Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2002, 20:13
watervrouw
watervrouw is offline
Ik ben 1.76 en weeg 60 kilo en ik heb cub B. Ik zou graag wat grotere borsten willen hebben. Niet met een operatie ofzo. Maar als ik nou aan de pil ga krijg je dan grotere borsten. en als je nou dikker word worden je borsten dan ook groter?
kuzzz Mij
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 20:49
snoopy
snoopy is offline
van de pil kůn je grotere borsten krijgen, maar het hoeft niet (zoals het ook helemaal niet zeker is dat je dikker wordt van de pil), en het kan ook nog dat je bij de ene pil wel iets ziet, en bij een andere niet. Ik zou niet aan de pil gaan om grotere borsten te krijgen. Misschien helpt het als je borstspier-oefeningen doet? En verder... tsja... push up-beha's ofzow. Sorry, ik weet het niet zo goed.
Oud 11-02-2002, 21:49
kizzy
kizzy is offline
uh.... je kan ze trainen met bepaalde oefeningen, hierdoor worden ze iets steviger... van de pil werden mijn borste wel groter, maar dat is bij iedereen anders.. je borsten groeien tot je 21e dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.. B vind ik echt nie klein! gebruik anders push-up
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 15:59
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
watervrouw schreef:
Ik ben 1.76 en weeg 60 kilo en ik heb cub B. Ik zou graag wat grotere borsten willen hebben. Niet met een operatie ofzo. Maar als ik nou aan de pil ga krijg je dan grotere borsten. en als je nou dikker word worden je borsten dan ook groter?
kuzzz Mij
Heel vaak is het zo dat kilo's er net op andere plaatsen bij komen dat dat je gewild had .. En door de pil worden je borsten idd iets groter. (Geen cupmaten, dus verwacht er niet teveel van.)

Oud 12-02-2002, 17:33
lake bodom
lake bodom is offline
b is een normale maat hoor.. en trouwens van oefeningen worden ze alleen steviger niet groter ofzo.. maar eh push-up ja, gebruik ik ook wel, omdat t ook fijn zit enzo..
en ja ik zou niet de pil nemen om grotere borsten. handjevol is genoeg toch?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten