Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
1)IK denk eerder dat ze een bepaalde kwetsbaarheid voelt in je dat een bepaald opwindend gevoel kan geven. Het sms berichtje bevestigd die theorie een beetje... Waarschijnlijk heeft ze zelf niet eens door hoe jij erover voelt.
2)Ik denk dat als je met dr over gaat praten en dr met de feiten confronteerd,dat ze gedwongen wordt om in jou te verplaatsen.
3)Ik merk in je post op dat je niks over de relatie van vriend met je vriendin aangeeft. Ik maak daaruit op dat je alle vertrouwen in hem hebt.
4)Mijn persoonlijk advies is om gewoon met je vriendin te praten over dat nare gevoel dat je hebt. Trek je verder niet al te veel aan van al die plagerijen....
|
1)Nee idd ze zal het wel niet door hebben, of ze zal zoals Jadie al zei niet met de situatie om kunnen gaan, zoals mijn moeder ookal zei. Ze kan zich wel buiten gesloten voelen, maar dat is echt nergens voor nodig. Ik doe nog vaak dingen met haar alleen. Uitgaan bijvoorbeeld zonder mijn vriendje, doe ik eigenlijk ook voor haar.
2)Ja ik moet met haar erover praten, maar een ''normaal''mens kan toch ookw el uit zichzelf inzien hoe ik me eronder zou voelen. Toen zij een vriendje had heeft ze me op een bepaalde manier ook best wel laten zitten af en toe, maar ik vond dat niet erg, ik had altijd zoiets van ja het is wel logisch dat ze altijd der vriendje belt wil zien, ipv mij.
3)Ja ik heb echt alle vertrouwen in mijn vriendje ja, zo hoort het ook toch. Met hem heb ik het er wel over gehad, ook dat ik er best wel mee zat, hij had zoiets van jullie moeten geen ruzie gaan maken, dan sta ik er tussen in, hij zei wel dat hij dan aan mij kant bleef staan, nee tussen mij en mijn vriendje zit het wel goed
4)Dank je voor je advies

. Ik zal idd een met haar gaan praten erover, op een subtiele manier, zonder haar te kwetsen. En van haar plagerijen wil ik me ook helemaal niks aantrekken, maar af en toe dan gaat mijn gevoel boven mij verstand en dan voel ik me er zo kut over... Maar thnx voor bericht