Ik heb nu nog prepaid bij vodafone maar de nieuwe Hi euro abonnementen zijn wel erg interessant. Dan komt er natuurlijk ook een nieuw toestel.
Ik heb op de site van belcompany gekeken en de telefoons die in de titel staan leken mij wel aardig. Ik weet alleen niet welke ik nou het beste kan kiezen
De nokia vind ik erg leuk door zijn mooie design. Het zijn covers van textiel en dat vind ik wel wat. Ik moet ook een beetje stylisch voor de dag komen voor mijn nieuwe baan dus het design is toch best belangrijk. Ook vind ik het een plus punt dat het een nokia is want dat heb ik altijd al gehad. ik bedoel daarmee dat ik weet wat ik kan verwachten en niet zo snel telleur gesteld zal zijn omdat ik bepaalde functies mis.
Ik heb alleen het idee dat het scherm vrij klein is en ik maak graag gebruik van de kalander functie dus dan is dat niet zo handig.
De motorola ben ik wat minder bekend mee. Maar van horen zeggen is het een super goed merk. Wat ik even snel op de site gezien heb is een mooi plus punt dat je ook mp3 beltonen kunt gebruiken. Verder is het scherm een stuk groter vergleken met de nokia volgens mij.
Voor de rest weet ik nog niet zo goed wat de motorola allemaal voor moois te bieden heeft.
De siemens lijkt me ook wel super. De kalander functie heb ik op een review site gezien en dat ziet er erg netjes uit. goed duidelijk in ieder geval. Een groot scherm is het ook volgens mij. Echter heb ik op veel site's reacties gelezen zoals;
"sja het blijft een siemens. het is niet echt geweldig". Dit vind ik dan natuurlijk niet zo leuk om te lezen en dan ben ik bang dat ik telleurgesteld raak als ik em uiteindelijk koop.
plus punten van de siemens vind ik dat je memory cards erin kan doen en dat er een 1.3 megapixel camera op zit. Ik heb foto's gezien die buiten gemaakt zijn en dat ziet er echt SUPER uit

Op een andere site stond alleen dat als je binnen foto's neemt, dat het er dan nog steeds veels te webcam achtig uit ziet.
------------------------------------------
Ik zou graag wat advies willen. Belangrijk is dat ik een goeie en duidelijke calender functie heb. Ook zou ik graag willen weten hoeveel smsjes je kan opslaan in de verschillende telefoons. hoe gek het ook mag klinken...ik vind dat belangrijk.
voor de rest wil ik dan weten of ik de siemens zou moeten kopen vanwege de mooie camera. (of juist andersom...dat ik de siemens voor de camera in ieder geval niet hoef te kopen omdat die nog steeds maar weinig voor stelt)
------------------------------------------
heel erg bedankt voor alle adviezen