![]() |
|
Tja, als je samen onder de douche staat, kun je daar eigenlijk wel van uit gaan. Ik gok dat zij dat ook wel verwacht. Wat grl zegt, niet teveel aandacht aan besteden... Ga samen onder de douche en zie maar wat er gebeurt, want er kunnen leuke dingen gebeuren wanneer je samen onder de douche staat
![]()
|
Haha, wat een topic
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
^
![]() Tja, wat verwacht ze dan?! Hebben jullie wel al seks gehad, of helemaal nog niet? Zo niet, dan zou ik toch wel aanbevelen om jullie eerste keer niet onder de douche te doen, want dat lijkt me toch niet echt relaxed en handig. Maar een beetje voorspel kan best leuk zijn dan. ![]() Als jullie wel seks hebben gehad, dan zie ik het probleem al helemaal niet. Ze zal vast wel doorhebben dat jij opgewonden van haar wordt. Anders heb je het er toch gewoon even over? Maar ik denk niet dat dat nodig is, want ze zal het vast wel begrijpen. ![]() |
![]() |
|
"Oh nee m'n vriend vindt me opwindend als ik naakt ben met hem, wat nu!"
Maar wat de rest al zegt, dat is heus niet gek. Ik kan me wel voorstellen dat het wat ongemakkelijk is en dat je je er onzeker over voelt, maar het is heel normaal en jullie hebben niet voor niks een relatie lijkt me. Gewoon doen, het is zonde om dat soort dingen te missen uit angst. ![]()
||
Citaat:
"waarom heb je dat aan?" "douches zijn glad, je weet maar nooit ! "
||
Citaat:
|
Toen ik voor het eerst ging douchen met mijn vriendin probeerde ik niet haar kant op te kijken, en toen ze zag dat ik een half stijve penis had keek ze me een beetje raar aan, later vroeg ze waarom ik geen stijve had, dusja
PS; Hij zegt dat zijn vriendin wel eens een keer samen met hem zou willen douchen, niet dat ze elkaar nog nooit naakt hebben gezien. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits verhaal help Aryan | 13 | 18-03-2008 21:41 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Psychologie |
Help! Depressie heeft uitwerking op lichaam :'( IkBenRadeloos | 11 | 08-12-2002 22:52 |