Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2002, 21:04
Vice
Vice is offline
Rare gaat tegenwoordig spellen maken voor de X-box inplaats voor Nintendo.
Wat vinden jullie hier van
Oud 23-11-2002, 23:31
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Heilschending,
satanisme!
Microsoft denkt hij de markt wel kan overkopen met genoeg geld,
zodat iedereen een dure xbox moet aanschaffen...

*huilt diep, over het steeds groter wordende monopolie van microsoft, en haar macht op de wereld in informatie en onmisbaarheid*
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 13:43
Verwijderd
*sluit aan bij bovenstaande reply*

Schande.. eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 14:02
S
S is offline
Beter, omdat ik een Xbox wilde gaan kopen en ontzettend van de spellen van Rare hou.

Ja, heilschennis, maar of de mensen met een Xbox ermee zitten? Neuh.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:38
MazeMouse
MazeMouse is offline
Tja, allemaal om het hardst roepen dat we microsoft haten. Maar ondertussen allemaal Windows en MSN hebben.......

Stap dan over op Linux of Mac met IRC
Oud 24-11-2002, 20:07
majin_dabura
majin_dabura is offline
Ik was der eerst enorm kwaad om, zeker omdat ik de NGC kocht voor Rare's spellen. Nu ik de toekomstige line-up heb gezien van de Gamecube zonder Rare maak ik me er niet zo druk meer over. Toch denk ik er wel over om een Xbox erbij te halen zodra Rare hun kunsten laat zien op de Xbox, want het blijft natuurlijk een top bedrijf die supermooie graphics kan produceren.
Oud 24-11-2002, 20:17
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef:
Tja, allemaal om het hardst roepen dat we microsoft haten. Maar ondertussen allemaal Windows en MSN hebben.......

Stap dan over op Linux of Mac met IRC
ja, ik koop morgen eventjes zo een Mac
We hebben het over de XBOX niet over PC software, en daarbij vind ik het een schande dat newbie microsoft "alles maar even overkoopt" zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 20:23
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Milk schreef:
ja, ik koop morgen eventjes zo een Mac
We hebben het over de XBOX niet over PC software, en daarbij vind ik het een schande dat newbie microsoft "alles maar even overkoopt" zeg maar.
Nee, alsof we het allemaal maar zo leuk moeten vinden dat Electronic Arts aan het overkopen geslagen is.
Oud 24-11-2002, 22:05
Verwijderd
"In response to increasing public talk about Rare producing games for other platforms, Nintendo has issued a statement confirming that it is ending its exclusive relationship with Rare. However, Star Fox Adventures, produced by Rare and Nintendo, will remain exclusive to the GameCube and is still set to ship on September 23.
The Nintendo statement explained the reasoning behind the change in the company's relationship with Rare: "Although we're proud of our joint efforts with Rare over the years and have enjoyed our relationship with them, in fiscal year 2001, Rare accounted for only 9.5 percent of total Nintendo software revenue worldwide. In fiscal year 2002, that number declined to 1.5 percent. Therefore, in evaluating our investments in developers, as well as the financial benefits to Nintendo over the years, we've decided it's in Nintendo's best interests to focus on diversifying our portfolio of developers and projects."

Nintendo further confirmed that in addition to the Star Fox exclusivity, "Nintendo's other great franchise characters such as Donkey Kong also will remain exclusive to Nintendo." No mention was made of the rights to Perfect Dark, the franchise started by Rare. "

Dus wat mauwen jullie nou over Mircosoft zus Microsoft zó?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten