![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet hoeveel ondergewicht je moet hebben om niet meer ongesteld te zijn, dat ligt bij iedereen verschillend. Ik heb een bepaald gewicht waaronder ik niet meer ongesteld word. Je lichaam schakelt bij een te laag gewicht je menstruatie uit, omdat het moet besparen om andere belangrijke dingen in je lichaam goed te laten verlopen, zoals je hartslag! Ik zou als ik jou was rustig afwachten (tenzij je denkt zwanger te zijn ![]() liefs Cat
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nahjah, ik merk het wel. Misschien komt het nog.. Ik zie wel.. |
![]() |
|
![]() |
vanaf me 13e tot me 15e was ik heel regelmatig ongesteld.. daarna ineens niet meer door stress denk ik
![]() zal vanzefl wel komen joh ![]() |
![]() |
|
op je 14e kan het wel vaker laat komen hoor!
ik ben al vanaf m'n 12e ongesteld, maar toen ik 14 was sloeg ik soms ook nog wel een maandje over, dus dat hoeft niet raar te zijn ofzo (of er was/is iets mis met mij, maar 't is nog wel goed gekomen geloof ik ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik maak me der owk niej echt druk om ossow.. Ik merk et alleen op..
maar kep nogsteeds geen antwoord op mn vraag (diej der voor de rest van de topic niej soooo heel veel voor doet..) Bij hoeveel % ondergewicht verdwijnt je menstruatie? (anderz moesk weer nieuwe topic maken.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
menstruatie blijft uit na map kim5000 | 5 | 25-03-2016 10:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen morning after-pil Verwijderd | 8 | 27-05-2010 22:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #3 Verwijderd | 263 | 01-07-2005 19:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
stress veroorzaakt overtijd?? bonkesone | 10 | 26-05-2003 18:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
anorexia she_devil | 16 | 10-08-2002 13:16 |