Advertentie | |
|
![]() |
|
mjah, er zijn best een paar leuke games voor, maar dat vind ik de aankoop nogsteeds niet waard.
de grafische power is beter dan de ps2, maar goed, xbox is ook wat later uitgekomen, vind ik niet echt realistisch om die twee tegenover elkaar te zetten ik koop er mischien eentje, als ie in de aanbieding is, voor 100 euro ofzo ![]()
|
ja ik heb er dus wel en een gamecube....
ik vind de xbox stukken beter qua graphs maarja dat is smaak he en wat betreft de controller das gewoon wennen..... (P.S. mijn gamecube heb ik weer weggedaan.= heeft alleen kinderachtge kutspellen) maarja ik ben een dead or alive 3 fanatic... greetz chuck
|
vind de x-box niks ze hebben tot nu toe maar een goed spel in elkaar gezet "HALO" maar dat is ook alles. gamecube spreekt me ook niet aan .
de PSII heb tot nu toe de beste spellen en dan zegt x-box wel ja maar die spellen hebben wij ook en krijgen wij heb max payne gezien op de x-box en vind hem vet lelijk die op de PSII is mooier maar vind de games van laatste tijd wat kort en er komt heel weinig uit metal gear solid II heb je zo uit gespeeld deel 1 zijn twee cds ben je wel wat langer mee bezig max payne had ik al in een week uit gespeeld en red faction in 2 weken ik vind het een grote wedstrijd om wie de mooiste Graphics kan maken ze letten niet meer op de lengte
|
![]() |
dus eigenlijk is de x-box gewoon zwaar kut toch?
want de mensen die op deze site zitte hebbe een pc en op de xbox kome veel pc spelle uit dus waarom zou je een xbox kopen ![]() alleen ze moete voor de gamecube ff nieuwe spelle uitgaan brenge want zoveel zijn er volgens mij nie das wel jammer greatz markjos |
![]() |
|
hahaha.
Je hoort zoveel over de XBox, het is te lomp, het is te traag, controller is te lomp etc etc. En ze hebben nog gelijk ook. Man wat een koelvriescombi! Als ik strakke en snelle graphics wil speel ik wel met m'n pc en ook als ik DVD's wil bekijken overigens... en als ik goeie spellen wil met een briliante gameplay dan speel ik met m'n Cube! Mij zie je niet met een XBOx
|
Ok, voor al die mensen die het nog steeds niet snappen"
De xbox komt van microsoft, ja, diezelfde klootzakken die veel te veel geld met windows verdienen. Kennen wij microsoft als console merk, nee. Kennen we microsoft als goed game merk, nee. Waar kennen wij microsoft dan wel van: - BUGS - PATCHES - Vage errors - Idiote prijzen - Extreem veel illegale kopieen van hun software. Nu komt het over hun console. Je neemt een geldwolf, een processor boer en een gfx chip maker. Je geeft ze een gigantische verhuisdoos en laat ze een systeem maken. Later als ze dan klaar zijn met hun lompe console maken schilderen ze de doos zwart met groen(alsof dat in iemands huiskamer mooi staat) en verkopen ze het als xbox. Een klein tijdje daarna prijzen ze dat ding gigantisch af om stomme mensen zover te krijgen hun stuff te kopen. Alle mensen die al zo dom waren geweest konden in de winkel verdere zooi gaan halen op op hun verhuisdoos te draaien. De normale en denkende console gamer heeft thuis dus een PS2 of een GC. Ik heb zelf een PS2, voor wat ik speel is die het best. Ik speel lightgun games, GC heeft dat nog niet, dus discussie over ja, maar die spellen heeft de GC maar dan beter hoef je nie te beginnen. Ok de PS2 was dus na de dreamcast(super ding btw) zo een beetje de beste console verkrijgbare. Toen de xbox kwam, begonnen degenen die het geld voor een PS2 hadden hard te lachen dat mensen met verhuisdozen rondliepen. En konden ze thuis genieten van hun toch best strak ontworpen console. Later kwam de GC. De top van consoles. Gewoon domweg de beste op de markt. Niet lullen over specs enzo, want dat boeit niet. Het gaat om de vorm/spellen/mogelikheden. GC heeft gewoon een mega sterk design, klein en handig. GC heeft daarnaast ook nog goede spellen en de potentiele super titels. Mede dankzij het arsenaal aan Ninendo characters. Verder beschikt ie over de mogelijkheid de GBA als display/semi controller te gebruiken. Dus technisch de bom. Het is dus bewezen dat de xbox bagger is, waarom, hij heeft niks. Geen uitstraling, geen exclusieve spellen(permanent, dus nie pc release paar maanden later). GC en PS2 hebben exclusiviteit. Resisent Evil komt alleen nog maar op GC. PS2 heeft gewoon zijn beat em ups en vage japans georienteerde spellen. Neem een Dynasty Warriros ofzo, erg vaag maar erg leuk.
|
![]() |
![]() ![]() weet niet wat ik er nog aan moet toevoegen, dus lees gewoon de reactie van ZonerX nog een keer ![]() ![]() ok, wat die zegt over de xbox is iets minder, je kent ze btw wel van games als motocross madness ![]() btw, ik heb cube, cube ownz da rest =] |
![]() |
|||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Controllers zijn precies goed, tis voor volwassenen bedoelt en niet voor kiddyhanden. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() MS maakt overigens zeer goeie games. ![]() Citaat:
![]() ![]() Illegaal kopieren staat los van microsoft. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Goede spellen? Mwah, als je 12 bent misschien. Op die nintendo karakters ben ik nou wel uitgekeken eigenlijk. Citaat:
![]() Uitstraling boeit geen fuck... Genoeg exclusieve spellen (als je het over de PC release van Halo hebt, dat duurt nog wel een jaartje ofzo), daarnaast zijn er tientallen andere exclusieve spellen... Daarnaast, voordat je met dat gaat komen zal ik even dit zeggen: De xbox gebruikt NIET al zijn krachten bij Halo, Halo was origineel voor de PC geschreven en heeft GEEN xbox geoptimaliseerde engine. Wat bij Halo 2 WeL zo is... Dus kom alsjeblieft niet mekkeren dat de PS2 maar 50% van zijn krachten gebruikt. Als ze na 2jaar niet weten hoe ze dat ding moeten benutten dan heeft die discussie geen zin. Xbox Live! zal ALLE andere consoles van de markt doen vagen. ![]() |
![]() |
||||
MICROSOFT PROPAGANDA
Citaat:
VERDER OMDAT IK TOCH NIKS TE DOEN HEB. Citaat:
Citaat:
Bedoel tenzij je een Aldi/Lidl/AH pc hebt heb je een kopie van windows of een grote portemonee. DAN NU EVEN HET ZAKELIJKE GEDEELTE De xbox bestaat uit 100% known hardware. Alle prestaties zijn volledig binnen verwachtingen. De xbox draait op dit moment dus op 90% tot 100% omdat men precies weet hoe het werkt. De kernel is zlefs een aangepaste win2000. Ook heeft microsoft gezegd dat ze hem makkelijk te programmeren zullen maken zodat men van begin af aan de hardware ten volste kan benutten. We gaan naar de GC. GC is ontwikkeld als voleldig nieuwe ontwikkelde console die wel een makkelijk te programmeren is maar toch nog redelijk wat onbekende prestaties kan oplveren. De GC zit dus zeker aan 60% van zijn vermogen als niet hoger. De PS2. De console is ontwikkeld als TUSSENSTAP naar de PS3 gepland voor 2005/2006. Te verwachten was dus geen echt lange levensduur en prestatie. Daarintegen wel een platform voor het ontwikkelen van technieken die voor de PS3 gebruikt kunnen worden. Gamers word op de PS2 uitsluitend standaard werk geboden met als extra de nodige beat em ups en lightgun games. Tot nu is de PS2 ook de enigste met lightgun shooters. Wat echt console zijn aangaat is de GC de enigste echte console, puut gebouwt voor spellen en gamers voor ALLE LEEFTIJDEN. (spwan again: is Resident Evil geschikt voor kleuters?) De GC heeft de exclusieve rechten op verschillende niet echt kinderachtige spellen, waaronder Resident Evil. De PS2 en xbox hebben een dvd functie, maar xbox alleen met remote die je appart moet kopen. Ze zijn dus meer richting multimedia. Ook aangezien de modems en hard disks. De xbox beschikt hier al reeds over, de PS2 alleen met uitbreiding. Laatste feit over de verhuisdoos van microsoft. ALS DAT DING NIET TE GROOT IS, WAAROM WERKT MICROSOFT DAN AAN EEN KLEINERE VERSIE. @spawn again. Don't bother to reply. You cannot stop GC and PS2 gamers.
|
Verwijderd
|
Overigens, als je het over hardware wil hebben.
Die xbox is zwaar overschat, als gameconsole that is. Ik ben het artikel kwijt, maar daar werden xbox en ps2 naast elkaar gezet, wat betreft maximale potentie. Wat blijkt, de ps2 creamed die xbox ANYDAY. Hij poept meer gigaflops uit, grotere pipelines voor data en ga zo maar door. Waarom? Omdat de architectuur enkel en ENKEL alleen voor games was, de pc structuur doet onder aan deze op gamesgebied wat dus bij de xbox werd toegepast. Pure propaganda dus. Het verleden heeft ook uitgewezen wat nou daadwerkelijk telt, wat betreft hardware vs software. Herinneren jullie je nog een playstation 1 en een nintendo 64? Overduidelijk was de n64 beter wat betreft graphics/performance, maar games??? a) veel te duur, cartridges zijn nou eenmaal duur om te produceren tov cd's die voor minder dan 5 euro de fabriek uit gaan en in de winkel liggen voor een respectabel bedrag van 50 euro. b) te schaars, want ja kindertjes. De cartridge bleken maar over een max capaciteit aan 256 megs te beschikken, dat bij lange niet genoeg was voor grote games, lees: final fantasy dat toch echt de dikke kaskrakers waren op de ps1. Nogmaals, de GAMES maken de consoles. Per console wordt uitermate veel verlies gemaakt, het draait fabrikanten er enkel om dat jij zo'n bakkie in huis hebt, WANT de software is hun inkomst. Licenties licenties licenties. Xbox? Waarom koop je niet een dikke radeon/geforce 4 en voila hetzelfde resultaat. De xbox is niets meer/minder dan een afgestripte celeron pc die genoeg cache lakt om te kotsen. Wat maakt die console? Die dikke nvidia chip die erin zit. Dus mijn advies, koop of een ps2 of een gc. Ik heb beiden incl. dreamcast en lol dat ik heb aan alle 3 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb ook gelezen dat de kleinere versie niet (officiëel) in Europa zal worden verkocht... de Europese markt wordt als derde rang beschouwd of zo. Ovgs word ik ziek van dat hele machoisme van "GC is voor kiddies! Ik ga voor de echte grote mannen console de X-Box!" Speelbaarheid en duurzaamheid zijn belangrijker dan hoeveel bloed en expliciet geweld je wel niet voorgeschoteld krijgt. Laatst gewijzigd op 16-08-2002 om 21:54. |
Advertentie |
|
![]() |
||||||||
OMG... kan jij wel discusseren???
Ik skip je geblaat maar ff... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Omdat dezelfde of gelijkwaardige hardware in een kleinere uitvoering past... en dat dat met de X-Box wat sneller gaat dan met de Gameboy... dat komt waarschijnlijk omdat de technieken er wat sneller op in spelen... of omdat de vraag naar een kleinere versie groot is... en een beetje slimme zakenman speelt in op de vraag... duh... Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En trouwens, al zou de PS2 hardware beter zijn, dan heb je er nog geen ruk aan, want als je na ongeveer 3 jaar kunnen kloten met een PS2 compiler enz nog niet meer dan 50% gebruikt dan is die gewoon heeeeel shitty gemaakt. En dan kan je beter een console hebben die minder sterk is (bijvoorbeeld eentje die 80% van de PS2 is) maar waar je wel gewoon 100% kan uitkrijgen. |
![]() |
|||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||||||
Ignoring the smilies.
Citaat:
Ik heb 3 weken op zo een ding gespeeld, net zoals de met de GC. Als ik zeg een console sucked dan doet ie dat ook. Citaat:
Windows is duur als OS als je nagaat dat linux niks kost en lindows ook nie al te veel, hoewel ze in verhouding hetzelfde kunnen. Citaat:
Als developers een console maken die nu al op 100& zit en een GC zit op hetzelfde moment pas rond 65% dan gaat de GC jouw xbox binnekort zo hard voorbij dat je eindelijk stil bent. Citaat:
De controller is ontworpen op japanners, ok, die zijn ook niet zo klein meer, maar toch nog klein genoeg om in het algemeen geen problemen met de controller te hebben. And besides, die van de PS2 is kleiner, dus wat heeft de size met kiddies temaken. En trouwens, je weet wel dat microsoft de controller zo groot heeft gemaakt om het te laten lijken dat die console niet zo frikkin huge lijkt. Citaat:
Jouw mening, check verkoopcijfers Console Game Charts De eerste xbox game komt pas op plaats 9. Citaat:
Verdere titles voor GC Blood Omen 2 Driver 3 Mafia Robotech Smugglers Run Star Wars Jedi Knight II True Crime Rainbow Six Sum of All Fears Lord of the Rings Real kiddie games. Citaat:
Of het handig is om extra te moeten betalen om dvd's op je xbox te kunnen spelen. Sony geeft je tenminste de optie om hem zonder een remote te gebruiken, bij de xbox MOET je VERPLICHT een remote kopen anders draaien dvd's niet. Citaat:
Check this, and shut up. XBOX Size Reduction Artiekel Ja, idd, minimaal 30% moet eraf van microsoft. Citaat:
(ok, je moet hem los kopen, maar het kan als je wil) In Japan loopt het al, maar het loopt niet storm, dus een super internet community zoals jij met je xbox live denkt te krijgen kun je ook vergeten. Ik haat ook geen consoles. Ik haat gewoon wannabee consoles.
||
Citaat:
En die grote controller zit er trouwens bij omdat de mannen die een xbox kopen dan compensatie hebben voor hun kleine p....l (Kwam me vriendin net mee)
|||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kun jij nu eens een keer met feiten komen.
Bedoel bewijs eens dat de xbox niet op 100% draait. Bewijs een dat megagames lult over wat ze gaan doen met die verhuisdoos. Ik zie alleen maar geleuter van jouw. Ik heb tenminste nog een paar feiten op tafel gelegd. BTW: ik ken ongeveer 600 PS2 ownerz die geen remote hebben gekocht. Dus wat zeik jij nu? PS: Nou en, dan is me vriendin niet zo slim, gaat er toch om hoe ze in bed is of nie?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
--- Duidelijk is dat mensen denken dat Halo 100% van de xbox krachten gebruikt. Dus dat gebruiken we dan even... De aankondiging van Halo 2:- Citaat:
![]() En dat 600PS2 gebruikers die remote niet hebben, dat kan. Niet iedereen kijkt dvd's. En die opmerking over je vriendin laat ik maar gaan, het blijkt dat je zelf ook niet al te snugger bent. |
![]() |
|||
Ten eerste, die reply van mij over me vriendin was niet serieus bedoelt. Bedoel jij zegt dat ze dom is, ik kom met iets anders mafs over der. Kan mij het nu schelen wat je over der denkt.
Slim is ze in ieder geval, ze doet vwo, en mij dom noemen, ach, so what. Jij bent degene die een xbox heeft, altijd dommer dan mij duzz. Al helemaal als je kijkt hoe duur die krengen waren in het begin. Ben blij dat ik dat er nooit voor heb hoeven betalen. Ok, business part. Je source is Bungie, ofwel jack shit. Zei maken het spel en zullen dus alles zeggen om het beter te maken dan het is. Totaal niet objectief. Verlies op de xbox, duidelijk iets dat aangeeft dat jij een van de weinigen bent die deze console zo super vind. Bedoel als ie zo goed is zouden ze wel winst maken net zoals met de PS2 en de GC. VERLIES? The magazine said that Microsoft was losing some $150 (£98) on each Xbox sold. Hmm, super console, yup, daarom moeten ze bijbetalen. Citaat:
Citaat:
BTW: Wist je dat die achterlijke reclame van xbox zelfs niet meer in engeland op tv mag komen. Kun je nagaan hoe stom ze zijn bij microsoft.
||
Een xbox is een pc, kijk maar eens wat erin hangt.
Citaat:
||
Citaat:
![]() http://www.tweakers.net/nieuws/22944
|
Kick, bedoel de Linux PS2 hadden we al, maar de grote windows console is nu dus ook Linux geschikt.
Zo zie je maar weer, 100% known hardware. Mensen, er is nu misschien toch een goede reden om een xbox te kopen. Zeer goedkoop platform dat Linux draait. ![]()
|
PC kun je upgraden, hahahahaha.
Vraag alleen niet wat het kost. Mobo: 119 HD : 115 Processor : 159 Console: 300 Lijkt me financieel toch niet zoveel verschil. Enigste reden waarom een pc zo handig is omdat je hem niet om hoeft te bouwen om illegale spellen te spelen.
|
Verwijderd
|
jullie probleem is gewoon dat jullie allemaal iets tegen microsoft hebben .. en dan automatische ook tegen hun eerste consol.. dat toevalig ookvan hun is..
waarom is iedereen er nou zo tegen ?.. iedereen kwijlt op windows xp .. gemiddelde forummer heeft hier windows xp .. en iedereen maar knkeren .. microsoft zet van nix in 1x een console op de markt dat vind ik een applaus waard. en verschil tussen de ps2 en xbox en cube xbox dat is ergewoon . of je nou een zwaare ps2 fan ben of gamecubber.. ben je moet toegeven de xbox is gewoon mooi in kwaliteit.. ach en als de xbox door linux werd gemaakt zouden we dan allemaal ons terplekke staan te aftrekken over dat dingetje? enne xbox is geen pc.. want in de gamecube zit een ATI kaartje en een IBM processor .. goh hoor ik daar mensen over ouwe hoeren ? en daar tegen moeten we meneer microsoft dankbaar zijn voor hun inzet en ontwikkeling want door hun hebben we nu dingen waar we alleen beter van geworden zijn en niet slechter.. en och dat je os een keer crasht.. ? ach zou me kont roesten .,. en als iemand nou nog steeds er zo over zijkt.. Wie de schoen past ,lik me reet |
![]() |
||
Citaat:
|||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb trouwens geen cent neergelegd voor mijn xbox. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En gelijksoortig hardware zit toch ook in andere consoles? Of werken die op water ofzo? Kortom, stop met je gezwam en ga iets nuttigs doen ofzo. |
![]() |
||||
Citaat:
Ik sta dan helemaal niet blij te springen, wil het eerst zel spelen en zien, dan geloof ik ze pas. Dus neem niet zomaar aan dat ik alles van PS2 super vind. Citaat:
Zal best maar waarom verkopen de concoles en spellen van PS2 en GC dan nu nog steeds beter dan die xbox dingen. Ik weet niet waar jij het gelezen hebt, maar de PS2 en GC hebben veel betere verkoopcijfers dan jouw kastje. Citaat:
Is het nu een slechte site omdat je jouw xbox afkraken of alleen omdat ze illegaal zijn? [/QUOTE][/B] Jeeeeeeeezzz, je begint nou wel met nog slapper spul te komen dan eerst. Mensen zijn zeikerig en vinden het offensief... En ten 2e, microsoft staat er los van. Tis het reclamebureau wat zoiets maakt. [/QUOTE][/B] Microsoft heeft toestemming gegeven om die reclame uit te zenden. Dus niet zeuren. En het is geen slap spul, het is toch ook een feit dat de slechte manier van reclame voor de xbox weergeeft. Bedoel het is een reclame die al doel heeft mensen meer te laten spelen. Ja alsof dat niet op een GC of PS2 kan. Erg lullige reclame dus. Maar als jij nu niet eens met feiten komt dan kun je eigenlijk ophouden. Bedoel ik heb tenminste nog een paar feiten laten zien. Misschien dan wel van niet 100% betrouwbare site, maar van jouw heb ik nog niks gezien dat niet van de site van een van de makes of betrokkenen van de xbox kwam. Als je dus nog iets objectiefs weet te vinden, post het dan eens, ipv mijn posts zinloos te herkauwen.
||
![]() |
Citaat:
aller eerst is Halo ontworpen voor de PS2 en zou het een first gen titel worden net als oni trouwens,.. beide zijn weg gekaapt door Micro soft waardoor er druk op de ontwikkelaars kwamen te staan die de spellen dus hebben afgeraggeld in de drie maanden die ze zogenaamd extra kregen om de spelen af te maken,.. naar ze moesten ze ook nog porten voor de pc,.. en dus dachten ze dan zetten we die directe pc port over naar de x box en gaan we verder bouwen aan de port versie,.. wat dus suckt. en de Dat de ps2 maar 50% gebruikt komt omdat de ontwikkelaars nog niet zo verzijn dat ze shit kunnen maken die de ps2 honderd procent kan benutten. tot nu toe kan alleen microsoft spellen maken die de xbox 100 procent benutten,.. na jah als je synthax errors en de blue screen of death spellen kunt noemen. sorry voor de late reply
|
Jullie geven allemaal gene feiten...
er wordt gepraat over welke console beter is en jullie betrekken reclames??? WDN heeft dat met de kwaliteit van de console te maken... Jullie hebben 't over het formaat... dat heeft ook niks met de kwaliteit van de console te maken... dat zou alleen 't geval zijn als 't een handheld was... Jullie betrekken verkoopcijfers... wederom los van de kwaliteit... Het is duidelijk dat alle consoles goed verkopen... dus 't is nbiet relevant... Over jullie bronnen... Megagames is een aardige site... maar er staan wel vaker dingen op die niet helemaal kloppen... of zijn over genomen van andere site zonder na te gaan of 't wel zo is... Informatie van een developer kan je tot op zekere hoogte als waarheid nemen... sinds de developer niet mag "liegen" tegen zijn klanten... aan de ander kant mogen ze wel de minderpuntjes achter wegen laten... maar wat goed is zullen ze ook duidelijk en uitgebreid op hun site zetten...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger! Diablos | 274 | 20-09-2003 03:34 |