Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2002, 20:57
20marianne12
20marianne12 is offline
Voel me een beetje kut over het volgende; ik heb echt een super lieve vriendin, ik ken haar al 12 jaar en ik kan echt alles aan haar kwijt enzo, ze is echt een vriendin voor altijd waarschijnlijk. Zij zit op stijldansen en sinds 1.5 maand heb ik verkering met haar danspartner (die ik dus ook via haar ken). Maar nou is er iets dat me niet zo lekker zit. Het lijkt wel of ze jaloers is ofzo. Mijn vriendje gaat vaak zaterdags vrijdansen, zij ging nooit mee, had ze niet zo'n zin in om op zaterdagavond te gaan stijldansen ofzo. Zelfs toen zij nog een vriendje had dat ook stijldanste en haar altijd vroeg ook te komen vrijdansen zodat zij eens samen konden dansen deed ze dat maar heel soms. Sinds ik iets met haar danspartner heb, gaat zij ineens iedere zaterdagavond mee vrijdansen, met hem. Opzich zit ik daar niet mee hoor, ik weet hoe leuk hij het vindt om te dansen, alleen dan krijg ik ook altijd een smsje van ik jat ''jan'' vanavond van je... dan denk ik ook huh dat hoef je toch niet te smsen. En dan naar hem smsen van ik heb echt super veel zin om vanavond te gaan dansen met je (oeps ik heb eens met zijn telefoon zitten kutten ) En afgelopen zondag belde ze me dat hij die zaterdagavond niet zo aardig tegen haar was geweest en dat was dan mijn schuld ofzo ze zei het dan wel als grapje, maar toch vond het nogal lullig. Of als ze belt en ''jan'' is bij mij dan zegt ze altijd van woont hij bij jou ofzo, maar dan echt op een manier van ''ik ben een bitch'', terwijl ze dat echt helemaal niet is, ze is echt altijd super lief. Nou ja zo zijn er nog meer voorbeelden te bedenken dat ze ineens super lullig doet. Ik heb het hier al met mijn vriendje over gehad, hij zegt dat ik me niet zo druk moet maken dat ikhem niet kwijtraak en dat we geen ruzie moeten krijgen, onze vriendschap van 12 jaar wil hij niet verpesten. Nou weet ik niet of ik het hier ook met mijn vriendin over moet hebben dat het me niet zo lekker zit hoe ze doet. Ik wil haar niet kwetsen en misschien doet ze het wel helemaal niet bewust, dan doe ik haar alleen maar verdriet om het erover te hebben. Zou jij erver beginnen tegen je vriendien of niet?

Sorry beetje zeik verhaal, maar ik moest het ff kwijt...
Oud 06-11-2002, 21:03
Verwijderd
ik kan het op 2 manieren uitleggen:
1) ze weet niet hoe ze met de situatie om moet gaan
2) ze is jaloers, ze voelt zich buitengesloten.

2) Hij was haar danspartner en jij was haar vriendin. Nu hebben jullie met elkaar. ik denk dat ze zich ontzettend buitengesloten voelt.

*gokje.*
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 10:18
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik denk eerder dat ze een bepaalde kwetsbaarheid voelt in je dat een bepaald opwindend gevoel kan geven. Het sms berichtje bevestigd die theorie een beetje... Waarschijnlijk heeft ze zelf niet eens door hoe jij erover voelt.

Ik denk dat als je met dr over gaat praten en dr met de feiten confronteerd,dat ze gedwongen wordt om in jou te verplaatsen.

Ik merk in je post op dat je niks over de relatie van vriend met je vriendin aangeeft. Ik maak daaruit op dat je alle vertrouwen in hem hebt.

Mijn persoonlijk advies is om gewoon met je vriendin te praten over dat nare gevoel dat je hebt. Trek je verder niet al te veel aan van al die plagerijen....
Oud 07-11-2002, 10:45
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
1)IK denk eerder dat ze een bepaalde kwetsbaarheid voelt in je dat een bepaald opwindend gevoel kan geven. Het sms berichtje bevestigd die theorie een beetje... Waarschijnlijk heeft ze zelf niet eens door hoe jij erover voelt.

2)Ik denk dat als je met dr over gaat praten en dr met de feiten confronteerd,dat ze gedwongen wordt om in jou te verplaatsen.

3)Ik merk in je post op dat je niks over de relatie van vriend met je vriendin aangeeft. Ik maak daaruit op dat je alle vertrouwen in hem hebt.

4)Mijn persoonlijk advies is om gewoon met je vriendin te praten over dat nare gevoel dat je hebt. Trek je verder niet al te veel aan van al die plagerijen....

1)Nee idd ze zal het wel niet door hebben, of ze zal zoals Jadie al zei niet met de situatie om kunnen gaan, zoals mijn moeder ookal zei. Ze kan zich wel buiten gesloten voelen, maar dat is echt nergens voor nodig. Ik doe nog vaak dingen met haar alleen. Uitgaan bijvoorbeeld zonder mijn vriendje, doe ik eigenlijk ook voor haar.

2)Ja ik moet met haar erover praten, maar een ''normaal''mens kan toch ookw el uit zichzelf inzien hoe ik me eronder zou voelen. Toen zij een vriendje had heeft ze me op een bepaalde manier ook best wel laten zitten af en toe, maar ik vond dat niet erg, ik had altijd zoiets van ja het is wel logisch dat ze altijd der vriendje belt wil zien, ipv mij.

3)Ja ik heb echt alle vertrouwen in mijn vriendje ja, zo hoort het ook toch. Met hem heb ik het er wel over gehad, ook dat ik er best wel mee zat, hij had zoiets van jullie moeten geen ruzie gaan maken, dan sta ik er tussen in, hij zei wel dat hij dan aan mij kant bleef staan, nee tussen mij en mijn vriendje zit het wel goed

4)Dank je voor je advies. Ik zal idd een met haar gaan praten erover, op een subtiele manier, zonder haar te kwetsen. En van haar plagerijen wil ik me ook helemaal niks aantrekken, maar af en toe dan gaat mijn gevoel boven mij verstand en dan voel ik me er zo kut over... Maar thnx voor bericht
Reageren

Regels voor berichten