Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het was zwaar heftig!! Ik heb niks meegekregen van de optredens alleen van Within Temptation en van The Levellers de rest op het gras gelegen en geblowt en hartstikke stoned thuisgekomen enzow ![]()
|
JAH!
naja ik ben vorig jaar geweest..de Heideroosjes waren erg leuk toen, iedereen stampen in die wannabee-woestijn (= veel stof) .. daarna kon je gewoon pcies zien wie dr bij de heideroosjes geweest waren ![]() Maar tis toch echt wel een eindje reizen voor mij, dus ik bekijk eerst de bands..en voor Di-Rect en Within Temptation ga ik echt niet helemaal naar DH ..
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik wilde wel naar parkpop gaan, maar was die dag ziek..
Anders zou k naar WT, Kane, DI-rect en de Dandy Warhols zijn gegaan..tjah.. Ik ga denk ik volgend jaar wel, meestal komen der wel een paar leuke bandjes en et is dichtbij voor mij....de sfeer is er zowieso wel gezelliej enzow... K weet niej wie der op westerpop optreden eigenlijk.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben niet naar parkpop geweest btw. ![]()
||
Citaat:
maar het was idd erug gezellig!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Wie van jullie zijn naar Parkpop geweest???
ja tuurlijk....woon in den haag Wat vonden jullie er van en gaan jullie volgend jaaar weer???? weinig boeiende line-up...WT is leuk, alleen het publiek wordt errug jammer, maar verder heb ik het errug naar m'n zin gehad..het was extreem gezellie Wat vonden jullie daar het leukste en gaan jullie ook naar Westerpop zoja...weten jullie wie daar optreden??? ik vond Wt en the levellers het leukst en wanneer is westerpop uberhaupt? Wel een aanrader 31 augustus lentepop in Gouda kijk voor meer info op www.lentepop.nl
|
Op zich wel grappig.
Vond het OV beetje slecht georganiseerd. (op de heenweg dan). Ik vond de kraampjes wel leuk ![]() Vond de mensen bij de dance-floor het leukste eruitzien. Het kijken naar het bungeejumpen was ook cool. Ze hadden lekkere Flugel. Het weer was niet zo fantastisch.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nou geen bekende in ieder geval.... anders moe je ff op de site kijken daar staat het: www.westerpop.nl
![]() xxxies MIj
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
k gaat der missch wel 2x heen...
zaterdag 19:00 - 19:45 Grape 20:00 - 20:45 New Groove Habits 21:00 - 21:45 For Absent Friends 22:00 - 22:45 Rosie 23:00 - 23:45 New Breed zondag 13:30 - 14:25 Meringue 14:55 - 15:50 Luie Hond 16:15 - 17:10 16Down 17:35 - 18:30 Amor (UK) 18:55 - 19:55 Lunascape (B) 20:15 - 21:10 Silkstone 21:35 - 22:35 Johan 23:00 - 24:00 Moodphase5ive (SA) Grape is koewl ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Oude topics worden na verloop van tijd (als er heel lang niet meer op is replyed) autmatisch verwijdert... Ofzo
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Parkpop pipimädchen | 68 | 30-06-2005 20:29 | |
Muziek |
Naar parkpop?? help! arjenh | 8 | 15-06-2005 15:07 | |
Muziek |
parkpop Verwijderd | 6 | 26-06-2004 16:36 | |
Muziek |
Parkpop Pla | 95 | 03-07-2003 12:24 | |
Muziek |
>> Fototopic van Addicted Music Freaks (#1)<< Verwijderd | 327 | 14-07-2002 14:53 | |
Films, TV & Radio |
Belspelletje.. Verwijderd | 28 | 22-05-2002 20:08 |