Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2002, 18:17
Verwijderd
M'n vader verlengt halverwege november zijn abonnement bij VodaFone. Daarbij kan hij een nieuwe telefoon uitzoeken, en omdat hij geen nieuwe telefoon hoeft, krijg ik de kans er een nieuwe bij uit te zoeken. Hij heeft nu een VodaFone 240 abo.

Bij het verlengen van je abo word de toestelprijs berekend op het gekozen abo (VodaFone 240 wederom), en je factuurgedrag van de afgelopen zes maanden. Dat factuurgedrag kan je nog eens een korting erboven op geven van € 0,- - € 55,-
M'n budget ligt rond de € 100,-.

Ik zit te twijfelen tussen een aantal toestellen, afhankelijk van de prijs uiteraard.

* Nokia 3410
* Nokia 5210
* Siemens SL42/SL45

* Nokia 6310i (eventueel)

Wat zijn mijn eisen?
* Goede accu
* WAP niet nodig, een toestel zonder WAP --> no problem.
* Het liefst zonder antenne (de Siemens heeft wel een antenne, weet ik)

Zegt u het maar... adviezen, opmerkingen, ervarigen, etc. Ik hoor t graag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2002, 19:48
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Nokia, alle andere foons zijn waardeloos.
Oud 22-10-2002, 20:07
sgoku01
sgoku01 is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Daar ben ik het niet mee eens, ik het tot nu toe alleen maar Ericsson telefoons gebruikt, en ik vindt ze fijner dan Nokia's.
Maar dat is een eigen mening.

Dus mocht je toch eens willen kijken naar Ericssons. Bekijk dan eens de T65 (de mijne) of de R600.
Ervaring met T65: werkt heel fijn, maar is soms best wel traag.
Daar verslaat Nokia de Ericsson wel in
Met de R600 heb ik nog nooit gewerkt, maar volgens mij is die ook wel fijn.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 20:29
langejongen
langejongen is offline
Ik heb de 8310 echt een toptelefoon.Groot nummergeheugen,klein,licht,geen antenne,FM radio,infraroodpoortLange standy/beltijd.Nadeeluur.
Oud 22-10-2002, 21:31
Verwijderd
Siemens SL 42. Deze heeft weliswaar een hele kleine antenne, maar deze is wel superklein en superlicht (87 gr. zo uit mijn hoofd), en je kunt je accu uitbreiden (vervangen eigenlijk) door een extra accu die erbij geleverd zit, deze is ietsje dikker en weegt dacht ik 30 gr. meer (ik weet het niet zeker, het is zeker een half jaar terug dat ik de folder las), en heeft een veel grotere capaciteit.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 13:37
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
sgoku01 schreef:
Daar ben ik het niet mee eens, ik het tot nu toe alleen maar Ericsson telefoons gebruikt, en ik vindt ze fijner dan Nokia's.

Dus mocht je toch eens willen kijken naar Ericssons. Bekijk dan eens de T65 (de mijne) of de R600.
ik heb de r600 en dat is zeker een superfijn toestel. Vind ericsson ook beter werken dan nokia.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 15:11
Steefzz
Steefzz is offline
Ik heb een T39 van Ericsson gehad en dat was een geweldig ding, daarna had ik de 5210, vond ik wel goed maar minder dan de Ericsson. En ik heb nu de Samsung T-100, vind ik tot nu toe een van de beste toestellen ooit die ik gehad heb, lekker duidelijk scherm, alleen jammer van de korte standby tijd.
Moet zeggen daarintegen dat de 6310 wel een mega lange standby tijd heeft, als je tenminste niet 5 uur per dag aan de telefoon hangt.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Alhoewel ik Nokia erg fijn vind, vind ik de SL42 toch ook erg fijn eruit zien.

Citaat:
sgoku01 schreef:

Citaat:
MissKiss1985 schreef:
ik heb de r600 en dat is zeker een superfijn toestel. Vind ericsson ook beter werken dan nokia.
Ericsson. Hmm, nee sorry, ik vind de klepjes bij Ericsson onpraktisch, alhoewel er uiteraard ook modellen zonder klepjes zijn. Ik zal het eens bekijken, misschien dat ik iets vind.

Citaat:
langejongen schreef:
Ik heb de 8310 echt een toptelefoon.Groot nummergeheugen,klein,licht,geen antenne,FM radio,infraroodpoortLange standy/beltijd.Nadeeluur.
8310, erg leuk ding moet ik zeggen, maar evenals de 8210 zijn de toetsjes me net iets te klein. Wanneer je veel SMSt, is die erg onprettig vind ik zelf.

Citaat:
perseus schreef:
Siemens SL 42. Deze heeft weliswaar een hele kleine antenne, maar deze is wel superklein en superlicht (87 gr. zo uit mijn hoofd), en je kunt je accu uitbreiden (vervangen eigenlijk) door een extra accu die erbij geleverd zit, deze is ietsje dikker en weegt dacht ik 30 gr. meer (ik weet het niet zeker, het is zeker een half jaar terug dat ik de folder las), en heeft een veel grotere capaciteit.
De antenne is idd niet erg groot, vandaar dat ik ook sterk zit te twijfelen. Vind het een supergave telefoon, moet alleen de prijs even bekijken.

Citaat:
Steefzz schreef:
Ik heb een T39 van Ericsson gehad en dat was een geweldig ding, daarna had ik de 5210, vond ik wel goed maar minder dan de Ericsson. En ik heb nu de Samsung T-100, vind ik tot nu toe een van de beste toestellen ooit die ik gehad heb, lekker duidelijk scherm, alleen jammer van de korte standby tijd.
Moet zeggen daarintegen dat de 6310 wel een mega lange standby tijd heeft, als je tenminste niet 5 uur per dag aan de telefoon hangt.
1. Mag ik vragen wat jij persoonlijk minder van de 5210 vindt t.o.v. de T39?
2. 6310 heeft idd een erg lange standbytijd, en aangezien ik niet veel bel (wel erg veel SMS), is dat best een voordeel.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 17:25
langejongen
langejongen is offline
Ik moet wel zeggen dat op de 8310 en trouwens op alle nokia modellen het T9 woordenboek zit.Dus je zit niet 4 keer ofzo te klikken voor je de juiste letter hebt.
Oud 23-10-2002, 17:57
bam
bam is offline
Citaat:
langejongen schreef:
Ik moet wel zeggen dat op de 8310 en trouwens op alle nokia modellen het T9 woordenboek zit.Dus je zit niet 4 keer ofzo te klikken voor je de juiste letter hebt.
...
joh en op alle siemens toestellen niet?...

dat hebben "Alle"(zelf een sendo!) toestellen
<-- dit staat klein omdat er altijd wel weer een tof persoontje heb die 3 uur uitrekt om een toestel te zoeken die geen T9 heeft...
Oud 24-10-2002, 09:50
Dark Angel
Dark Angel is offline
ik ben erg blij met m'n sony cmd J70....
Oud 29-10-2002, 20:08
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
henri schreef:
Ericsson. Hmm, nee sorry, ik vind de klepjes bij Ericsson onpraktisch, alhoewel er uiteraard ook modellen zonder klepjes zijn. Ik zal het eens bekijken, misschien dat ik iets vind.
Zoals de T68 bijvoorbeeld, die heb ik, echt een prachttelefoon en heel betrouwbaar! Mooi kleurenschermpje en infrarood en bluetooth, maar dan praat je ook over een andere prijsklasse qua telefoons.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 21:29
M@rco
M@rco is offline
Als je echt voor een goeie accu gaat zou ik voor de 6310 gaan... die heeft echt een asociale standby-tijd.
Oud 02-11-2002, 13:07
langejongen
langejongen is offline
De 8310 ook.350 uur.En hij is nog klein ook.
Oud 05-11-2002, 20:12
Octopus
Octopus is offline
Citaat:
Steefzz schreef:
En ik heb nu de Samsung T-100, vind ik tot nu toe een van de beste toestellen ooit die ik gehad heb, lekker duidelijk scherm, alleen jammer van de korte standby tijd.
Idd, mooi duidelijk scherm, mooie beltonen
Alleen had er voor die prijs wel wat meer functies op mogen zitten (zoals bluetooth/IR en GPRS)
En ach die standbytijd... ik laad hem sowieso elke dag wel op dus maakt voor mij niet zoveel uit. (die 2e batterij gebruik ik nu eigenlijk nooit)

En ik wacht met smacht op de T108 firmware met Nederlands erin
Nu istie er alleen in het Engels/Chinees (maakt mij niet zoveel uit alleen de T9 is dan niet in het Nederlands)

Laatst gewijzigd op 05-11-2002 om 20:15.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 21:54
Razzle
Razzle is offline
Ik heb de T68i gehad, ook fijn. 9210i ook gehad, niet aan te raden
Reageren

Regels voor berichten