![]() |
|
Hier is al een topic over: http://forum.scholieren.com/showthre...htste+ervaring
||
Verwijderd
|
Citaat:
[offtopic] ik vind je sig ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waren we het aan het doen.. en hij was een beetje aan het shorren met een het condoom.. ik vraag wat ben je aan het doen.. niks.. later toen we klaar waren en hij het condoom eraf deed.. bleek dat ie er een hele scheur in had gemaakt.. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
t Was ook niet dat er over gepraat werd ofzo... hij maakte duidelijk dat er iets van mij verwacht werd zonder woorden.
||
Citaat:
Sjah erg stom, maar anders zou hij gaan zeuren met het gevolg dat ik me schuldig ga voelen...
||
![]() |
Citaat:
![]() want kijk je ebnt bang voor een schuldgevoel als je niet doet nu heb je wel gedaan heb je nog zon gevoel van hmmzz.. |
![]() |
||
Citaat:
Maar k laat het niet weer gebeuren ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(offtopic) Vandaag 26oct, my birthday. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
lol ![]()
||
Citaat:
![]() Mijn slechtste ervaring was afgelopen zomer op hockeytoernooi, ik had toen nog een vriendje en het leek ons zo cool in een tentje maar we waren zo dronken dat er weinig wilde lukken ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar ik heb nu iemand gevonden die absoluut niet wil als ik er niet 100% achter sta ![]()
|
|