Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Probeer KaZaA Lite maar eens voor de grap. Draait bij mij perfect, zonder spyware enzo. http://www.kazaalite.com
|
DC werkt echt prima
![]() ![]() -de postbode-
|
tja daar heb ik nu ook last van. Kan net 1 tot 2 gig sharen en dan zit ik toch aan mijn limit. Maar bedankt voor het helpen snap nu al beter hoe het werk nogmaals bedankt.
Oja nog iets. Als ik nu iets aan het downloaden ben maar de gene waar ik aan het downloaden was gaat weg. Hoe kan ik dan mijn download resume ?????
Laatst gewijzigd op 04-11-2002 om 19:20. |
![]() |
|
Vraagje is er ook een mogelijkheid zoeken naar bestanden zonder op een hub inteloggen?? bijv dat je iets intikt en dan hij aan geeft op hub die bestanden staan ?? scheelt een heleboel gerot zooi
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ikzelf gebruik gewoon DC++ en daar is Resume gewoon standaard aanwezig. Net als de mogelijkheid om met meerdere hubs te connecten en dus meerdere hubs tegelijkertijd af te zoeken. Ik hoop wel dat ze ooit nog is een bandwidth limiter inprogrammeren, want DC met ADSL zuigt als de nete. zodra mensen van je gaan uploaden, gaat je eigen downloadsnelheid drastisch omlaag .. (Ik ben ook zo gemeen, dat zodra ik alles geshared heb en verbonden ben met hubs, ik de directory met mijn shares rename .. ![]() Meestal klik ik de bovenste 30 - 40 hubs aan. 10 ofzo, kom ik niet in omdat ze vol zijn of omdat ze DC++ haten, 15 ofzo kom ik niet in omdat ik geband ben vanwege de bovenste, en de rest kom ik gewoon in. Meestal vind ik ook wel wat ik zoek. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() verder is het handig om gewoon bij een hub te blijven. of een paar... dat is ook veel handiger voor het resumen van downloads etc. zoasl ik al eerder heb gezegd blijft het een programma waar je alleen met een share van 30-40 gig lekker mee kan werken, in dat soort hubs kom je tenminste niet al dat gelame tegen. -de postbode-
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
als jij maar 32KB/s up hebt zullen veel mensen al niet bij je willen downloaden simpel omdat het ze te langzaam gaat. verder kan je bij DC ''slots'' instellen. zijde het aantal max users dat van jou download. maar je hebt gelijk en zoals ik al zij in heel veel hubs word flink gelamed. zeker in hubs zonder ristricies of member hubs komen de boven staande taferelen voor. jammer want het systeem kan werken... -de postbode-
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Kazaa Lite Resurrection]Poorts ingesteld maar nog steed geen verbindig Maradinus | 20 | 15-05-2006 11:49 | |
Software & Hardware |
Adsl aansluiting, welke is goed? SaturdayNightFever | 34 | 01-03-2003 16:14 |