Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2003, 19:14
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Mijn ouders vinden eht raar dat ik soms visioenen heb...

Is dat raar en wie heeft het nog meer?????????
Oud 15-02-2003, 22:19
legatus
legatus is offline
Wat voor visioenen zijn dit en hoe behandelen je ouders je naast het feit dat ze het 'raar' vinden?
Oud 15-02-2003, 22:40
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Wa zie je dan in jou visioenen
Oud 16-02-2003, 11:50
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Mijn ouders denken dat dit niet kan en onmogelijk is...

Meestal zie ik dingen dei daarna uitkomen..
\
Ik heb ooit eentje gehad daarin ging mijn opa dood, en dat is die dag erna gebeurd.....

En ik heb een keer gehad dat iemadn mij zou slaan, is ook gebeurd....

Dat we gingen verhuizen, is ook gebeurd

Dat ik weer ging roken, is ook gebeurd

alles komt uit, en het zijn niet altijd goede dingen...
Oud 16-02-2003, 12:27
Verwijderd
ik heb ook wel es ooit visioenen... dat weten me ouders niet eens...
maar ik vind er nix raars aan hoor...
tis voor mij net zo iets als dromen die uitkomen (heb ik ook heel vaak) en dejavu's (niet zo super vaak)
Oud 16-02-2003, 12:52
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
ik heb ook wle dromen dei uitkomen alleen meer visioenen alleen ik heb daar echt zo n steken in mijn hoofd bij is dat bij jou ook dan???
Oud 16-02-2003, 13:10
Verwijderd
mjah heb wel vaak steken in me hoofd (bij me slapen)
maar of dat door die visioenen komt weet ik niet..
en ik heb wel vaker koppijn...
maar dan ook nog heel anders dan die steken...
Oud 16-02-2003, 20:14
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
wat zei je nou? vischoeien? - ow schoenen.

Ja die zie ik ook best vaak
Oud 17-02-2003, 12:45
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
wat zei je nou? vischoeien? - ow schoenen.

Ja die zie ik ook best vaak
hehe wat zijn we weer lollig vandaag. Misschien heeft ze wel serieus visioenen.. alhoewel ik die van dat roken redelijk slap vind, en die opa was misschien al een tijd ziek.

Ze moet iets specifieker zijn over haar visioenen, dan heeft ze misschien kans dat er nog nuttige reacties komen
Oud 17-02-2003, 13:01
poesiefox
poesiefox is offline
Gek he, je hebt nooit eens een visioen waar je echt wat aan hebt, zoals de winnende lotto-getallen.

Wat je wel hebt zijn gedachten over mensen en situaties om je heen waar je je onbewust blijkbaar mee bezig houdt. Jouw mensenkennis is goed genoeg om dan de logische volgende stap te zetten in een reeks gebeurtenissen, maar je ervaart het niet als bewuste gedachte.

Logisch, niemand denkt graag bewust aan dooie opa's. Een visioen daarentegen is iets van buiten, daar kun je niets aan doen, dus dat mag je veilig hebben van je onderbewuste.

Die klap, die je kreeg, zal van iemand geweest zijn die je in dat opzicht onbewust niet helemaal vertrouwde, of je voelde onbewust aan dat je er een verdiende.

Weer gaan roken, ooow, da's het slapste excuus wat ik ooit gehoord heb. Kom op, stop!

En niet meer bang zijn voor die visioenen, wees blij dat je intelligent genoeg bent om die gedachten te kunnen krijgen. Een beetje mensenkennis en inschattingsvermogen is heel erg nuttig.

Hoe dacht je dat al die zogenaamde paragnosten werkten?
Oud 17-02-2003, 15:02
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Bedankt ik ben soms wel blij om gewaarschuwd te zijn voor wat er gaat gebeuren...

En nee inderdaad zie je nooit het winnede lotto getal...

Maar wel bedankt voor al jullie hulp
Oud 24-02-2003, 17:27
sterre
sterre is offline
nou euhm.... ik heb nu niet direct visioenen maar wel het gevoel dat er iets gaat gebeuren... als ik mijn gevoel negeer, heb ik er later spijt van omdat ik diep in mijn binnenste wist dat ik het niet mocht doen, en vaak weet ik ook gewoon wat er gaat gebeuren, zomaar... ik heb er meestal geen last van maar soms vind ik het best wel akelig! als je verder je 'talent' wilt ontwikkelen weet ik nog een uitstekende manier... stuur dan maar een mailtje naar me of add me op msn als je iets meer wilt weten
succes!
Oud 26-02-2003, 17:08
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
PIGLY PUFFER schreef:
ik had eens een natte droom en de volgende dag was ik ontmaagd!

toeval?
het kan zijn dat een bepaald geest zich daardoor aangetrokken voelde en je ontmaagde. dit is hoogstwaarschijnlijk géén toeval. je moet proberen contact op te nemen met die geest (bv door glaasje draaien o.i.d.)
Oud 26-02-2003, 17:11
Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Gek he, je hebt nooit eens een visioen waar je echt wat aan hebt, zoals de winnende lotto-getallen.

Wat je wel hebt zijn gedachten over mensen en situaties om je heen waar je je onbewust blijkbaar mee bezig houdt. Jouw mensenkennis is goed genoeg om dan de logische volgende stap te zetten in een reeks gebeurtenissen, maar je ervaart het niet als bewuste gedachte.

Logisch, niemand denkt graag bewust aan dooie opa's. Een visioen daarentegen is iets van buiten, daar kun je niets aan doen, dus dat mag je veilig hebben van je onderbewuste.

Die klap, die je kreeg, zal van iemand geweest zijn die je in dat opzicht onbewust niet helemaal vertrouwde, of je voelde onbewust aan dat je er een verdiende.

Weer gaan roken, ooow, da's het slapste excuus wat ik ooit gehoord heb. Kom op, stop!

En niet meer bang zijn voor die visioenen, wees blij dat je intelligent genoeg bent om die gedachten te kunnen krijgen. Een beetje mensenkennis en inschattingsvermogen is heel erg nuttig.

Hoe dacht je dat al die zogenaamde paragnosten werkten?
Kon het niet beter verwoorden.
Oud 26-02-2003, 17:22
xlesjuhx
xlesjuhx is offline
Ik heb het ook.
Een keer werd ik huilend wakker en wist ik zo zeker dat er iemand dood was en ja hoor, die nacht rond dezelfde tijd is er iemand doodgegaan die ik ken.

Maar bij mij is het meer het voelen van dingen en weten wat men denkt enz.
Is heldervoelend ofzo?

Ik ben er eigenlijk ook vaak bang voor..komt omdat ik het nu echt weet dat ik dat heb, zeg maar...eerst ging het onbewust.
Oud 26-02-2003, 17:23
xlesjuhx
xlesjuhx is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Nou ik weet wel altijd waar de miljoenen zitten bij miljonairs van linda de mol!
Oud 26-02-2003, 17:25
TwinTurbo
TwinTurbo is offline
Mja, daar heb ik dus ook last van...maar dan alleen als ik gedronken heb...ik zie dan 'n visioen van 'n lantaarnpaal...en de volgende morgen heb ik 'n hamer in m'n kop rammen en 'n blauw voorhoofd...Ik snap dus niet hoe dat kan...ik hoop dat iemand hierop 'n antwoord heeft...

2T
Oud 26-02-2003, 18:00
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
TwinTurbo schreef:
Mja, daar heb ik dus ook last van...maar dan alleen als ik gedronken heb...ik zie dan 'n visioen van 'n lantaarnpaal...en de volgende morgen heb ik 'n hamer in m'n kop rammen en 'n blauw voorhoofd...Ik snap dus niet hoe dat kan...ik hoop dat iemand hierop 'n antwoord heeft...

2T
schijnt dat dat Boekoel-gerelateerd is...
Een oud, wijze vriend van me vertelde me daar ooit een verhaal over, kort samengevat:
"In 1647 kwam een zéér slechte man aan in Boekoel. Zijn naam was Gilliam Schreurs. In het begin had niemand door dat Gilliam een dienaar van het boze oog is. Gilliam's ideeen voor Boekoel werden dan ook met vreugde uitgevoerd, waaronder het idee van de lantaarnpaal. Boekoel was het eerste dorpje met lantaarnpalen, een idee van Gilliam. Later kwam aan het licht dat Gilliam gebruik maakte van zijn zogenaamde 'goede ideeen' voor Boekoel om de mensen te misbruiken. Gilliam Schreurs werd onthoofd, maar zijn laatste woorden waren: "Mijn wraak zal komen met de Boekoelse lantaarnpalen". En zo geschiedde het: tot op de dag van vandaag lopen mensen in Boekoel tegen lantaarnpalen aan."

Ik hoop, waarde vriend, dat dat een antwoord is op je vraag.
Oud 26-02-2003, 21:02
TwinTurbo
TwinTurbo is offline
Aha, dank voor uw uiteenzetting! Ik heb net in m'n 'De Sjroale Kietelear' gekeken waar de uiteenzetting ook stond!!

Dank Dank!

2T
Oud 27-02-2003, 13:39
Cartosa
Cartosa is offline
noemen ze je heks ofzo?
Oud 27-02-2003, 13:47
Cartosa
Cartosa is offline
je moet opkomen voor jezelf enzo
Oud 27-02-2003, 14:04
Cartosa
Cartosa is offline
gewoon
ga wicca doen ofzo
Oud 28-02-2003, 16:18
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
het enige wat ik wilde weten is of veel ander emensen visioenen hebben, ben ook een wicca, voor zover ik het weet, en andere het over me zeggen....

Regels voor berichten