Advertentie | |
|
![]() |
|
FTPtjes scharrelen?
Meld je aan bij bv DutchFXP (http://www.dutchfxp.nl) en wekr actief met hun mee (dus veel pubjes zelf zoeken en volgooien) en je kan onbeperkt fims, muziek, progjes ed downloaden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf gebruik ik mirc en kazaa. Zie verder deze topic
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
in de FAQ stond er ook iets over, dat je idd maar 1 nummer per keer kan downen.. en als mensen van mij downen kunnen ze ook maar 1 liedje per keer... kan jij wel meerdere nummers tegelijk downen dan? |
![]() |
|
![]() |
Complete albums:
1) FTP -> Full speed. De keus is echter ietswat beperkt tov. KaZaA en SoulSeek. Moeilijker aan te komen. 2) mIRC -> Gaat meestal wat trager dan FTP en is lastiger te bedienen. Bovendien slots. Dus moet je aan laten staan. Je kunt er chatten met anderen in chatkanalen. 3) SoulSeek -> Errug groot aanbod. Je kunt met een wishlist moeilijk te vinden albums/nummers vinden. Grote quees. Je kunt er chatten met anderen in chatkanalen. Voor iedereen beschikbaar ![]() 4) KaZaA -> Vind ik zwaar minder. Slechte snelheden, vaak niet goed te downloaden en complete albums gaat ook moeilijk. Plus er zijn nepfiles te vinden. 5) USEnet -> Zo'n groot aanbod dat je er de tijd voor moet nemen. Zoeken gaat moeilijker. Protocol zorgt voor een aantal problemen mbt. binaries. Je hebt een binary USEnet server nodig (als je Xs4all hebt gaat dat makkelijk met newszilla) Kortom als je een snelle 24/7 connectie hebt dan is 't allemaal geen probleem.
||
Citaat:
en 't aantal nummers dat ik tegelijk download is meestal maar 2, omdat ik niet zo'n snelle internetverbinding heb |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
MMORPG's AceSpade | 0 | 13-08-2011 13:16 | |
Software & Hardware |
Youtubefilmpjes downloaden Verwijderd | 10 | 15-12-2006 05:38 | |
Software & Hardware |
[Kazaa Lite Resurrection]Poorts ingesteld maar nog steed geen verbindig Maradinus | 20 | 15-05-2006 11:49 | |
Beleidszaken |
Vraag mbt linkjes illegale content. Pruttelpot | 24 | 05-01-2006 13:37 | |
Software & Hardware |
vraagje over mirc Michael_oud | 5 | 03-02-2004 16:09 | |
Software & Hardware |
welk muziekdownload-programma?? Just-Rian | 39 | 16-12-2003 14:53 |