Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2002, 17:36
McMotion
McMotion is offline
hallo daar...

wat kan je doen tegen stinkende adem?? ik heb het nooit eerder gehad en nu kreeg ik er ineens meerdere opmerkingen over ik weet zelf hoe vervelend ik et vind als iemand anders uit z'n mond stinkt dus het zuigt best wel gigantisch hard hellup wat moet ik doen hoe gaat het over??? al moet ik m'n huig eruit snijden ofzo
Oud 05-02-2002, 19:07
McMotion
McMotion is offline
ok, bedankt voor de info..

maareuh moet ik dan NIET gekruid eten bedoel je?? of wel? ('k hoop eigenlijk wel )

enneuh als ik al die dingen doe heb ik er dan op dat moment minder last van? of gaat het dan ook echt over?
Oud 05-02-2002, 19:52
dreadje
dreadje is offline
Als je bijvoorbeeld knoflook hebt gegeten dan moet je eens wat citroensap drinken....dat doe ik altijd en het helpt echt heel goed (tenminste..ik heb nog nooit opmerkingen gehad over een slechte adem )
Oud 05-02-2002, 19:53
-huktie-
-huktie- is offline
Citaat:
McMotion schreef:
ok, bedankt voor de info..

maareuh moet ik dan NIET gekruid eten bedoel je?? of wel? ('k hoop eigenlijk wel )

enneuh als ik al die dingen doe heb ik er dan op dat moment minder last van? of gaat het dan ook echt over?
Mn vader heeft t zelfde probleem. En afgaande op zijn adem na een gekruide maaltijd zou ik t toch maar wat meer laten
Oud 05-02-2002, 20:22
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
dreadje schreef:
Als je bijvoorbeeld knoflook hebt gegeten dan moet je eens wat citroensap drinken....dat doe ik altijd en het helpt echt heel goed (tenminste..ik heb nog nooit opmerkingen gehad over een slechte adem )
jah okay maar knoflook stinkt gewoon zelf maar ik gooi overal sambal en peper op enzo en dat ruikt juist lekker maar je gaat er dus blijkbaar toch van stinken
Oud 05-02-2002, 20:49
lake bodom
lake bodom is offline
ow wweet je wat ook best helpt...
om je tong met tandpasta te poetsen.. en je lippen enzo.. beetje vaag.. maar helpt wel
serieus
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 21:27
Verwijderd
idd je tong poetsen en je gemelte mag ook nog weleens helpen, daar zitten gewoon zoveel bacterieen...veel mensen vergeten daar te poetsen. ik weet nie hoe het komt waardoor je ineens last heb van slechte adem, misschien komt het uit je buik. das geen gelul, vaak als mensen ineens last hebben van een geurtje ofzo dan ligt het aan hun buik/maag weet ik het...en anders gewoon effe langs de dokter, want je weet maar nooit... poetsen helpt maar tijdelijk, permanente oplossingen weet ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 22:23
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
idd je tong poetsen en je gemelte mag ook nog weleens helpen, daar zitten gewoon zoveel bacterieen...veel mensen vergeten daar te poetsen. ik weet nie hoe het komt waardoor je ineens last heb van slechte adem, misschien komt het uit je buik. das geen gelul, vaak als mensen ineens last hebben van een geurtje ofzo dan ligt het aan hun buik/maag weet ik het...en anders gewoon effe langs de dokter, want je weet maar nooit... poetsen helpt maar tijdelijk, permanente oplossingen weet ik ook niet

Ja.. heb ik ook wel eens gehoord dat het uit je maag komt.. geen idee hoe het psies werkt..
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 10:14
Verwijderd
Nouja, sommige mensen hebben gewoon bepaalde darmflora en maagsappen die wat sterker ruiken dan bij andere mensen...dat ruik je, dat komt naar boven en daardoor kun je uit je mond gaan stinken. Ik weet zo even snel uit m'n hoofd niet of er een oplossing voor is (behalve veel kauwgom en Smints kauwen natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 11:48
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nouja, sommige mensen hebben gewoon bepaalde darmflora en maagsappen die wat sterker ruiken dan bij andere mensen...dat ruik je, dat komt naar boven en daardoor kun je uit je mond gaan stinken. Ik weet zo even snel uit m'n hoofd niet of er een oplossing voor is (behalve veel kauwgom en Smints kauwen natuurlijk)

maar ik had er nooit eerder last van... nu ineens.. maar et kan ook liggen aan keelontsteking ofzo heb ik gelezen
Oud 06-02-2002, 15:45
marieke_temp
marieke_temp is offline
ik heb ook wel es iets gelezen over peterselie, als je daarop gaat zitten knagen na een knoflook-rijke maaltijd heb je ook geen last van stinkadem. schijnt.
zo zijn er nog wel meer huistuin&keuken-trucjes-waarvan-niemand-weet-of-ze-echt-werken maar die weet ik niet meer...
Oud 06-02-2002, 16:53
ekki
ekki is offline
Citaat:
McMotion schreef:
maar ik had er nooit eerder last van... nu ineens.. maar et kan ook liggen aan keelontsteking ofzo heb ik gelezen
ja, dat klopt
daar kan het zeker aan liggen.
als je verkouden bent ook trouwens.

verder had ik laatst gelezen dat 't niet uit je maag komt, maar meer van de 'achterkant van je tong'.
Oud 06-02-2002, 16:57
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
het staat er nog neit, maar als je ontstoken amandelen hebt gaat je adem heel erg stinken.. en je tong poetsen helpt ook idd geloof ik
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten