Advertentie | |
|
![]() |
|
Leeftijd: jaar of 6/7
Wat: Berenburg, flinke slok uit een glaasje van me moeder Waar: Kerstvakantie in een of ander huisje erges (geen flauw idee meer waar ![]() Dronken: nee
|
Weet ik echt niet meer, ik zal vast wel af en toe bier hebben geproefd toen ik 9 jaar was ofzow, maar dat ik me echt bewust was:
Leeftijd: week echt nie meer (11, 12 of 13 jaar weet ut echt niet meer) Drank: Passoa jus Aantal: 1 of 2 Dronken?: Nee denk het niet
|
Leeftijd: 12 of 13
Drank: geen idee van alles uit een vriend z'n pa's drank kast ![]() Dronken: uh beetje was de 1e keer echt drinken ik weet nog dat ik met die vriend op een schommel zat en ineens pleurde ik er vanaf toen d8 ik aha dus dit is nou aangeschoten ![]() Toen ik nog wat jonger was (brugklas ofzo) ging ik ook vaak met vrienden een blikje pissang jus halen dat was ook altijd wel lekker ![]() Me allereerste keer drank was btw bier (slokje van me pa ofzow)
||
Citaat:
M'n eerst drank: biertje (Heineken?) kocht ik op leeftijd: 15-jarige leeftijd in Spanje, en ik werd niet dronken, al heb ik daarvoor al eens een Amstel malt gekregen ![]() ![]() REIE
Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 19:43. |
![]() |
|
1e keer serieus (maar triest)
Leeftijd: 12 Wat? BRAND BIERRRRRR!!! Aantal? 12... Dronken? JA, en behoorlijk knock out in bed gegaan naderhand... Bier stond in de kelder, had pestbui, en k wist dat mn familie er zo vrolijk van werd ![]() Mjah, en dan vragen mn ouders zich dan af waarom ik zo nu en dan verkeerd schiet met mn alcohol gebruik... ![]()
|
Volgens mij was ik 11 toen ik voor het eerst alcohol dronk dat zal dan 1 of 2 slokjes champagne bij ouwejaarsavond geweest zijn
![]() Maar 1e keer serieus was toen we gingen uit eten op mn 12e denk ik. Een coco loco bij zo'n Mexicaans restaurant (met Piña Colada en ananassap). Ik was daarna gewoon een beetje melig niet oppervrolijk of weetikwat... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn Eerste Kwartet Gunvald | 68 | 17-03-2021 20:22 | |
Seksualiteit |
Wat is seks? Dekaloog | 49 | 03-08-2016 22:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Eerste gedichtje ID | 5 | 15-07-2011 20:41 | |