Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Siemens SL 42. Deze heeft weliswaar een hele kleine antenne, maar deze is wel superklein en superlicht (87 gr. zo uit mijn hoofd), en je kunt je accu uitbreiden (vervangen eigenlijk) door een extra accu die erbij geleverd zit, deze is ietsje dikker en weegt dacht ik 30 gr. meer (ik weet het niet zeker, het is zeker een half jaar terug dat ik de folder las), en heeft een veel grotere capaciteit.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb een T39 van Ericsson gehad en dat was een geweldig ding, daarna had ik de 5210, vond ik wel goed maar minder dan de Ericsson. En ik heb nu de Samsung T-100, vind ik tot nu toe een van de beste toestellen ooit die ik gehad heb, lekker duidelijk scherm, alleen jammer van de korte standby tijd.
Moet zeggen daarintegen dat de 6310 wel een mega lange standby tijd heeft, als je tenminste niet 5 uur per dag aan de telefoon hangt. |
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() 2. 6310 heeft idd een erg lange standbytijd, en aangezien ik niet veel bel (wel erg veel SMS), is dat best een voordeel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
joh en op alle siemens toestellen niet?... dat hebben "Alle"(zelf een sendo!) toestellen <-- dit staat klein omdat er altijd wel weer een tof persoontje heb die 3 uur uitrekt om een toestel te zoeken die geen T9 heeft...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen had er voor die prijs wel wat meer functies op mogen zitten ![]() En ach die standbytijd... ik laad hem sowieso elke dag wel op dus maakt voor mij niet zoveel uit. (die 2e batterij gebruik ik nu eigenlijk nooit) En ik wacht met smacht op de T108 firmware met Nederlands erin ![]() Nu istie er alleen in het Engels/Chinees ![]()
Laatst gewijzigd op 05-11-2002 om 20:15. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[gsm] Nokia 7200, Motorola v80 of Siemens s65 ??? G.T.C. | 3 | 06-09-2004 20:19 |