Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Gek he, je hebt nooit eens een visioen waar je echt wat aan hebt, zoals de winnende lotto-getallen.
Wat je wel hebt zijn gedachten over mensen en situaties om je heen waar je je onbewust blijkbaar mee bezig houdt. Jouw mensenkennis is goed genoeg om dan de logische volgende stap te zetten in een reeks gebeurtenissen, maar je ervaart het niet als bewuste gedachte. Logisch, niemand denkt graag bewust aan dooie opa's. Een visioen daarentegen is iets van buiten, daar kun je niets aan doen, dus dat mag je veilig hebben van je onderbewuste. Die klap, die je kreeg, zal van iemand geweest zijn die je in dat opzicht onbewust niet helemaal vertrouwde, of je voelde onbewust aan dat je er een verdiende. Weer gaan roken, ooow, da's het slapste excuus wat ik ooit gehoord heb. Kom op, stop! En niet meer bang zijn voor die visioenen, wees blij dat je intelligent genoeg bent om die gedachten te kunnen krijgen. Een beetje mensenkennis en inschattingsvermogen is heel erg nuttig. Hoe dacht je dat al die zogenaamde paragnosten werkten?
|
nou euhm.... ik heb nu niet direct visioenen maar wel het gevoel dat er iets gaat gebeuren... als ik mijn gevoel negeer, heb ik er later spijt van omdat ik diep in mijn binnenste wist dat ik het niet mocht doen, en vaak weet ik ook gewoon wat er gaat gebeuren, zomaar... ik heb er meestal geen last van maar soms vind ik het best wel akelig! als je verder je 'talent' wilt ontwikkelen weet ik nog een uitstekende manier... stuur dan maar een mailtje naar me of add me op msn als je iets meer wilt weten
![]() succes!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb het ook.
Een keer werd ik huilend wakker en wist ik zo zeker dat er iemand dood was en ja hoor, die nacht rond dezelfde tijd is er iemand doodgegaan die ik ken. Maar bij mij is het meer het voelen van dingen en weten wat men denkt enz. Is heldervoelend ofzo? ![]() ![]() Ik ben er eigenlijk ook vaak bang voor..komt omdat ik het nu echt weet dat ik dat heb, zeg maar...eerst ging het onbewust. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een oud, wijze vriend van me vertelde me daar ooit een verhaal over, kort samengevat: "In 1647 kwam een zéér slechte man aan in Boekoel. Zijn naam was Gilliam Schreurs. In het begin had niemand door dat Gilliam een dienaar van het boze oog is. Gilliam's ideeen voor Boekoel werden dan ook met vreugde uitgevoerd, waaronder het idee van de lantaarnpaal. Boekoel was het eerste dorpje met lantaarnpalen, een idee van Gilliam. Later kwam aan het licht dat Gilliam gebruik maakte van zijn zogenaamde 'goede ideeen' voor Boekoel om de mensen te misbruiken. Gilliam Schreurs werd onthoofd, maar zijn laatste woorden waren: "Mijn wraak zal komen met de Boekoelse lantaarnpalen". En zo geschiedde het: tot op de dag van vandaag lopen mensen in Boekoel tegen lantaarnpalen aan." Ik hoop, waarde vriend, dat dat een antwoord is op je vraag. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
dromen bedrog of niet Verwijderd | 78 | 06-07-2013 14:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het toevallige lot? Fade of Light | 108 | 23-02-2005 23:56 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hemel en hel Zazoo | 85 | 24-12-2003 18:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |