Probeer ik net over mn dip heen te komen, was al aardig op weg, komt er weer 1 aan... Ik weet t gewoon ammel niet meer... T lukt ammel niet, ik weet niet wat k moet doen. Op school is t steeds zwaarder vol te houden. Probeer niet in janken uit te barsten, maar tis moeilijk. Mn cijfers gaan op zich nog wel, maar als k n onvoldoende heb, ben k helemaal van slag

Mn zelfvertrouwen is niet bepaald top en n onvoldoende brengt alles helemaal naar beneden.
Ik heb behoorlijk wat vrienden op school, maar mn klas vind ik niet veel bijzonders. Durf ook geen nieuwe vriendschappen te beginnen, wil ze niet vertellen dat ik geen moeder meer heb. (zit pas sinds dit jaar bij ze in de klas) Ik heb t gevoel dat ze me dan met medelijden gaan bekijken, en dat wil ik niet. Ik vind t moeilijk om ermee geconfronteerd te worden dat ik geen moeder meer heb en zij wel.
Ik ben bang dat ik mn vriend(inn)en verlies, omdat er al zoveel gebeurd is. Ben bang dat er mensen doodgaan... en nog meer mensen verliezen kan ik echt niet aan. Gisteren is er iemand overleden die ik kende. Niet super goed ofzo, maar toch wel weeeeeeer mijn omgeving....Het schrikt me ontzettend af voor alles.
Tis misschien nogal vaag allemaal, maar ik moest t ff kwijt. T.o. iedereen doe k alsof alles weer goed gaat, maar dat is helemaal niet zo