Advertentie | |
|
![]() |
|
den een was klein dik en roodharig hield van top 40 muziek
den ander was klein dun en stekelig HELEMAAL GEK VAN TEGNO weer een ander was marokaan klein skater en fan van cKY over de anderen wil ik het niet hebben ![]() ![]() Ze waren allemaal een stuk kleiner al sik Dat wil ik nu ff veranderen hehehe |
![]() |
|
Verwijderd
|
uhhhhhhhhhhm
2x havo, 2x mbo uhhm nou niet echt overeenkomsten behalve dat ze me allemaal (behalve m'n eerste vriendje toen ik 14 was) op een gigantisch lullige manier gedumpt hebben. Nou om het simpel te houden: -ze waren allemaal (iets) ouder dan ik - ze waren allemaal groter dan ik (=niet zo heel raar ![]() nou verder weet ik echt nix meer ![]() owja: 2 van m'n exen waren bang voor honden, maar ook bang voor mijn hond ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn exen waren alemaal heel afhankelijk van mij. Echt mega irritant na een tijdje. Ze waren allemaal heel gevoelig en allemaal groter en vaak een stuk ouder dan ik. Ook waren ze allemaal wel redelijk intelligent.
Sjah verder niet echt overeenkomsten ofzo.
|
ehm...qua types niet echt....
de een was 3 jaar ouder, de ander paar maanden jonger.. ![]() maar met sommige kan ik wel een verband maken ![]() ![]() *nou ja.....verband.?? ![]()
|
![]() |
ehmm kzou geen verband kunnen ontdekken behalve dat ze alletwee van het vrouwelijke geslacht zijn.....
maar verder allemaal totaal anders....
|
![]() |
Bwah,
een OVERDUIDELIJKE lijn niet direct! Maar er zijn wel enkele overeenkomstige kenmerken!(zoals haarkleur-->da is nu wel een zeeeeer duidelijke) maar hoe ze reageren tov mij en tov anderen! En ze zijn allemaal sportief, en dan nog van die dingen!
||
Citaat:
![]() -Maaruhm, ze hadden allemaal (mn vriendjes dan) een sterke voorkeur voor bepaalde muziek. -Allemaal groter -Ouder Verder zie ik niet echt een verband. Owja, ze hadden alle drie adidasjes ![]() En de jongens waar ik alleen mee gezoend heb zit echt totaal geen verband tussen... alternatief, kak, normaal het kan allemaal bij Anja ![]()
|
uhm, niet echt een lijn
maar bij de jongens die ik echt leuk vond, zijn wel een aantal overeenkomsten -allemaal ouder dan ik -niet lager dan havo (meestal vwo) -kledingstijl ong het zelfde -langer dan ik -goed mee kunnen praten over heel veel uiteenlopende onderwerpen maar de rest, uhm ja.. daar word ik zelf ook niet bepaald wijzer van.. best wel verschillend --> maar geen alto's, skaters etc...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
de eerste zooi : allemaal buitenlandse afkomst
daarna : allemaal blank (behalve 1tje) o ja, ik kende ze bijna allemaal NIET, en heb ze daarna ook nooit of nauwelijks meer gesproken (je kent het wel : dronken, telefoonnummer, uitleggen dat het niets betekende); als ik in het cafe kom zie ik er weer veel, de helft herken ik dan niet, de andere helft geef ik een knipoog, ik kan met moeite nog een paar namen opnoemen (moet ik s proberen voor de lol ![]() o ja, ze wilden allemaal seks, en propte me allemaal vol met alcohol ![]() en ik was op geen van allen verliefd ![]() best wel triest verhaal (en 'liefdes'leven)
||
Citaat:
zijn er geen brave skaters?? ![]() true true ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ehm, nee... eigenlijk zit er geen lijn in. Er moet wel telkens een vorm van intelligentie aanwezig zijn maar verder waren mn 3 exen echt heel verschillend. Ik heb bij elke ex eigenlijk iets geleerd van wat ik dus de volgende keer anders wil enzo.
Mn eerste ex was gewoon ja.. verkeerd. Zijn wereld was zo superklein en hij was ook tamelijk arrogant in dingen. Mja, dingen die mij echt raakten en wat deden konden hem geen reet schelen, niet echt top. Mn tweede ex is een type dat me altijd aantrekt, de foute zwaar in de problemen jongen. Ik weet niet, dr hing een mysterie over hem heen, ik heb 2 maanden met hem gehad maar ik weet bijna niks over hem. Nja, dat trekt me altijd aan, alleen door die relatie met hem weet ik dat dat voor mij mentaal te zwaar is. Als ik zijn steunpilaar moet zijn en hij dit niet kan terug geven. Door mn derde ex weet ik iig dat ik nog neit toe ben aan een vaste relatie, bovendien heb ik iemand nodig die mij meer prikkelt enz. Nu heb ik dus een duidelijk beeld van wat ik wél wil, nu alleen nog vinden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Illuminati CraigDavid | 25 | 12-01-2005 12:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Een liefde in de Ardennen [een tamelijk absurde persiflage] Uice | 5 | 02-12-2004 18:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schietpartij in Haagse school / steekpartij school Amsterdam Verwijderd | 254 | 31-01-2004 14:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 | |
Psychologie |
Zit er verschil tussen Denken, Kunnen en Doen? Eend | 19 | 18-11-2002 10:18 | |
Liefde & Relatie |
Eendagsvlieg droomkoningin | 14 | 31-10-2002 17:28 |