Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Beetje in grote lijnen ja. Maar ze hoeven echt niet alles te weten. En ik ook niet van hun, bepaalde dingen uit je liefdesleven zijn toch wel pive lijkt me zo.
Wel raar, ben er net achter gekomen dat mijn vriendin geen maagd meer is, van de ene kant vind ik het eigenlijk wel een beetje ''erg'' dat ze me dat nooit verteld heeft, van de andere kant als ze dat echt alleen voor zichzelf wilt houden, prima... maar ja je bent toch goed bevriend met elkaar, dan kan je toch wel iets (in vertrouwen) vertellen...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ja maar bij haar had ik het echt niet aangenomen... ik stond haar echt raar aan te kijken volgens mij, maar goed... ![]() Ik vind dat iedereen het zelf moet weten hoor wat hij wel en niet vertelt... ik vertel het meestal wel, maar dan op een subtiele manier iets laten doorschemeren zeg maar... ![]()
|
Verwijderd
|
Heheheheh jah, maar het ligt er aan met wie. Nou ja over hoe iemand zoent praten we niet echt meer zoveel als vroeger, toen hadden we zelfs een hele lading titels die iemand kon krijgen naar de manier waarop hij zoende (staafmixer, handgarde, wasmachine, etc
![]() |
![]() |
|
uhm, ja eigenlijk wel.
Met vriendinnen gewoon over hoe iemand zoent enzo. Eigenlijk bijna altijd.. Is meestal gewoon gezellig en wel geinig om te horen. Enja, is misschien wel lullig voor diegene.. Maar die komt dat zelf toch nooit te weten. Het is meer een "onderonsje" om het zo te stellen.
|
Nope...
Ik heb niet echt zo'n persoon aan wie je alles kwijt kan... sommige dingetjes vertel ik wel eens, maar die zijn meestal redelijk oppervlakkig...
|
Verwijderd
|
soms praten we wel over gewoon "realtie dingetjes", dus ja, over kleine ruzietjes of gewoon, over je vriend, wat je in bepaalde situaties zou doen, maar we praten (haast) niet over sex, alleen af en toe een opmerkinkje over sex in het algemeen, maar niet over persoonlijke zaken.
|
![]() |
|
Ik vertel lekker alles!!! (naja,bijna alles dan, alleen jytte weet alles, maar dat wist je toch ook wel al?)
Als mensen het niet willen horen, moet je het natuurlijk niet vertellen, en ik vertel ook eerder positieve dingen, zoals hij zoende heel erg lekker (ipv hij was echt te slecht) maar verder is er toch niks mis mee? Vind et juist wel handig om te weten wat mijn vriendinnetjuhs met mn ex'en uitspoken (he kimry ![]() kus!
|
![]() |
Ligt eraan met welke vrienden. sommigen hebben dingen niet meegemaakt die anderen wel meegemaakt hebben, dus dan praat je er toch anders over.
maar soms bespreek ik wel dingen met vriendinnen/vrienden, en soms niet.....ligt eraan wat het is ![]()
|
ja, met een paar vriendinnen praten we wel over die dingen ja.. We gaan het niet helemaal tot in de details vertellen ofzo, maar goed, erover praten moet kunnen vind ik.. Natuurlijk vertel je niet alles en zijn er dingen die je graag voor jezelf houdt..
Of over andere leuke dingen die je samen hebt gedaan met je vriend.. Gekke eigenschappen, blablabla.. tja we hebben het wel over onze vriendjes ja.. ![]()
|
M'n vrienden ken ik al 14 jaar, en ik ben ongeveer gemiddeld 2 jaar ouder, waardoor ik hen vroeger altijd raad gaf op relatie & sexueel gebied. Zij vertelden mij dan details waar ze probs mee hadden, en ik vertelde hen soms iets uit mijn leven als voorbeeld; ik plakte er echter niet altijd naam op (bv 'ik had eens een vriendin die dat deed' terwijl m'n toenmalig lief dat deed).
In grote lijnen zeg ik wel zaken, of grappend 'maar die van mij is goed in bed', maar er verder op in detail treden hoeft voor mij niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gewoon gebbetjes over en weer van 'volgende keer neem ik nn lineaal mee' enzo ![]() Hij heeft het op zijn beurt ook over ons (dingen die we wel/niet hebben gedaan) met zijn vrienden. Als ik ze later weer spreek maken ze dr wel een grapjes over en dat vind ik niet erg. Moet toch kunnen?
Laatst gewijzigd op 14-11-2002 om 11:20. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|