Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2002, 15:10
misscattie
misscattie is offline
Kan je een zwangerschapstest doen terwijl je aan de pil bent (dus niet in je stopweek??))

ik slik de pil namelijk altijd door, en nu heb ik het gevoel dat het een keer fout is gegaan....

kan ik nu wel die test doen??

Of moet ik eerst wachten totdat ik ongesteld moet worden?
Oud 05-02-2002, 15:12
ekki
ekki is offline
ff wachten tot na de stopweek. je kan het wel doen onder het slikken van de pil, maar je moet sowieso altijd ff wachten tot je de eerste keer weer ongesteld bent geweest (of niet).

sterkte!
Oud 05-02-2002, 15:16
misscattie
misscattie is offline
het probleem is alleen dat mijn strip nog twee weken duurt...

Bovendien ben ik vorige week nog ongesteld geweest, en vlak daarna wel met mn vriend naar bed geweest, wel met comdoom, dus volgens mij is het practisch onmogelijk.

Maar ik heb toch een "gevoel"
Oud 05-02-2002, 15:17
marieke_temp
marieke_temp is offline
hmmmm... lijkt me wel heeeeel sterk dat je dan zwanger bent...
Oud 06-02-2002, 06:11
Dark Angel
Dark Angel is offline
't klinkt meer alsof je jezelf ongerust maakt voor niets.. heeft iedereen wel een keer..

Maar je kan die test idd pas doen op of na de eeste dag dat je ongesteld zou moet worden.
Oud 06-02-2002, 17:04
Verwijderd
Hallo,

Ik denk dat ik je kan geruststellen, want je ovuleert pas de 14e dag na je menstruatie. dus drie dagen rond die dag kan je zwanger raken. en aangezien jij het vlak na je menstruatie hebt gedaan zal er wel niets aan de hand zijn

xxx
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 17:18
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
Ik denk dat ik je kan geruststellen, want je ovuleert pas de 14e dag na je menstruatie. dus drie dagen rond die dag kan je zwanger raken. en aangezien jij het vlak na je menstruatie hebt gedaan zal er wel niets aan de hand zijn.

Dat is dus een fabeltje. Als je ongesteld bent kun je wel degelijk zwanger raken. De kans is misschien iets kleiner dan normaal, maar hij is er wel. Maar als je èn aan de pil bent èn een condoom hebt gebruikt is de kans idd vrij klein. Wil je zekerheid dan toch straks idd ff zo'n test doen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten