![]() |
|
![]() |
Ik ben echt helemaal gek van dit liedje, vooral het refrein.. echt lekkuuur gewoon!!!! Lekker chill onderuit en loungen met dit nummer, ik hoorde laatst de remix in een disco in Rdam, is ook bizargoed!!! Sowieso vind ik Laura Pausini een fantastische zangeres. Italiaans (
![]() ![]() ![]() laterzzz |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
o ja, ff een link geven. ze zingt dus niet alleen in het Italiaans, Engels of Spaans maar nu ook in het Frans. Hier is de link, kun je haar nieuwste franse liedje horen. Erg mooi!! hij komt alleen jammergenoeg in Frankrijk slechts uit als single. Hetis een duet
http://www.pausininews.hpg.ig.com.br/duetofrances.htm |
![]() |
|
![]() |
nou kheb ook foto's van haar van paar jaar geleden, daar zag ze er niet uit.. mr nu vind ik haar n lekker ding!
kijk die borsten!!! ![]() 25 maart treedt ze op bij RTL4 Staatsloterijshow en zingt ze exclusief enkele nieuwe nummers!! ltr |
![]() |
|
![]() |
ff ontopic..
in 1994 was ze hier superpopulair, je zag haar ong dagelijks op tv.. wie van jullie was destijds ook n beetje 'fan' van laura? kheb t gevoel dat de meeste mensen die nu zeiken ook kippenvel kregen in 1994 van La Solitudine en Strani Amori.. En als je Surrender nix vindt, kan.. mr haar Engelse cd bestaat uit alle stijlen ong -RnB nummers -Rock nummers -Uptempo -New Age nummers dus luister eerst naar al haar werk ![]() |
![]() |
|
![]() |
nou idd wat n shitdiscussie..
maar ff ontopic dan, laura was vandaag op tv en radio wie heeft haar ook gezien? bij gijs staverman op yorin fm met een halfuur interview, ze was wel lachen.. zo vroeg ze om de ned. vertaling van surrender, zij zeiden zo 'overgeven' dus laura zei gelijk zonder te beseffen: "HERE IS LAURA PAUSINI, OVERGEVEN!!!!" hahagha iedereen schoot natuurlijk in de lach, verder spreekt ze n paar woorden goed nederlands hoor verder was ze savonds bij staatsloterijshow op RTL4 en daar zong ze dan surrender (playback) zag er wel goed uit.. graag SERIEUZE reacties ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|