Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2002, 19:09
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Gister speelde Lacuna Coil in Haarlem in Patronaat! Het was echt koel Zijn er nog meer mensen hier geweest? Of vinden nog meer mensen dit leuk?
De voorprogramma's waren naar mijn mening alleen erg vervelend en er waren irritante mensen aan het headbangen..
Maar Lacuna Coil heeft het helemaal goedgemaakt
Toppie!
Oud 03-11-2002, 19:19
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Was echt mooi inderdaad
Oud 03-11-2002, 19:38
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Ja zeker mooi!!
Geen last gehad van vervelende headbangers?
Oud 03-11-2002, 20:24
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
Shirleypurley schreef:
Ja zeker mooi!!
Geen last gehad van vervelende headbangers?
Neuh, ik had ergens boven een heel mooi, rustig plekje gevonden.
Oud 03-11-2002, 21:08
Verwijderd
ik was in Dordrecht, kedne de band alleen van naam, hoorde nog diezelfde dag dat ik er heen zou gaan , maar het was heel erg cool, ga zeker die band checken. En een mooie zangeres, !
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 21:22
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef:
Neuh, ik had ergens boven een heel mooi, rustig plekje gevonden.
Ohw relax!! Ja ik had allemaal lange mensen voor me en ik ben al niet zo groot, maar stond wel weer aardig vooraan
Oud 03-11-2002, 21:49
Verwijderd
Ze spelen op moment van posten in de Effenaar, maar ik kan niet omdat ik toetsweek heb deze week
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 21:58
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
altijd wel strakke live-show, die Lacuna Coil, heb ze nu 3 x gezien, nooit tegengevallen..

alleen die laatste platen van ze vind ik verschrikkelijk, dus deze keer ga ik mara niet he
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 22:19
Verwijderd
Jaaah. 't was tof.

De voorprogrammae vond ik helemaal niet zo erg, Blackshire was imho niet zoveel aan maar Sentenced was best wel te doen. Wel vond ik dat het voorprogramma te lang duurde in verhouding tot de hoofdact. En die toetsenist van Sentenced deed bijna niks

Bij lacuna stond ik vrijwel vooraan. Heb nog foto's gemaakt ik zal ze zo posten.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 22:32
Verwijderd

Sentenced

Sentenced weer

Gitarist Lacuna Coil

Zanger Lacuna Coil

Bassist Lacuna Coil

Zangeres Lacuna Coil
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 22:52
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Jaaah. 't was tof.

De voorprogrammae vond ik helemaal niet zo erg, Blackshire was imho niet zoveel aan maar Sentenced was best wel te doen. Wel vond ik dat het voorprogramma te lang duurde in verhouding tot de hoofdact. En die toetsenist van Sentenced deed bijna niks

Bij lacuna stond ik vrijwel vooraan. Heb nog foto's gemaakt ik zal ze zo posten.
en waar was je dan?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 00:12
dystopia
dystopia is offline
1 onduidelijke, vage foto van de zangeres
Ehh nee.. ik was er niet bij.. was het op vrijdag of op zaterdag? Ik was vrijdag in Hoofddorp nl...
Oud 04-11-2002, 00:33
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
mja, me broer kwam cristina scabbia 3 jaar geleden tegen op DOA backstage, gelijk foto gemaakt en

OERLELIJK

tja
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 01:06
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef:
OERLELIJK
ROFL nja blijft niet bepaald objectief heh maar goed ze zingt dus mooier dan dat ze is
Oud 04-11-2002, 09:37
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
ik wilde best wel gaan, maar niemand die ik ken houdt er echt van dus jahh.. k heb geloof ik wel weer wat gemist...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 09:52
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Citaat:
eXo schreef:
Jaaah. 't was tof.

Heb jij heeeel veel foto's gemaakt??? Want dan stond ik schuinachter jou! Heb je zwart haar?
Oud 04-11-2002, 12:45
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Ze spelen op moment van posten in de Effenaar, maar ik kan niet omdat ik toetsweek heb deze week
Gehehe.. ik heb ook toetsweek en ben toch gegaan
En morgen ga ik ook naar Coldplay
Jammer voor de toetsweek!
Oud 04-11-2002, 14:12
Passenger
Passenger is offline
Ik ben vorige week dinsdag ook geweest... Toen traden ze in dordrecht in Bibelot op... Echt geweldig Ik wist eerst eigenlijk niet precies waar ik naartoe ging, maar ik had maar kaartjes gekocht Khoorde van vrienden dat het leuk was, maar het optreden was echt heel goed!!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 15:17
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
1 onduidelijke, vage foto van de zangeres
Ehh nee.. ik was er niet bij.. was het op vrijdag of op zaterdag? Ik was vrijdag in Hoofddorp nl...
Ik heb nog wel meer foto's van haar maar d'r zaten niet echt goeie bij helaas. Van de drummer en de tweede gistarist (de meest rechtse) heb ik ook vrijwel geen foto's.. Ik ben gewoon te klein om fatsoenlijke concertfoto's te maken..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Shirleypurley schreef:
Heb jij heeeel veel foto's gemaakt??? Want dan stond ik schuinachter jou! Heb je zwart haar?
Ja ik zat wel veel foto's te maken. Zwart haar uh.. ja.. ook al is het zwarte er weer uit aan het gaan... (swartzkopf verf)

Ik stond linksvooraan. Hoe zie jij er uit
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:13
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Ik was er heengegaan en had erop gegokt nog wel een kaartje te kunnen bemachtigen... (stom)
Nou ja t was dus behoorlijk uitverkocht en er stond natuurlijk nu ik t es nodig heb ook niemand een kaartje te verkopen... nou ja...jammer wel...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:23
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
dystopia schreef:
ROFL nja blijft niet bepaald objectief heh maar goed ze zingt dus mooier dan dat ze is
ik vind haar persoonlijk mooier dan haar zang

oja;

vorig jaar in Vera had ze een BH die niet goed zat ofzo, wat haar ene tiet was steeds belachelijk zichtbaar
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:36
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ja ik zat wel veel foto's te maken. Zwart haar uh.. ja.. ook al is het zwarte er weer uit aan het gaan... (swartzkopf verf)

Ik stond linksvooraan. Hoe zie jij er uit
Ja ik stond ook linksvooraan
Ik heb roze haar en had zaterdag spikes
Ik heb net je cu2 bekeken, volgens mij heb ik de goeie voor me
Oud 04-11-2002, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Silent Enigma schreef:
ik vind haar persoonlijk mooier dan haar zang

oja;

vorig jaar in Vera had ze een BH die niet goed zat ofzo, wat haar ene tiet was steeds belachelijk zichtbaar
Dan zit ie toch juist goed?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Shirleypurley schreef:
Ja ik stond ook linksvooraan
Ik heb roze haar en had zaterdag spikes
Ik heb net je cu2 bekeken, volgens mij heb ik de goeie voor me
Hmm.. 'k geloof niet dat ik je gezien heb maar ik heb meer mensen niet gezien die ik eigenlijk zou moeten zien....

(freakjuh)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2002, 17:26
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Hmzzz.. je zou toch zeggen dat roze haar opvalt!?

Jij had toch een digitale fotodinges met zo'n schermpje?
Ik kon met je meekijken! Gehehe..
Oud 04-11-2002, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Tu-Tone schreef:
Ik ben vorige week dinsdag ook geweest... Toen traden ze in dordrecht in Bibelot op... Echt geweldig Ik wist eerst eigenlijk niet precies waar ik naartoe ging, maar ik had maar kaartjes gekocht Khoorde van vrienden dat het leuk was, maar het optreden was echt heel goed!!
Ik hoorde het ook pas die dag , ze hadden een kaartje over. Maar viel niet tegen!

Blackshine was kut, soort slechte poging tot 80's-thrash ofzo. Sentenced was wel vet, en de reden dat het zo lang was is omdat het eigenlijk dus een co-headline tour van Sentenced en Lacuna Coil was. En T-Tone, heb ik je moegelijk nog gezien ?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Shirleypurley schreef:
Hmzzz.. je zou toch zeggen dat roze haar opvalt!?

Jij had toch een digitale fotodinges met zo'n schermpje?
Ik kon met je meekijken! Gehehe..
Whahah.. ja stimmt. Heel handig want ik heb de helft van de foto's ter plaatse gedelete, zodat ik weer plaats had voor iets betere fotos.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 22:15
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Hmm.. 'k geloof niet dat ik je gezien heb maar ik heb meer mensen niet gezien die ik eigenlijk zou moeten zien....

(freakjuh)
jah

whaha shirley jou hebbik ook gezien, je valt ook niet zon beetje op ofzo

Ik vond het iig geweldig, voorprogrammas niet zo, maar Lacuna was onwijs mooi...
Vooral Falling Again...en Daylight Dancer..wowie

Als ze weer komen ga ik zeker
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 00:09
Verwijderd

Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 11:13
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Citaat:
eXo schreef:
Whahah.. ja stimmt. Heel handig want ik heb de helft van de foto's ter plaatse gedelete, zodat ik weer plaats had voor iets betere fotos.
Gehehe.. Ja, ik heb er zelfs nog lol om gehad! Meisje waar ik mee was zei: Hij gaat het concert thuis nog een keer bekijken!
Oud 05-11-2002, 11:14
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
jah

whaha shirley jou hebbik ook gezien, je valt ook niet zon beetje op ofzo

Ik vond het iig geweldig, voorprogrammas niet zo, maar Lacuna was onwijs mooi...
Vooral Falling Again...en Daylight Dancer..wowie

Als ze weer komen ga ik zeker
Hmmm.. hoe zie jij eruit dan? Misschien heb ik jou ook wel gezien!?
Oud 05-11-2002, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Shirleypurley schreef:
Hmmm.. hoe zie jij eruit dan? Misschien heb ik jou ook wel gezien!?
www.cu2.nl/autumngirl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 08:41
Passenger
Passenger is offline
Citaat:
MetalliCat schreef:
Ik hoorde het ook pas die dag , ze hadden een kaartje over. Maar viel niet tegen!

Blackshine was kut, soort slechte poging tot 80's-thrash ofzo. Sentenced was wel vet, en de reden dat het zo lang was is omdat het eigenlijk dus een co-headline tour van Sentenced en Lacuna Coil was. En T-Tone, heb ik je moegelijk nog gezien ?
Blackshine was idd kut... Wat een pokkeherrie zeg
Sentenced vond ik wel goed bezig, alleen wat heeft die zanger lang haar zeg Daar kandie zn reet mee afvegen

Maar ik weet niet of jij mij gezien hebt? Ik had iig knalgele veters (wel herkenbaar ) en een Atari t-shirt... sommige mensen herkennen me ok wel es aan mn sik misschien helpt dat
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Tu-Tone schreef:
Sentenced vond ik wel goed bezig, alleen wat heeft die zanger lang haar zeg Daar kandie zn reet mee afvegen

Maar ik weet niet of jij mij gezien hebt? Ik had iig knalgele veters (wel herkenbaar ) en een Atari t-shirt... sommige mensen herkennen me ok wel es aan mn sik misschien helpt dat
Nie gezien maar 'k let nooit echt zo op m'n omgeving...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Tu-Tone schreef:

war stond je ?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 17:11
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
hij was in Dordt
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 17:50
prulleke
prulleke is offline
jep, heb ze gezien in de Effenaar, in Ehv.
Was echt supergoed, wel hard geluid voor zo'n zaaltje, maar ok.....
Sentenced kende ik nog niet, maar was ook zeker de moeite waard
Ja, heb er wel van genoten (meerdere factoren speelde hier mee)
Oud 06-11-2002, 20:03
Diekomsa
Diekomsa is offline
Citaat:
eXo schreef:

En die toetsenist van Sentenced deed bijna niks

Die toetsenist is ook een gastmuzikant, die hebben ze alleen mee op tournee genomen omdat ze niks met samples wilde doen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:59
Passenger
Passenger is offline
Citaat:
eXo schreef:
gij dwaas! ik had het niet tegen u!

Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 21:00
Passenger
Passenger is offline
Citaat:
MetalliCat schreef:
war stond je ?
kheb een tijdje tussen de mengtafel en de bar rondgehangen, en toen LC kwam ben ik wat meer naar het midden van de zaal gegaan (en daarna rechtsvoorin naar de pit, waar ik een keer vrolijk op mn plaat ging en bijna een lens kwijt was erg goed bezig weer ...)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 09:05
Verwijderd
lacuna pit?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 14:00
Passenger
Passenger is offline
Citaat:
eXo schreef:
lacuna pit?
hmja, nou ja, misschien noem jij het geen pit, idunno... ik ben niet zo'n enorme hardcore concert die-hard maar dr liepen wat mensen tegen elkaar op te springen, en te duwen en te trekken, etc. je kent het wel
kvond het dr niet egt DE muziek voor moet ik zeggen, maar goed, dat ligt misschien aan mij...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Tu-Tone schreef:

kvond het dr niet egt DE muziek voor moet ik zeggen, maar goed, dat ligt misschien aan mij...
Ney is inderdaad niet echte pitmuziek, beetje jammer vind ik het altijd als mensen het op die manier verzieken..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 17:19
Verwijderd
Ik moet idd zeggen dat het niet echte pitmuziek is, en dan meteen erachteraan zeggen dat ik bijna constant in en rond de pit die er dus wel was stond, en dat wij die min of meer gestart hebben . Mja, aanvankelijk was het voor mij ook een beetje gewoon een avondje uit omdat ik de band niet echt kende en alleen meeging omdat er een kaartje over was. Totdat ik ontdekte hoe VRESELIJK goed die band is !

Maar Tu-Tone, vertel nog es meer over je uiterlijk, want ik zou je dus wel gezien moeten hebben e/nof je een paar klappen hebben moeten uitgedeeld in den pit
.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:05
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Shirleypurleydurleywurleytje...

Ben jij niet die sidekick van Gemma?

(sorry, heeeel erg offtopic)
Huuuh..
Dit is eng! Ja uhm nee nouja ik ga al ruim een jaar niet meer met haar om.. maarre ja uhm wie ben jij dan? En hoe weet je dat ik Gemma ken?
Oud 07-11-2002, 21:46
Verwijderd
aha.. terrorkoe is eigenlijk een CIA agente, en via haar Siouxsie cd's wordt haar informatie over en weer gezonden.

Ik zit in m'n complottheoriefase, vandaar.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 10:00
Spartacuz
Spartacuz is offline
telt het ook mee als je ze in Eindhoven hebt gezien, daar ben ik namelijk naar het concert geweest.

Ik heb echt genoten, hopelijk komen ze snel terug.
Oud 08-11-2002, 10:40
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Je hoort weleens dingen :/
Wat voor gingen hoor jij dan?
Oud 08-11-2002, 11:00
Passenger
Passenger is offline
Citaat:
MetalliCat schreef:

Maar Tu-Tone, vertel nog es meer over je uiterlijk, want ik zou je dus wel gezien moeten hebben e/nof je een paar klappen hebben moeten uitgedeeld in den pit
.
euh nou euh, lang, btje stekel haar (donkerblond), bakkebaarden, sik, zwart shirt met groot wit atari logo, zwarte broek...
euh... ik was dr samen met wat vrienden, meisje met stijl zwart haar, paarse broek, en shirtje met FUCK YOU erop, en dr was ook een kale gozer bij (herkenbaar ) en een redelijk corpulente meneer met blauw/paars haar die een dickies overhemd aanhad, enne... pff

meer weet ik ff nie

Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 11:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten