Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
JAAAAAA IK HEB GISTEREN GEHAALD!!!!
Je zou denken: goh... Tja, is ook niet zo raar maar wel in mijn geval, ik ben namelijk bijna 16 en ik lijk iets van 14 ofzo... ![]() Dus de mensen met wie ik ging smoken haalden altijd, ik ben zelf nog nooit een coffeeshop binnengeweest.. Maar gisterenavond waren we met allemaal mensen die echt niet wilden halen, omdat ze ook 14/15 waren ![]() ![]() ![]() ![]() Hier ben ik dus een half jaar geleden op een foto op vakantie. Even om een idee te geven hoe jong ik er uit zie ![]() Klik maar even op de link want hij is te groot om hier te plaatsen: http://www.xs4all.nl/~evagoor/berlijn/dscn0695.jpg Aan de topicstarter: Je begrijpt het idee!!! Je moet er wel jonger uitzien dan ik! Blijf het gewoon proberen, en lief kijken ![]() Ik ga feest vieren ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je moet altijd bluffen, altijd. Stoer blijven doen. Ik ben bijna 15, en ik krijg nu pas het probleem van niet mee krijgen bij mijn standaard shop. Je vraagt wat je wilt, zonder neer te kijken en als vragen om legetimatie zeg je eerst dat je misschien je (brommer)rijbewijs bij je hebt. Vervolgens zoek je in je portomonee "oh nee, dat is mijn schoolpasje"...en je komt vervolgens tot de conclusie dat je hem vergeten bent. MAAR de volgende keer neem je hem mee en je bent geboren in ../../1984 (datum in je hoofd hebben) voor de meisjes met lang haar: doe je haar wat voor je ogen. Laat je schooltas buiten staan
![]() ![]() Ik ga trouwens meestal naar de Upstairs, want bij Joint Venture kreeg ik niet meer mee.. (Arnhem)
||
Citaat:
Hij gaat als volgt: settel je bij een coffeeshop en wacht tot er iemand die er wel chill uitziet naar binnen gaat. Klamp de desbetreffende persoon vast en smeek hem of hij voor jou ook wat lekkers wil meenemen (logisch is natuurlijk dat je de persoon WEL geld geeft en zegt wat voor wiet/hasj je wil), leg hem/haar de situatie uit en gegarandeerd dat je luttele momenten later met een vers zakje wiet wegloopt en dan lekker kan gaan genieten. Dat was 'm alweer, gegarandeerd succes, als ze het in Amerika al makkelijk voor je doen, dan kan dat in een tolerant land als Nederland ziggie zeker wel. Smoor ze!
||
Citaat:
vertel, vertel...waar?
||
Citaat:
![]() maar ff ontopic ooit gehoord van het woord FAKE-ID ik heb vroeger altijd een fake-ID gebruikt en het werkt perfect ![]() Als je niet echt goed bent in het foto-editten enz (of je hebt geen computer met scanner ofzow) zoek gewoon iemand die 18 is. Kopieer jou passport en de zijne knip je foto uit leg (plak) die op zijn gekopieerde passport en maak daar een kopie van Klaar, je goede fake-id is af. Het enige dat je nu nog moet doen is je fake-id gaan testen ![]() SecreT-JunkY haal zo altijd z'n shit (als we weer is gaan road-trippen) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() fake id is bes handig ![]() |
![]() |
|
fake id is wel chill
ik had eerst een cjp pasje aangepast op de pc(je moet zelf je foto en zo erop plakken en dan een folietje er mooi overheen prutsen...) nadat ik hem had ingescaNNED en geedit, uitgeprint op hoge res. en meteen geprobeerd hij werkte perfekt, maar k ben nu toch 18 dus heb ik die dingen niet meer nodig ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Welke soort wiet iz chill?! ZsaZsaZsu | 44 | 12-12-2002 10:01 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic... DaaF | 474 | 08-12-2002 21:40 |