Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Zoals al opgemerkt: als je bijv. zit te unrealen en je ziet me daar een raket op je afkomen, met als reactie dat je een zwieper geeft aan zo'n muis, dan doet ie vaak niet wat je wil, maarja, ik denk dat jullie daar het personeel wel redelijk onder de duim hebben
![]() Maar ik vind het echt fantastisch werken, als ik nu een nieuwe muis zou kopen zou ik er zeker weer eentje aanschaffen, draadloos+optisch wel te verstaan.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Heb niet al te lang geleden een draadloze, optische muis gekocht. Zou nooit meer zonder willen. Nooit meer de muis schoonmaken en weg met die vervelende kabels, die zitten tijdens het gamen alleen maar in de weg.
|
Ik heb zelf sinds een paar weken een optische muis en moet zeggen dat ik er wel over te spreken ben.. het is idd waar dat de response tijd een stuk lager is (wat al een heel stuk helpt is de usb poort gebruiken
![]() Maar hij beweegt een stuk makkelijker en hoeft niet om de paar weken schoon gemaakt te worden voor mij is de keus duidelijk ![]()
|
De keren dat ik met een optische (sommige ook draadloze) muis heb gewerkt was ik er niet kapot van. Ik heb zelf gewoon een bal-muis van Logitech, en ik ben er tevreden mee. En dat schoonmaken? Ach.. dat moet een keer in de zoveel maand, sommigen van jullie doen denken dat je non-stop schoon zit te maken
![]()
|
Verwijderd
|
Ik kan niet meer zonder optische muis
![]() Kanttekening: ik gebruik ze wel gewoon op normale muismatten, daar reageren namelijk wél snel op. Veel efficiënter dan zo'n rotding met balletje :r [edit] Maar geen draadloze, die zijn wel een beetje sloom en batterijen zijn zo op. Gewoon standaard met draad op de USB werkt het beste is mijn ervaring. Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 08:38. |
![]() |
|
ik had eerst zo een met een balletje....toen had ik een optische gekocht>>veeel beter!!!!
maarja die viel kapot....dus nu moet ik genoodzaakt met dat balletjes kutding werken ![]() ![]() ALS JE OPTISCH GEWEND BENT...ZUIGT EEN GEWONE!!! met gamen dan... maar idd wel met draadje...want batts zijn snel leeg(vooral als je zoveel speelt als mij ![]() ![]() en responsetijd is slomer...
|
![]() |
|
|