Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2002, 10:24
ConnX
ConnX is offline
Voordat ik begin ff deze statement: Ik hou op zich wel van voetbal maar ben niet ergens uitgesproken fan van. Het volgende bericht is dus niet uit rivaliteit.

Zag ik gister tot mijn grote gruwel en schrik tot onzene eigenende JEEPEE onder de buRRrRRrgeRRrRss met een Feyenoord PETJE en SJAAL (aan/op!), slijm dat uit zijn mondhoeken droop en springend als een debiel die in bad mag.

Ik zou wel eens willen weten hoeveel supporters deze voetbalclub is kwijtgeraakt dor deze schokkende beelden.
Als je als Feyenoord hooligan wird geassocieerd met onzene eigenene JEEPEE dan is dat toch wel een trieste carrieremove lijkt me zo.

JEEPEE moet zorgen dat we minder moeten dokken, maar we willen niet met hem gezien worden.
Maw, petertje ken je plaats.
Advertentie
Oud 14-11-2002, 10:36
Joostje
Joostje is offline
ochja, er zullen vast wel debielen rondlopen die op hem stemmen omdat hij voor feyenoord is...

WEG MET DE DEMOCRATIE!!!
Oud 14-11-2002, 10:41
Boogie
Boogie is offline
HAHAHAHA, kewl

Het is inderdaad niet zo slim van hem. Hopelijk verliest hij er stemmen door
Oud 14-11-2002, 11:13
Verwijderd
kheb wel eens in een interview met een goede kennis van jeepee gelezen dat als hij op reis moet naar het buitenland een teeveetje meeneemt om geen wedstrijd van FEYENOORD te missen, dus hij was al jaren fan.
Oud 14-11-2002, 13:23
Escapism
Escapism is offline
waar maak je je druk om?

als hij voor feyenoord is dan is ie tog gwoon voor feyenoord? dus de hele wereld mag daar op de tribune zitten maar hij niet?

tss
Oud 14-11-2002, 13:35
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
Escapism schreef:
waar maak je je druk om?

als hij voor feyenoord is dan is ie tog gwoon voor feyenoord? dus de hele wereld mag daar op de tribune zitten maar hij niet?

tss
maarjah, het is voor je carriere beter als je geen partij trekt in dat soort dingen. Het is nou eenmaal zo... Die hard Ajax gasten stemmen egt niet meer op JP
Oud 14-11-2002, 13:44
Verwijderd
Dat kan hem inderdaad stemmen kosten. Een politicus moet zich eigenlijk ver houden van dat soort dingen. Lullig, maar helaas. Dat is de prijs die je betaalt voor een voorbeeldfunctie.
Oud 14-11-2002, 14:19
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
skyscraper schreef:
maarjah, het is voor je carriere beter als je geen partij trekt in dat soort dingen. Het is nou eenmaal zo... Die hard Ajax gasten stemmen egt niet meer op JP
Dat ligt aan de pesroon zelf, mag die man niet eens als supporter in het publiek zitten waar slaat dat op, gimmi a break, wat is het volgende? Totale onzin dus, laat die man lekker voor feyenoord zijn net zoals wij voor onze club zijn.
En als het supporters beinvloed ligt het toch echt aan hun zelf en niet aan JP.
Oud 14-11-2002, 14:36
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
ConnX schreef:
Voordat ik begin ff deze statement: Ik hou op zich wel van voetbal maar ben niet ergens uitgesproken fan van. Het volgende bericht is dus niet uit rivaliteit.

Zag ik gister tot mijn grote gruwel en schrik tot onzene eigenende JEEPEE onder de buRRrRRrgeRRrRss met een Feyenoord PETJE en SJAAL (aan/op!), slijm dat uit zijn mondhoeken droop en springend als een debiel die in bad mag.

Ik zou wel eens willen weten hoeveel supporters deze voetbalclub is kwijtgeraakt dor deze schokkende beelden.
Als je als Feyenoord hooligan wird geassocieerd met onzene eigenene JEEPEE dan is dat toch wel een trieste carrieremove lijkt me zo.

JEEPEE moet zorgen dat we minder moeten dokken, maar we willen niet met hem gezien worden.
Maw, petertje ken je plaats.
wat heb jij een stijl, moest het drie keer lezen en nog begrijp ik echt niet wat je nou met die laatste twee alinea's bedoelt. dat het hem stemmen gaat kosten van feyenoord hooligans die geen politici in hun stadion willen hebben

ik vind het dom van hem maar hij kreeg mijn stem toch al niet
Oud 14-11-2002, 14:53
dystopia
dystopia is offline
Hoeveel stemmen had hij in de peilingen in bijv. A'dam? A'dam is toch al vrij links, daar niet van..
Oud 14-11-2002, 15:24
Verwijderd
Feyenoord
Oud 14-11-2002, 17:24
REIE
REIE is offline
Dat Balkenende gaat kijken gun ik hem nog wel, maar dat hij daar graag zit met Fijenoord pet en sjaal zegt dat hij niet enkel geniet van een avondje voetbal maar ook dat hij op een ziekelijk geforceerde manier zijn "volkse" kant toont, vast om de schijn op te houden dat hij heus geen saaie man is met een saaie bril, een saai kapsel en een saaie manier van spreken...

REIE
Oud 14-11-2002, 17:24
waaromniet?
waaromniet? is offline
Bla?

Slotje.

Regels voor berichten