console maken die nu al op 100& zit en een GC zit op hetzelfde moment pas rond 65% dan gaat de GC jouw xbox binnekort zo hard voorbij dat je eindelijk stil bent.
De xbox zit nog niet op 100% van zijn krachten, dat zei ik net al. Leer lezen.

Citaat:
De controller is ontworpen op japanners, ok, die zijn ook niet zo klein meer, maar toch nog klein genoeg om in het algemeen geen problemen met de controller te hebben.
And besides, die van de PS2 is kleiner, dus wat heeft de size met kiddies temaken.
Wat boeit de grootte van de xbox controller dan? Muggeziftend gezeik.

Citaat:
En trouwens, je weet wel dat microsoft de controller zo groot heeft gemaakt om het te laten lijken dat die console niet zo frikkin huge lijkt.
Damn, jij kan goed uit je duim zuigen.

Citaat:
Jouw mening, check verkoopcijfers
Console Game Charts

De eerste xbox game komt pas op plaats 9.
Dat is alleen voor Japan. Daar is de xbox niet zo goed aangeslagen. Al begint dat nu wel te komen.

Citaat:
Verdere titles voor GC

Blood Omen 2
Driver 3
Mafia
Robotech
Smugglers Run
Star Wars Jedi Knight II
True Crime
Rainbow Six
Sum of All Fears
Lord of the Rings

Real kiddie games.
*zucht* Ik zeg toch niet alle games. De games die Nintendo maakt zijn kiddy games.

Citaat:
[B}Of het handig is om extra te moeten betalen om dvd's op je xbox te kunnen spelen.
Sony geeft je tenminste de optie om hem zonder een remote te gebruiken, bij de xbox MOET je VERPLICHT een remote kopen anders draaien dvd's niet.[/B]
Ja, dus? Ik weet zeker dat iedere PS2 eigenaar een remote heeft gekocht. Boeit geen enkele fuck. Weer dat mierenneukerige gezeik.

Citaat:

Check this, and shut up.
XBOX Size Reduction Artiekel
Ja, idd, minimaal 30% moet eraf van microsoft.
Goeie bron... Megagames... (<-- sarcasme).

Citaat:
Hmm, laat de PS2 nu ook een modem hebben en een HD.
(ok, je moet hem los kopen, maar het kan als je wil)
In Japan loopt het al, maar het loopt niet storm, dus een super internet community zoals jij met je xbox live denkt te krijgen kun je ook vergeten.
Ach, we zullen wel zien... Ik weet zeker dat die community super zal worden.

Citaat:
Ik haat ook geen consoles.
Ik haat gewoon wannabee consoles.
Xbox is geen wannabe console... Had je dit gezeik ook bij de PS1?

Citaat:
ZonerX schreef:
Look people, somebody actually has brains.

En die grote controller zit er trouwens bij omdat de mannen die een xbox kopen dan compensatie hebben voor hun kleine p....l

(Kwam me vriendin net mee)
Goh, slimme vriendin heb jij.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 20:15
ZonerX
ZonerX is offline
Kun jij nu eens een keer met feiten komen.
Bedoel bewijs eens dat de xbox niet op 100% draait.
Bewijs een dat megagames lult over wat ze gaan doen met die verhuisdoos.
Ik zie alleen maar geleuter van jouw.
Ik heb tenminste nog een paar feiten op tafel gelegd.

BTW: ik ken ongeveer 600 PS2 ownerz die geen remote hebben gekocht. Dus wat zeik jij nu?

PS: Nou en, dan is me vriendin niet zo slim, gaat er toch om hoe ze in bed is of nie?
Oud 17-08-2002, 20:26
Verwijderd
Citaat:
ZonerX schreef:
Kun jij nu eens een keer met feiten komen.
Bedoel bewijs eens dat de xbox niet op 100% draait.
Bewijs een dat megagames lult over wat ze gaan doen met die verhuisdoos.
Ik zie alleen maar geleuter van jouw.
Ik heb tenminste nog een paar feiten op tafel gelegd.

BTW: ik ken ongeveer 600 PS2 ownerz die geen remote hebben gekocht. Dus wat zeik jij nu?

PS: Nou en, dan is me vriendin niet zo slim, gaat er toch om hoe ze in bed is of nie?
Keej...

---

Duidelijk is dat mensen denken dat Halo 100% van de xbox krachten gebruikt. Dus dat gebruiken we dan even... De aankondiging van Halo 2:-

Citaat:
bron
"The game itself is everything you loved about the original Halo, but with all the knobs turned up to 11 this time round. This is not a quickie "Halo 1.5" follow-up using the same engine. We are using a completely rewritten graphics engine which allows our artists to work in previously unimaginable complexity and detail. Anyone who thinks the original Halo stretched the Xbox's graphical abilities to the limit is mistaken. There are gorgeous new realms to be explored, and Halo 2 will take you there."

Halo 1 wasn't made specifically for the Xbox (remember that it started development as a Mac/PC game), so the engine wasn't designed to take full advantage of the Xbox's hardware. This time round it looks like the engine's been retooled to play to the strengths of the Xbox hardware.
Je hebt geen feiten op tafel gelegd naast de verkoopcijfers van spellen in japan. En bewijs dat megagames lult? Makkelijk, volgende maand zou die uitkomen hè? Waarom heeft microsoft dan nog helemaal NIKS daarover vrijgelaten? Terwijl bv over Xbox live al maanden wordt geroepen en wat in November start? Het lijkt me nogal sterk dat ze in september zeggen: "oja, de xbox is er nu in kleinere versie".

En dat 600PS2 gebruikers die remote niet hebben, dat kan. Niet iedereen kijkt dvd's.

En die opmerking over je vriendin laat ik maar gaan, het blijkt dat je zelf ook niet al te snugger bent.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 21:27
ZonerX
ZonerX is offline
Ten eerste, die reply van mij over me vriendin was niet serieus bedoelt. Bedoel jij zegt dat ze dom is, ik kom met iets anders mafs over der. Kan mij het nu schelen wat je over der denkt.
Slim is ze in ieder geval, ze doet vwo, en mij dom noemen, ach, so what. Jij bent degene die een xbox heeft, altijd dommer dan mij duzz. Al helemaal als je kijkt hoe duur die krengen waren in het begin. Ben blij dat ik dat er nooit voor heb hoeven betalen.

Ok, business part.

Je source is Bungie, ofwel jack shit. Zei maken het spel en zullen dus alles zeggen om het beter te maken dan het is.
Totaal niet objectief.

Verlies op de xbox, duidelijk iets dat aangeeft dat jij een van de weinigen bent die deze console zo super vind. Bedoel als ie zo goed is zouden ze wel winst maken net zoals met de PS2 en de GC.

VERLIES?
The magazine said that Microsoft was losing some $150 (£98) on each Xbox sold.

Hmm, super console, yup, daarom moeten ze bijbetalen.

Citaat:
En bewijs dat megagames lult? Makkelijk, volgende maand zou die uitkomen hè? Waarom heeft microsoft dan nog helemaal NIKS daarover vrijgelaten? Terwijl bv over Xbox live al maanden wordt geroepen en wat in November start? Het lijkt me nogal sterk dat ze in september zeggen: "oja, de xbox is er nu in kleinere versie".
Misschien lullen ze niet maar is microsoft toch zo slecht als ik zei en kunnen ze die release date gewoon niet halen omdat die verhuisdoos niet kleiner kan?

Citaat:
Sony, the best established of the manufacturers, will have 69 percent of the market, having sold 48.4 million PS2's. Trailing Sony by a year, Nintendo is expected to have sold 15.1 million GameCubes by the end of the current year while Microsoft will have circulated 6.9 million XBox units.
Hmm, ja hoor, super console, daarom heeft ie WERELDWEID ook zulke verkoopcijfers.

BTW: Wist je dat die achterlijke reclame van xbox zelfs niet meer in engeland op tv mag komen. Kun je nagaan hoe stom ze zijn bij microsoft.
Oud 17-08-2002, 21:45
-punky-
-punky- is offline
het is een goed apparaat maar ik zou hem niet kopen net zo lief een pc
Oud 17-08-2002, 22:11
ZonerX
ZonerX is offline
Een xbox is een pc, kijk maar eens wat erin hangt.

Citaat:
733 MHZ CUSTOM INTEL PROCESSER
250 MHZ GRAPHICS CHIP nVidia, wel te verstaan.
8 GIGABYTE HARD DRIVE,
64 MEGABYTES OF UNIFIED MEMORY,
A DVD DRIVE USING 7 GIGABYTE DVD9 DISCS.
256 AUDIO CHANNELS SUPPORTING SURROUND BROADBAND NETWORKING
FOUR CONTROLLER PORTS

DESIGNED FOR ONLY ONE THING....
LINUX?
Oud 17-08-2002, 22:19
verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
ZonerX schreef:

LINUX?
eerste linux staat er al op

http://www.tweakers.net/nieuws/22944
Oud 18-08-2002, 08:49
ZonerX
ZonerX is offline
Kick, bedoel de Linux PS2 hadden we al, maar de grote windows console is nu dus ook Linux geschikt.
Zo zie je maar weer, 100% known hardware.

Mensen, er is nu misschien toch een goede reden om een xbox te kopen. Zeer goedkoop platform dat Linux draait.
Oud 18-08-2002, 13:20
ZonerX
ZonerX is offline
Als de pc ruled, wat heb jij tegen een xbox dan?
Dat is toch net een pc.

En trouwens, Super Smash Brothers Melee draait niet op een pc, en dat is toch wel een van de meest rulende spellen op de markt.
Oud 18-08-2002, 14:26
ZonerX
ZonerX is offline
PC kun je upgraden, hahahahaha.
Vraag alleen niet wat het kost.

Mobo: 119
HD : 115
Processor : 159

Console: 300

Lijkt me financieel toch niet zoveel verschil.
Enigste reden waarom een pc zo handig is omdat je hem niet om hoeft te bouwen om illegale spellen te spelen.
Oud 18-08-2002, 20:47
Verwijderd
jullie probleem is gewoon dat jullie allemaal iets tegen microsoft hebben .. en dan automatische ook tegen hun eerste consol.. dat toevalig ookvan hun is..

waarom is iedereen er nou zo tegen ?.. iedereen kwijlt op windows xp .. gemiddelde forummer heeft hier windows xp .. en iedereen maar knkeren ..

microsoft zet van nix in 1x een console op de markt dat vind ik een applaus waard. en verschil tussen de ps2 en xbox en cube xbox dat is ergewoon . of je nou een zwaare ps2 fan ben of gamecubber.. ben je moet toegeven de xbox is gewoon mooi in kwaliteit..

ach en als de xbox door linux werd gemaakt zouden we dan allemaal ons terplekke staan te aftrekken over dat dingetje?

enne xbox is geen pc.. want in de gamecube zit een ATI kaartje en een IBM processor .. goh hoor ik daar mensen over ouwe hoeren ?

en daar tegen moeten we meneer microsoft dankbaar zijn voor hun inzet en ontwikkeling want door hun hebben we nu dingen waar we alleen beter van geworden zijn en niet slechter.. en och dat je os een keer crasht.. ? ach zou me kont roesten .,.
en als iemand nou nog steeds er zo over zijkt..

Wie de schoen past ,lik me reet
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 21:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
siNix schreef:

microsoft zet van nix in 1x een console op de markt dat vind ik een applaus waard. en verschil tussen de ps2 en xbox en cube xbox dat is ergewoon . of je nou een zwaare ps2 fan ben of gamecubber.. ben je moet toegeven de xbox is gewoon mooi in kwaliteit..

//mag ook wel, ding heeft 1.5/2 jaar langer op de tekentafel gelegen. Wat sony toendertijd met de PSX heeft gedaan is echt een applaus waard. Microsoft heeft alleen een extra console op de markt geknikkerd. knap hoor, met al dat financieel vermogen.

ach en als de xbox door linux werd gemaakt zouden we dan allemaal ons terplekke staan te aftrekken over dat dingetje?

//linux is geen bedrijf.

enne xbox is geen pc.. want in de gamecube zit een ATI kaartje en een IBM processor .. goh hoor ik daar mensen over ouwe hoeren ?

//wie maakt de beste kaarten en de beste high-tech cpu`s?
ATI en IBM. intel en nvidia dus niet. die zijn op de pc homemarket gericht, terwijl ATI en IBM toch wel stuk professioneler zijn. IBM werkt trouwens met toshiba en sony aan de ps2/cell technologie
Oud 19-08-2002, 03:54
Verwijderd
Citaat:
ZonerX schreef:
Ten eerste, die reply van mij over me vriendin was niet serieus bedoelt. Bedoel jij zegt dat ze dom is, ik kom met iets anders mafs over der. Kan mij het nu schelen wat je over der denkt.
Slim is ze in ieder geval, ze doet vwo, en mij dom noemen, ach, so what. Jij bent degene die een xbox heeft, altijd dommer dan mij duzz. Al helemaal als je kijkt hoe duur die krengen waren in het begin. Ben blij dat ik dat er nooit voor heb hoeven betalen.
Ik ben dom want ik heb een xbox... Straalt dat ding dan iets uit wat het IQ verlaagt?
Ik heb trouwens geen cent neergelegd voor mijn xbox.

Citaat:
Je source is Bungie, ofwel jack shit. Zei maken het spel en zullen dus alles zeggen om het beter te maken dan het is.
Totaal niet objectief.
Ze zouden toch wel beter moeten weten als ze het spel maken. Onzin wat je nu zegt, maar dat doe je de hele tijd al. Enne, als een developer voor de ps2 zoiets zegt over de ps2, dan sta je blij te springen. Beetje biased.

Citaat:
Verlies op de xbox, duidelijk iets dat aangeeft dat jij een van de weinigen bent die deze console zo super vind. Bedoel als ie zo goed is zouden ze wel winst maken net zoals met de PS2 en de GC.
Als je de 1e 5 maanden van alle consoles vergelijkt (xbox, ps2, gamecube). Dan heeft de xbox er al meer verkocht dan de anderen. Enne 70% meer games verkocht dan de ps2. (bron, e3 pers presentatie).

Citaat:
VERLIES?
The magazine said that Microsoft was losing some $150 (£98) on each Xbox sold.
Maar ze maken weer winst met games.

Citaat:
Hmm, super console, yup, daarom moeten ze bijbetalen.
Zegt niks over de console.

Citaat:
Misschien lullen ze niet maar is microsoft toch zo slecht als ik zei en kunnen ze die release date gewoon niet halen omdat die verhuisdoos niet kleiner kan?
Megagames staat bekend als een slechte bron. Krijg je met een illegale site.

Citaat:
Hmm, ja hoor, super console, daarom heeft ie WERELDWEID ook zulke verkoopcijfers.

BTW: Wist je dat die achterlijke reclame van xbox zelfs niet meer in engeland op tv mag komen. Kun je nagaan hoe stom ze zijn bij microsoft. [/B]
Jeeeeeeeezzz, je begint nou wel met nog slapper spul te komen dan eerst. Mensen zijn zeikerig en vinden het offensief... En ten 2e, microsoft staat er los van. Tis het reclamebureau wat zoiets maakt.

Citaat:
ZonerX schreef:
PC = Personal Computer, surfen, teksten opmaken, grafische bewerking, etc... Een PC is niet met de bedoeling voor games gemaakt 21 jaar terug.
En gelijksoortig hardware zit toch ook in andere consoles? Of werken die op water ofzo?

Kortom, stop met je gezwam en ga iets nuttigs doen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 10:10
ZonerX
ZonerX is offline
Citaat:

Ze zouden toch wel beter moeten weten als ze het spel maken. Onzin wat je nu zegt, maar dat doe je de hele tijd al. Enne, als een developer voor de ps2 zoiets zegt over de ps2, dan sta je blij te springen. Beetje biased.

Ik sta dan helemaal niet blij te springen, wil het eerst zel spelen en zien, dan geloof ik ze pas. Dus neem niet zomaar aan dat ik alles van PS2 super vind.

Citaat:

Als je de 1e 5 maanden van alle consoles vergelijkt (xbox, ps2, gamecube). Dan heeft de xbox er al meer verkocht dan de anderen. Enne 70% meer games verkocht dan de ps2. (bron, e3 pers presentatie).

Zal best maar waarom verkopen de concoles en spellen van PS2 en GC dan nu nog steeds beter dan die xbox dingen.
Ik weet niet waar jij het gelezen hebt, maar de PS2 en GC hebben veel betere verkoopcijfers dan jouw kastje.

Citaat:

Megagames staat bekend als een slechte bron. Krijg je met een illegale site.

Is het nu een slechte site omdat je jouw xbox afkraken of alleen omdat ze illegaal zijn?

[/QUOTE][/B]
Jeeeeeeeezzz, je begint nou wel met nog slapper spul te komen dan eerst. Mensen zijn zeikerig en vinden het offensief... En ten 2e, microsoft staat er los van. Tis het reclamebureau wat zoiets maakt.
[/QUOTE][/B]

Microsoft heeft toestemming gegeven om die reclame uit te zenden. Dus niet zeuren. En het is geen slap spul, het is toch ook een feit dat de slechte manier van reclame voor de xbox weergeeft.

Bedoel het is een reclame die al doel heeft mensen meer te laten spelen. Ja alsof dat niet op een GC of PS2 kan.
Erg lullige reclame dus.

Maar als jij nu niet eens met feiten komt dan kun je eigenlijk ophouden. Bedoel ik heb tenminste nog een paar feiten laten zien. Misschien dan wel van niet 100% betrouwbare site, maar van jouw heb ik nog niks gezien dat niet van de site van een van de makes of betrokkenen van de xbox kwam.
Als je dus nog iets objectiefs weet te vinden, post het dan eens, ipv mijn posts zinloos te herkauwen.
Oud 19-08-2002, 11:43
lamer82
lamer82 is offline
Citaat:
spawn again schreef:

aller eerst is Halo ontworpen voor de PS2 en zou het een first gen titel worden net als oni trouwens,.. beide zijn weg gekaapt door Micro soft waardoor er druk op de ontwikkelaars kwamen te staan die de spellen dus hebben afgeraggeld in de drie maanden die ze zogenaamd extra kregen om de spelen af te maken,.. naar ze moesten ze ook nog porten voor de pc,.. en dus dachten ze dan zetten we die directe pc port over naar de x box en gaan we verder bouwen aan de port versie,.. wat dus suckt.

en de Dat de ps2 maar 50% gebruikt komt omdat de ontwikkelaars nog niet zo verzijn dat ze shit kunnen maken die de ps2 honderd procent kan benutten. tot nu toe kan alleen microsoft spellen maken die de xbox 100 procent benutten,.. na jah als je synthax errors en de blue screen of death spellen kunt noemen.

sorry voor de late reply
Oud 19-08-2002, 12:17
Paperz
Paperz is offline
Jullie geven allemaal gene feiten...
er wordt gepraat over welke console beter is en jullie betrekken reclames??? WDN heeft dat met de kwaliteit van de console te maken...

Jullie hebben 't over het formaat... dat heeft ook niks met de kwaliteit van de console te maken... dat zou alleen 't geval zijn als 't een handheld was...

Jullie betrekken verkoopcijfers... wederom los van de kwaliteit...
Het is duidelijk dat alle consoles goed verkopen... dus 't is nbiet relevant...

Over jullie bronnen... Megagames is een aardige site... maar er staan wel vaker dingen op die niet helemaal kloppen... of zijn over genomen van andere site zonder na te gaan of 't wel zo is...
Informatie van een developer kan je tot op zekere hoogte als waarheid nemen... sinds de developer niet mag "liegen" tegen zijn klanten... aan de ander kant mogen ze wel de minderpuntjes achter wegen laten... maar wat goed is zullen ze ook duidelijk en uitgebreid op hun site zetten...
Reageren

Regels voor berichten