Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
20% per blok (een blok duurt ongeveer 8 weken). Das 1 les per vak. Voor sommige vakken geldt geen regel en voor andere vakken mag je niks missen. Wanneer je teveel gemist hebt mag je geen tentamen doen, tenzij je een vervangende opdracht doet ofzo...ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *18+ is* oftewel me eigen krabbeltje onderzetten ![]()
||
Citaat:
Dat geldt trouwens alleen officieel, bij bijv. natuurkunde boeit het de leraar meestal niet zo of je er wel of niet bent. Als je geen toestemming vraagt om te spijbelen, hoef je alleen het proefwerk te maken en de les voor het proefwerk nog even langskomen en dan vinden ze het wel best. Als je wel toestemming vraagt om te spijbelen (ja, echt) hoef je alleen het proefwerk te maken (ra ra ra hoeveel leerlingen zitten er bij de gemiddelde les natuurkunde in de klas?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat betreft ziekte die ook mee zou tellen: dat vind ik best wel stom! Je bent al in je nadeel als je veel ziek bent en dan ook nog eens het jaar overdoen? Ik denk dat ik een paar termijnen toch wel over die grens zou komen, maar ik red me school wel, omdat ik er heel hard voor werk. Moet je dan niet juist beloond worden (met overgang dus) ipv iemand te straffen voor 'het ziek zijn'? ![]()
|
Verwijderd
|
Bij ons heb je 2 herkansingen.
Je mag per 6 weken 10 uur opnemen...waarvan 20% van 1 les. Ga je over die 10 uur heen (behalve door ziekte, 5 uur per dag) kost dat je een herkansing. Ga je over die 20% heen mag je dat vak niet herkansen. Je raakt ook een herkansing kwijt als je een handelingsdeel te laat inleverd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|