Advertentie | |
|
![]() |
|
hm ik vind het vaak niet erg mooj, maar bij sommige meisjes kan het heel erg koel staan, het ligt gewoon aan de persoon aan het hoofd en aan de kam zelf (mooi verzorg/smerig/lelijke kleur enz) dus heel verschillend eigenlijk
![]()
|
Laatst weer een meisje uit Emmen gemeet van wie ik wist dat ze een kam zou krijgen. Ze is nogal een propje dus ik had er zo mn twijfels over. Maar het bleek toch echt heel goed te staan. Ik denk dat het gewoon aan je houding ligt. Als je een lijzig firguur bent is het geen aanrader.
||
Citaat:
dank je.... we hebben gister trouwes nog bij een meisje een hanenkam gemaakt.... das 'in' tegenwoordig. t zag er echt heel vaag uit.... maar wel kewl
|
Het kan heel leuk staan... Ik zag op Lowlands een hele aparte: Dat meisje had twee punten-kammen naast elkaar, een héél klein strookje aan beide kanten kaalgeschoren en dan haar haren in twee lange staarten... Echt supercool vond ik dat... Maar inderdaad (ik val in herhaling bij de rest) je moet er een hoofd voor hebben...
Alla Brody Hawk is cool ![]()
|
![]() |
hmm over t algemeen vind ik het minder mooi, als je aan de zijkant kaal hebt vind ik het helemaal afschuwelijk! maar goed dat heb je niet
![]()
|
Die kam van die Brody is iid niks... gatver: aan de voorkant korter, dan weer langer en vol gaten...
Het verschilt trouwens per meisje of ik het leuk vind. Ik ken meisjes bij wie het heel leuk staat, maar ook een paar die het beter niet hadden kunnen doen.
|
![]() |
ik vind het niet mooi als hij lang is en aan de zeikanten kaal, maar wel als het haar gewoon een beetje kort is, en de kam niet te lang, en niet in een of andere knalkleur geverfd, en dan moet je er ook nog het hoofd voor hebben
![]()
||
Citaat:
en of die 30 cm bij dat meisje bereikt zijn weet ik nie
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zou je een relatie beginnen met... Shitonya | 360 | 06-10-2005 21:42 | |
Lifestyle |
Gala ---> what about the dress???!! Ananasz | 160 | 20-12-2003 17:33 | |
Seksualiteit |
Creatief met schaamhaar tjeu | 46 | 02-11-2003 17:33 | |
Lifestyle |
Wat moet ik allemaal in huis halen voor een hanekam? Horror Kitty | 108 | 08-10-2002 19:12 | |
Lifestyle |
voor de vrouwen/meisjes met hanekammen of geen haar als het ware salsa | 10 | 24-04-2002 08:33 | |
Vrije tijd |
wie vinden jullie toch wel DE MAN (of vrouw) van OS 2002? en waarom?? zweedsmeisje | 34 | 15-03-2002 16:39 |