Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2002, 12:14
Verwijderd
kep me eerste plant buiten staan (ja... in dit jaar tijd) ik weet het, slim is het niet... maja, ik kreeg em van een vriend duzz... ik plant dit jaar wel in het goeie seizoen...

maar iig ik denk dat de toppen wel bijna klaar zijn om er af gehaald te worden... ik heb mijn plant gewoon zonder allemaal stoffen enzow gemaakt, gewoon in een pot met grond gezet en water gegeven.
Maar ik heb dus niet echt een plek om te laten drogen in huis... en nou vroeg ik me af, kan je het ook in de diepvries/koelkast doen? ik bedoel... tis koud... en donker... kan dat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2002, 15:05
Griller
Griller is offline
dacht het wel, ghoewel het niet zo goed is voor de kwaliteit van de wiet en zul je de wiet direct oop moeten roken als je hety uit de vriezer haalt..
Oud 12-11-2002, 16:01
Artemis
Artemis is offline
1 plant, zal enit gruwelijk veel zijn.. leg de topjes des noods ergens in een kast ofso? donker is wel belangrijk, en tis wel eigenlijk ook t beste als je de takken/toppen op zn kop laat drogen, dan kristalliseert de THC beter

(hoe dik zijn je toppen? )
Oud 12-11-2002, 16:12
Ascona Cruiser
Ascona Cruiser is offline
om te drogen heb je warmte nodig, dat kan dus niet in de diepvries, sjezus hoe verzin je het zeg........
Oud 13-11-2002, 13:39
Artemis
Artemis is offline
Citaat:
Ascona Cruiser schreef:
om te drogen heb je warmte nodig, dat kan dus niet in de diepvries, sjezus hoe verzin je het zeg........
sjezus zeg

in de diepvries is ook warmte, alleen veel minder
kou is het ontbreken van warmte.. maar bij eht absolute nulpunt heb je totaal geen warmte, in een diepvries (-18 C ofso?) heb je wel degelijk warmte alleen gewoon minder..
Oud 13-11-2002, 14:28
Verwijderd
Citaat:
[SAC]Artemis schreef:
1 plant, zal enit gruwelijk veel zijn.. leg de topjes des noods ergens in een kast ofso? donker is wel belangrijk, en tis wel eigenlijk ook t beste als je de takken/toppen op zn kop laat drogen, dan kristalliseert de THC beter

(hoe dik zijn je toppen? )
niet zo heel dik maja, ik ga het beter doen dit jaar ik ga deze keer in het goeie seizoen een plantje maken

(ik kon er nu nix aan doen, want ik had deze gekrege )

ik denk weet ik al waar... xit op zolder en helemaal bij de randjes van ma kamer zeg maar (we hebbe zo'n /\ punt dak ) zit een schot, waar behoorlijk wat ruimte is...
dus ik haal de grote bladeren weg en hang em daar op...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 16:22
Artemis
Artemis is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
niet zo heel dik maja, ik ga het beter doen dit jaar ik ga deze keer in het goeie seizoen een plantje maken

(ik kon er nu nix aan doen, want ik had deze gekrege )

ik denk weet ik al waar... xit op zolder en helemaal bij de randjes van ma kamer zeg maar (we hebbe zo'n /\ punt dak ) zit een schot, waar behoorlijk wat ruimte is...
dus ik haal de grote bladeren weg en hang em daar op...
tis sowieso praktisch om meteen als je oogst alle overbodige blaadjes eraf te knippen, want anders gaan die helemaal tussen de toppen zitten als t droogt en is het moeilijker schoonmaken (ik ben daar trouwens ook te lui voor maargoe )

maareuh.. succes ermee
Oud 13-11-2002, 16:56
Verwijderd
Citaat:
[SAC]Artemis schreef:
tis sowieso praktisch om meteen als je oogst alle overbodige blaadjes eraf te knippen, want anders gaan die helemaal tussen de toppen zitten als t droogt en is het moeilijker schoonmaken (ik ben daar trouwens ook te lui voor maargoe )

maareuh.. succes ermee
ja maar wat ik ook heb gehoord is dat er nog wat thc ( ? ) van de kleine blaadjes naar de toppen loopt ofzow...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 13:29
drama
drama is offline
lijkt me niet cht een optie. In een koelkast is het namelijk koud en vochtig.

Leg het gewoon in een kast ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 15:28
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
drama schreef:
vochtig.
vochtigheid en wiet gaat niet goed samen
Reageren

Regels voor berichten