Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
ik neem aan zo'n waarschuwing venster wat een fout aangeeft. Als er getallen opstaan, dan betekend dat je dan meestal dat het een zware fout is. Citaat:
![]() Citaat:
===== Beste snoeps, Vertel op wat je op die "programma's" leest. Zie je dan ook een "programma" wat afteld, waarna je je pc automatisch word afgesloten?? Vertel ons dit dan, kunnen wij je verder helpen. ![]() ps. Werk aub niet gekleurde letters, is zeer irritant.
Laatst gewijzigd op 07-05-2004 om 10:48. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Het kan van alles zijn, van virus tot hardware-/softwareconflict tot spyware. Rare tekens kun je zovaak krijgen. Maar goed, ik denk nu niet gelijk aan Sasser, aangezien de topicstarter zelf opnieuw opstart en niets meldt over een pc die dat uit zichzelf doet. Inderdaad een screenshot zou kunnen helpen. |
![]() |
|
Misschien heb je wel last van adware.
Klik hier voor meer info over adware&spyware. (lees vooral de beginposts goed!) probeer die knopjes te negeren, en probeer spybot te instaleren. En daar te updaten en scannen!
Laatst gewijzigd op 07-05-2004 om 12:43. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 |