Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een groot deel van de bevolking zit vaak te zeuren over zulk soort 'ongetalenteerde' (relatief) zangeresjes , zgn eendagsvliegjes die veelal niet hun eigen nummers schrijven en de nadruk vaak ligt vaak ook op de uiterlijke vertoning ivp puur de muziek. Dit wordt bijvoorbeeld benadrukt door Britney Spears die nooit live zingt maar playback. Ik vraag me dan ook af waarom je naar een Britney concert zou gaan. Maar dat terzijde. Ik zie zulk soort zangeressen dan ook precies zoals de maatschappij ze verkoopt. Ze zullen het zelf ontkennen maar ze worden op de markt gezet als een visueel kwijlobject. Oftewel, zet gewoon het geluid uit en kijk naar de beelden. Af en toe zit er wel iets enigzins muziekaal acceptabels bij, zoals Avril. Maar dat is natuurlijk allemaal gebaseerd op mijn mening. Waarom schrijf ik dit allemaal eigenlijk... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() *luistert toevallig net Objection* hm ga maybe de cd wel halen ![]() ![]()
|
oh ik vind haar liedjes echt wel leuk, underneath your clothes zong ik vol drama en meevoeling mee, en die nieuwe tango is de bom, daar ga ik van meedansen
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind haar ongelooflijk lekker
![]() Verder vind ik dat ze leuke nummers heeft. Het klinkt een beetje stom misschien, maar ik kan me nogal vinden in die teksten van haar. Wat zij erbij dacht zeg maar. ![]() En dat blonde haar had van mij idd niet gehoeven, ze was juist apart met zwart haar. |
![]() |
|
Shakira roeleert en heerscht
![]() ![]() ![]() Bovenal ziet ze er zo heel erg lekker uit.. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Shakira - Fijacion Oral so much sushi | 25 | 08-06-2005 20:36 | |
Muziek |
Shakira Irmy | 31 | 14-04-2005 16:29 | |
Muziek |
Jewel goes Shakira-style luckyleo | 43 | 08-06-2003 20:02 | |
Muziek |
I raise my hands and I Surrender.. Laura Poesini surena | 13 | 26-03-2003 02:00 | |
Muziek |
Beste single van het jaar ? Bram | 38 | 03-01-2003 18:26 | |
Liefde & Relatie |
vervolg op het verhaal van een vergissing en mijn mishandeling enzo... stefanietje | 12 | 02-04-2002 21:56 |