Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2002, 18:46
droomkoningin
droomkoningin is offline
Hey lovertjes

Vervolg op 'zit er enig verband in?'

Nou...degene met wie je dus ooit hebt gezoend (of ex is geweest) wat heb je daar nu mee? En ben je er nog steeds wel 'blij' om dat je met iemand hebt gezoend of denk je nu pas: waarom?!?!? Zie je ze nog wel eens, zo niet, waarom niet?
Ben gewoon nieuwsgierig na het lezen van de vorige topic:
'zit er enig verband in?'

Succes met denken

Groetjes
Oud 26-10-2002, 19:12
highlight
highlight is offline
met 2 praat ik nog wel ens over msn, en die zie ik ook nog wel ens met uitgaan. De rest zie ik niet meer,en daar heb ik ook verder geen behoefte aan..
Oud 26-10-2002, 19:31
miekmuis
miekmuis is offline
Van 1 ex heb ik enorm spijt. Met 1 ex heb ik echt geen contact meer omdat ie mij ziet als het ergste wat hem ooit is overkomen (ik heb het namelijk uitgemaakt ) en met de rest heb ik nog wel contact.
Oud 26-10-2002, 20:16
Verwijderd
hoihoi

met 1 heb ik nog wel contact nouja die ziek best wel vaak omda we allebei op scouting zitte dus daar zien we melkaar best vaak. Nie dak daar nou zo blij meej ben want van die ene keer heb ik echt heel veel spijt. en meej de rest heb ik eigenlijk geen contact

groetjes Daniella
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 22:56
Verwijderd
Ik doe niet aan eendagsvliegen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 15:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik doe niet aan eendagsvliegen.
ik ook niet

Maar 'exen' wel. 1tje was tijd lang goede vriend, daarna half jaar mee gehad, spreek ik nu soms mee, laatst nog werkstuk mee gemaakt. Weinig contact, we vinden elkaar aardig, that's it. Verder 1tje waar ik gigantische spijt van heb, zo'n ongelofelijke sukkel , maar ook nooit meer gezoend...
Oud 27-10-2002, 15:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
euhm.. met de meesten van mn exen ben ik nog bevriend.. voor een paar voel ik iets meer, maar niet genoeg zodat het echt iets kan worden.. en de mensen met wie ik "tussendoor" (dit klinkt echt erg ) heb gezoend spreek ik over t algemeen daarna nog wel.. maarjah.. ook gewoon vrienden.. alleen 1 ex van me haat ik nu.. echt grondig.. maar die zie ik ook nooit meer, en dat wil ik ook zo houden..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:37
Brigitte
Brigitte is offline
Sommigen kom ik nog weleens tegen en dan is het meer hallo en dag meer niet.
Tis meer een soort interesse van ..joh hoe ist nou met jouw vriendin..jaa goed..en met jouw vriend..jaa prima
Oud 28-10-2002, 14:11
Piccola
Piccola is offline
Ik heb van alle 3 totaal geen spijt! Met 2 van de 3 ben ik nog bevriend. Met de 1 had ik eerst veel contact, dagelijks wel. Maar nu niet meer zoveel. Hij studeert nu, werkt en heeft een vriendin dus jah.. En die andere, Marco, is gewoon erg speciaal voor me. Maar dat verhaal kent iedereen ondertussen wel. Met mijn andere ex heb ik ruzie en bijna geen contact. Dat vind ik niet erg, want hij is erg veranderd en zijn houding staat me totaal niet aan. Hem hoef ik dus ook nooit als een vriend te hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 15:09
dwarf
dwarf is offline
meeste zie ik niet meer, sommige op msn

1tje willik egt nooit meer zien....en die zie ik juist nog wel eens...
Oud 28-10-2002, 16:29
Verwijderd
Gggh... dat weet ik allemaal niet meer...

*telt even* Er zijn... er... 7 waarvan ik nu denk 'God waar was ik mee bezig?' 1 daarvan was een foute verkering, 3 daarvan waren zware foutjes en de anderen gewoon... hmtjah... geen idee, tijdelijk niet goed bij m'n hoofd ofzo.

En de rest zou ik weer mee zoenen, als ik in dezelfde situatie terecht zou komen.

*telt nog even* En er zijn er maar... 4 die ik echt heel leuk vond en waar ik mee gezoend heb.

Oh, *juicht even* Ik heb een verband gevonden! De namen van die vier jongens beginnen allemaal met 'Ma'!!

<edit> Ok, acht....

En van die 7... 8 zie ik er 1 sowieso nog vaak, de anderen sommigen bij het uitgaan.... of helemaal niet.
De rest zie ik wel of niet, ligt eraan *lacht* of het op vakantie was of hier in de buurt en waar ik normaal uitga of niet... of we sowieso bekenden zijn of dat het gewoon maar voor een avondje was...

En van die 4 die ik echt leuk vond zit ik bij 1 in de klas (hoewel hij er nooit is magoe ik zie hem nog wel), 1 zit bij me in de vriendengroep en zie ik bij het uitgaan en de ander zie ik ook bij het uitgaan en zo... De laatste was een vakantievriendje en die zie ik dus nooit weer

Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 16:33.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 16:53
shanli
shanli is offline
Bij twee van hen denk ik nu:waar zat ik toch met mijn kop,jak,met een ervan praat ik nog maar met de ander,bah ()

Met de rest kan ik nog goed overweg(een zie ik niet meer i.v.m verhuizing) en praat ik er nog mee.
Bij eentje heb ik nog gevoelens voor hem(terwijl ik er nooit mee geweest ben of zo,wel mee gezoend ,en toen was ik ook niet verliefd op em ) en daar irriteer ik me wel verschrikkelijk aan
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 19:56
Q
Q is offline
Al zie ik ze nooit meer, ik was er best blij mee. Tijdelijk iemand heel lief vinden is niet erg. Het is ook nie erg om ze niet meer te zien. Het zij zo. Geen spijt van dus.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 13:14
Tactic
Tactic is offline
Ik moet eerst iemand kennen voordat ik hals-over-kop verliefd word.

Bij mij zijn het dus meestal langdurige projecten (waarvan alle, behalve de laatste, niets zijn geworden).

Gelukkig heb ik nu een meisje wat bij me past... Ik ben gek op d'r en wil d'r altijd bij me hebben
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 17:28
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
uhm.............

*rolt een groot stuk papier uit van 2 meter lang*

Nee, sorry...... geen exen.

Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 17:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten