|
|
|
Verwijderd
|
De MAP kan inderdaad heel goed je menstruatie van slag brengen.
De MAP werkt niet 100% maar eerder 95%. Dat klinkt als best veel maar eigenlijk is het dat niet, het betekent dat hij bij 1 op de 20 niet werkt. Je hebt zo te lezen wel al heel snel de MAP genomen, dat is goed, dan is de kans dat hij gewerkt heeft hoger. En bedenk ook: de kans dat je van onveilige seks zwanger raakt is sowieso geen 100%, maar slechts 20% per maand ![]() Zwangerschapstesten zijn inderdaad pas betrouwbaar als een bevruchte eicel zich heeft ingenesteld, en het kan tot 14 dagen na de bevruchting duren voor dat gebeurt (gemiddeld na 10-11 dagen). Dus probeer niet te veel te stressen, het was maar 1 x en 1 minuutje en je hebt een MAP gehad . En doe de test over een paar weken nog eens.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Nja, ik vind het gewoon irritant dat ik niet ongesteld word
En ik kan rationeel echt wel bedenken dat de kans dat ik zwanger ben echt vrijwel nul is, maar toch, het is gewoon vervelend. Ik heb hier geen ervaring mee verder (heb voor het eerst in 6 jaar weer seks, haha ), dus het is gewoon net dat beetje stress dat ik er even niet bij kan hebben. En daarbij komt ook nog eens dat het een beetje een domme actie was, natuurlijk en daar houd ik niet zo van ![]() Maarrrr toch bedankt allemaal
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lichaam & Gezondheid |
Toch zwanger na Morning After Pil? Justineskyee | 7 | 11-10-2016 11:40 | |
| Lichaam & Gezondheid |
1 week overtijd na morning after pil Muziek | 18 | 21-10-2014 10:12 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic #2 rare kwast | 500 | 24-03-2009 16:13 | |
| Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 21:22 | |
| Seksualiteit |
morning-afterpil en ongesteld worden.. groovy | 2 | 04-02-2004 16:58 | |
| Lichaam & Gezondheid |
iemand ervaring met de morning after pil??? devilcat | 37 | 22-07-2003 17:18 | |