Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2002, 20:57
NoWorldOrder
NoWorldOrder is offline
Heb jy dat ook wel eens dat je denkt dat je te weinig doet in je relatie? Wat doe jy daar aan en werkte het?
Oud 12-11-2002, 21:43
Verwijderd
Niet echt het gevoel dat ik te weinig doe, maar hij betaalt vaak dingen omdat ik nooit zo veel geld heb, en dan voel ik me wel eens opgelaten, dat hij zoveel betaalt, en ik haast nooit bios kan trakteren ofzo.
En hij reist veel voor mij, en ik ga niet zo vaak naar hem, dus dan denk ik soms wel van, tja hij reist altijd zoveel voor mij en ik niet voor hem...

mee van dat soort dingetjes, dat hij meer dingen kàn doen voor mij, en ik niet voor hem..
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 09:37
mausi
mausi is offline
Eigenlijk ben ik degene die te veel doet
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 10:42
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
Niet echt het gevoel dat ik te weinig doe, maar hij betaalt vaak dingen omdat ik nooit zo veel geld heb, en dan voel ik me wel eens opgelaten, dat hij zoveel betaalt, en ik haast nooit bios kan trakteren ofzo.
En hij reist veel voor mij, en ik ga niet zo vaak naar hem, dus dan denk ik soms wel van, tja hij reist altijd zoveel voor mij en ik niet voor hem...

mee van dat soort dingetjes, dat hij meer dingen kàn doen voor mij, en ik niet voor hem..
Dit probleem heb ik inderrdaad ook. Mijn vriend en ik zien elkaar alleen in het weekend. Hij werkt al, ik zit op school. Van mijn ouders mag ik maar twee avondjes in de week werken, wat dus niet veel meer is dan 6 uurtjes in de week. En omdat ik op zaterdag dus ook niet kan werken, heb ik echt niet genoeg geld. Hij betaalt daarom ook heel erg veel en dit vind ik heel kut, maar ik moet het wel accepteren, het is nu eenmaal niet anders.
Ik betaal wel (zoveel mogelijk) zelf mijn eigen reizen (2 uur reizen met de trein) van mijn loon, maar dan houd ik verder niets over voor mezelf. Dus het is gewoon heel krap.
Het is dat hij meer KAN doen, niet dat ik niets WIL doen.. Maar hij begrijpt dat gelukkig
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 10:44
'Sister Bliz
'Sister Bliz is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
*verhaaltje*
Hoe ging het dit weekend verder?
Oud 13-11-2002, 16:13
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
'Sister Bliz schreef:
Hoe ging het dit weekend verder?
Ja, inderdaad! Ik wil je steeds mailen om het te vragen, maar het schiet er steeds bij in. So tell us!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 16:31
DEChengst
DEChengst is offline
Ik doe absoluut te weinig.
Oud 14-11-2002, 18:41
NoWorldOrder
NoWorldOrder is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Ik doe absoluut te weinig.
Waarom denk je dat?
Oud 14-11-2002, 19:17
miro
miro is offline
Citaat:
NoWorldOrder schreef:
Waarom denk je dat?
Omdat ie geen vriendin heeft?

Ik heb niet echt t gevoel dat ik te weinig doe maar ik zou veel meer voor m willen doen. Dat kan nou eenmaal niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 19:44
de goeie fee
de goeie fee is offline
mwah, niet dat ik echt minder betaal ofzo, als in de vorige gevallen, maar gewoon, soms als ik écht moe ben, dan bel ik niet, zelfs al heb ik dat zo'n beetje beloofd ofzo...*klinkt fout* Maar dat doet hij ook niet, als hij veel werk heeft voor unief, dan antwoordt ie ook niet op msn, omdat ie dan weet dat ie niet kan stoppen
Njah, vraag mss niet helemaal goed beantwoord...
Ik heb iig niet et gevoel dat 1 van ons minder doet dan de ander.
Oud 14-11-2002, 19:49
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
miro schreef:
Omdat ie geen vriendin heeft?
Correct
Oud 14-11-2002, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Correct
Same here.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:03
Verwijderd
Ja, heb ik vrij vaak. Ik doe sowieso graag en snel dingen voor mensen, ben gewoon nogal altruïstisch aangelegd. Het probleem is altijd dat meisjes je dan vrij snel niet spannend genoeg vinden oid, maar dat is een ander verhaal. Toch, hoeveel ik ook doe, ik heb altijd het gevoel dat ik te weinig doe, terwijl ik de facto juist het meest van ons tweeën doe...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 22:03
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
danique2 schreef:

Hehe bij mij ook het geval. Hij betaalt meestal want hij werkt al en ik zit in t eindexamenjaar. We wonen niet in dezelfde stad...de reisafstand valt nog wel mee denhaag -r'dam maar hij komt meestal toch gewoon naar denhaag rijden. Pfff en daarnaast hebben we ook nog allerlei beperkingen onze ouders mogen niet weten dat we wat met elkaar hebben-->cultuurverschillen hij een hindoestaan en ik n chinees..zucht... hmm volgens mij wijk k n btje van de vraag af maar ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten