Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
euhm.. met de meesten van mn exen ben ik nog bevriend.. voor een paar voel ik iets meer, maar niet genoeg zodat het echt iets kan worden.. en de mensen met wie ik "tussendoor" (dit klinkt echt erg
![]() |
![]() |
|
![]() |
Sommigen kom ik nog weleens tegen en dan is het meer hallo en dag meer niet.
Tis meer een soort interesse van ..joh hoe ist nou met jouw vriendin..jaa goed..en met jouw vriend..jaa prima ![]()
|
![]() |
Ik heb van alle 3 totaal geen spijt! Met 2 van de 3 ben ik nog bevriend. Met de 1 had ik eerst veel contact, dagelijks wel. Maar nu niet meer zoveel. Hij studeert nu, werkt en heeft een vriendin dus jah.. En die andere, Marco, is gewoon erg speciaal voor me. Maar dat verhaal kent iedereen ondertussen wel. Met mijn andere ex heb ik ruzie en bijna geen contact. Dat vind ik niet erg, want hij is erg veranderd en zijn houding staat me totaal niet aan. Hem hoef ik dus ook nooit als een vriend te hebben.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gggh... dat weet ik allemaal niet meer...
*telt even* Er zijn... er... 7 waarvan ik nu denk 'God waar was ik mee bezig?' 1 daarvan was een foute verkering, 3 daarvan waren zware foutjes en de anderen gewoon... hmtjah... geen idee, tijdelijk niet goed bij m'n hoofd ofzo. En de rest zou ik weer mee zoenen, als ik in dezelfde situatie terecht zou komen. *telt nog even* En er zijn er maar... 4 die ik echt heel leuk vond en waar ik mee gezoend heb. Oh, *juicht even* Ik heb een verband gevonden! De namen van die vier jongens beginnen allemaal met 'Ma'!! ![]() ![]() ![]() ![]() <edit> Ok, acht.... ![]() En van die 7... 8 zie ik er 1 sowieso nog vaak, de anderen sommigen bij het uitgaan.... of helemaal niet. De rest zie ik wel of niet, ligt eraan *lacht* of het op vakantie was of hier in de buurt en waar ik normaal uitga of niet... of we sowieso bekenden zijn of dat het gewoon maar voor een avondje was... En van die 4 die ik echt leuk vond zit ik bij 1 in de klas (hoewel hij er nooit is ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 16:33. |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() Met de rest kan ik nog goed overweg(een zie ik niet meer i.v.m verhuizing) en praat ik er nog mee. Bij eentje heb ik nog gevoelens voor hem(terwijl ik er nooit mee geweest ben of zo,wel mee gezoend ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
de eendagsvlieg joris2222 | 2 | 11-06-2005 23:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mens meer dan dier Sasbeest | 116 | 06-01-2005 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[muzikale monoloog] nog een dag.. load_harmony | 1 | 28-07-2003 23:33 | |